بدون دیدگاه
آیفون باز, اپلیکیشن های پیش فرض

اگر از برنامه شورتکات در آیفون استفاده نمی‌کنید، سخت در اشتباهید!

برنامه شورتکات در آیفون

معرفی و بررسی برنامه شورتکات در آیفون

یکی از برنامه‌هایی که کمپانی اپل آن را در اختیار کاربران قرار داده است، برنامه شورتکات در ایفون است. در این اپلیکیشن شما می‌توانید به راحتی از نرم افزارهایی که بیشتر از همه از آن استفاده می‌کنید، دسترسی خواهید داشت. البته این نرم افزار در دل خود کاربردهای زیادی را جای داده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

کاربردهای برنامه شورتکات در ایفون

  1. جستجوی و ساخت انواع گیف
  2. ایجاد پلی لیست آهنگ‌های مورد علاقه
  3. برقراری تماس سریع
  4. دسترسی به تنظیمات نوتیفیکیشن
  5. فعال کردن گزینه‌ی DND Until I Leave
  6. جستجوی کافی شاپ‌های اطراف
  7. تنظیم ریمایندر
  8. ست کردن یک متن پیام برای ارسال به فردی خاص در مواقع ضروری
  9. روشن کردن اپل تی وی با استفاده از شورتکات Wake Apple TV
  10. کولاژ کردن تصاویر
  11. به اشتراک گذاری اسکرین شات‌ها
  12. همگام سازی با سیری و عکس گرفتن بدون دخالت دست
  13. به اشتراک گذاری آهنگ در حال پخش
  14. استفاده از ابزار Random Number Generator

برنامه شورتکات در ایفون شما علاوه بر کاربردهای بالا می‌توانید برای سیری دستور العمل‌هایی تنظیم کنید تا بدون نیاز به اینکه گزینه‌ای را لمس کنید بتوانید کارهایی که می‌خواهید را انجام دهید.

 

متاسفانه کاربران زیادی هستند که از برنامه شورتکات در ایفون استفاده نمی‌کنند، البته این تنها به دلیل آن است که اغلب کاربرد آن را نمی‌دانند و با آن آشنایی ندارند. اما چند ویژگی بسیار جذاب در این نرم افزار وجود دارد که حتما باید از آن استفاده کرد. اول از همه شما آیفون داران می‌توانید با این برنامه شورتکات‌های خود را شخصی سازی کنید، اما این کار ممکن است کمی زمان بر سخت باشد. اما به جای اینکه این کار را به صورت دستی انجام دهید، شما می‌توانید از یک وبسایت اختصاصی که کاربران در آن شورتکات‌های خود را قرار می‌دهند استفاده کنید.

برنامه شورتکات در آیفون

وبسایت RoutineHub یک پلتفرم گسترده است که در آن می‌توانید از شورتکات‌های آماده استفاده کنید و دیگر زمان زیادی را صرف ساختن آن‌ها نکنید. با بهره گیری از این وبسایت آن‌ها را تنها در چند ثانیه دانلود و نصب کنید. در ادامه به شما چند مورد از برنامه شورتکات در ایفون را معرفی می‌کنیم که بسیار کاربردی هستند.

شورتکات کوتاه کردن لینک

گاهی اوقات ممکن است زمانی که یک لینک را کپی می‌کنید، متوجه شوید که لینک آن بسیار بلند است و فضای زیادی را اشغال می‌کند، اغلب زمانی که URLهای فارسی را می‌خواهد به اشتراک بگذارید، چنین اتفاقی می‌افتد و لینک تبدیل به یک URL با کاراکترهای عجیب و غریب می‌شود. اما با استفاده از شروتکات Shorten URL می‌توانید به سادگی لینک‌ها را کوتاه کنید. بعد از نصب آن هم زمانی که روی گزینه‌ی Share بزنید، یک آپشن جدید را خواهیدت دید و با زدن روی Shorten URL لینک کوتاه شده کپی می‌شود و می‌توانید آن را به اشتراک بگذارید.

شورتکات Shorten URL

لینک دانلود شورتکات: https://is.gd/EYzVof

اسکرین شات‌های متفاوت با Apple Frame

با استفاده از این شورتکات شما می‌توانید اسکرین شات‌هایی با سبک متفاوت بگیرید، به این صورت که عکس صفحه شما در قاب یک گوشی آیفون قرار می‌گیرد و تصویر جذابی را ایجاد می‌کند. با زدن روی لینک زیر، می‌توانید در برنامه Shortcut در iPhone این ابزار جذاب را داشته باشید و لذت ببرید.

لینک دانلود شورتکات اپل فریم: https://is.gd/rEGak2

ابزار کاربردی ادیت عکس Photos Toolkit

یکی از ابزارهایی که همه شما به آن احتیاج پیدا خواهید کرد، ابزار Photos Toolkit است. با استفاده از شورتکات شما می‌توانید به سادگی تغییرات زیر را در تصاویر خود اعمال کنید:

  • تغییر سایز عکس
  • کانورت کردن به فرمت‌های دیگر
  • تغییر زاویه و چرخاندن تصویر
  • ساخت کلاژ
  • ایجاد Overlay در عکس‌ها
  • دارای امکان Flip تصویر
  • ساخت گیف
  • نشانه گذاری عکس و پی دی اف‌ها

شورتکات Photo toolkit

شما از طریق این وبسایت باز هم می‌توانید ابزارهای کاربردی دیگری برای برنامه شورتکات در آیفون نصب کنید که در انجام کارهای روزمره به شما کمک کنند. در آخر هم امیدواریم که دیگر به طور کامل با این نرم افزار کاربردی آشنا شده باشید و از این پس از آن استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.