بدون دیدگاه
آیفون باز, اپلیکیشن های پیش فرض

معرفی چند برنامه هواشناسی ایفون

اگر اهل گردش و سفر باشید، قطعا حداقل یک بار برایتان اتفاق افتاده که بدون پیش بینی آب و هوا جایی بروید و همه برنامه‌هایتان خراب شود. قطعا با چنین پیش زمینه‌ای باید حسابی حواستان را جمع کنید و قبل از بیرون رفتن وضعیت آب و هوا را پیش بینی کنید. اما برای چنین کاری دیگر لازم نیست پای اخبارهای تلویزیونی بنشینید چراکه با یک برنامه هواشناسی آیفون در عرض چند ثانیه هر اطلاعاتی که می‌خواهید را به دست می‌آورید. در این مطلب هم به شما تعدادی از نرم افزارهای هواشناسی را معرفی خواهیم کرد تا با نصب آن‌ها بتوانید وضعیت آب و هوایی منطقه‌ی خود را پیش بینی کنید.

Weather Live

نرم افزار Weather Live همان طور که از اسمش پیداست گزارش آب و هوایی مناطق مختلف را به صورت لایو و در لحظه به شما اعلام می‌کند، این ابزار یکی از بهترین برنامه های هواشناسی آیفون به حساب می‌آید که شما در آن این امکان را دارید تا با مشخص کردن شاخص‌های آب و هوایی درباره موقعیت مکانی خود اطلاعات به دست بیاورید و برای بیرون رفتن و یا سیر سفر کردن در ساعت پیش روی خود برنامه ریزی کنید. پس به خوبی دقت کنید و به اخطارهای آب و هوایی که این برنامه به شما می‌دهد، توجه کنید.

برنامه Weather Live

لینک دانلود: Weather Live برای آیفون

WEATHER NOW ° – daily forecast

قطعا با WEATHER NOW که یک برنامه هواشناسی آیفون است، لحظات مفرحی را سپری خواهید کرد، شاید از این حرف تعجب کنید، اما با نصب این نرم افزار و مشاهده نقشه سه بعدی آن، پیش بینی آب و هوا را فراموش می‌کنید چراکه این اپلیکیشن به قدری جذاب است که پیش بینی هوا را برای شما تبدیل به یک تفریح کرده است. انیمیشن‌های باکیفیتی که وضعیت آب و هوا را نشان می‌دهند در کنار اطلاعات دقیق آن، قطعا می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

لینک دانلود: WEATHER NOW برای آیفون

10 Day NOAA Weather

اگر دوست دارید هر روز با مشاهده صفحه گوشی خود، وضعیت آب و هوایی آن روز را مشاهده کنید، 10 Day NOAA Weather مناسب شماست. یک برنامه هواشناسی آیفون که تصویر زیبایی از آسمان و آب و هوای آن لحظه را به شما نمایش می‌دهد و شما دیگر حتی لازم نیست نوشته‌ای را بخوانید یا درباره آن جستحو کنید. با به روز رسانی هر ساعته اطلاعات در این نرم افزار، شما تقریبا هر جیزی که از یک ابزار در این حوزه می‌خواهید را دارید.

دانلود برنامه هواشناسی آیفون

لینک دانلود: 10 Day NOAA Weather برای آیفون

Weather+

اگر از افرادی هستید که دوست دارید به کوهنوردی بروید و به طبیعت گردی علاقه دارید، قطعا جزئیات بیشتری را درباره‌ی وضعیت آب و هوایی لازم دارید. شما با برنامه هواشناسی ایفون Weather+ می‌توانید حتی میزان فشار هوا، رطوبت و سرعت وزش باد را هم متوجه شوید. دانستن این نکات ریز قطعا بهتان کمک می‌کند تا لوکیشن مناسب خود را برای طبیعت گردی بهتر انتخاب نمایید و لحظات خوبی را سپری کنید.

امکانات و ویژگی‌های دیگر این برنامه:

  • دارای اطلاعات به روز و آپدیت ساعتی
  • به دست آوردن اطلاعات دقیق درباره وضعیت آب و هوا
  • پیش بینی دقیق آب و هوا به همراه جزئیات
  • طراحی و گرافیک جذاب
  • رابط کاربری ساده و راحت
  • پشتیبانی از اپل واچ

لینک دانلود: Weather+ برای آیفون

Weather & Radar Pro

با برنامه هواشناسی آیفون Weather & Radar Pro قبل از اینکه از خانه بیرون ببروید، آب و هوا را پیش بینی کنید. با اخطارهای آب و هوایی در این اپلیکیشن دیگر در روزهای برفی زنجیر چرختان را فراموش نخواهید کرد و در روزهای طوفانی مسیر بهتری را برای حمل و نقل انتخاب خواهید کرد. اگر در شمال و یا مناطق نزدیک به دریا زندگی می‌کنید با این برنامه می‌توانید درباره شرایط ساحلی و امواج هم اطلاعاتی به دست بیاورید تا در روزهای پرخطر به ساحل نروید.

دانلود برنامه Weather & Radar Pro

ویژگی‌های دیگر این برنامه:

  • پیش بینی آب و هوا با استفاده از جدیدترین فناوری‌های دنیا
  • پیش بینی دما و رطوبت هوا
  • هشدارهای آب و هوایی
  • پیش بینی طوفان‌ها
  • اطلاعات به روز

لینک دانلود: Weather & Radar Pro برای آیفون

سخن آخر

در این مطلب به شما 5 تا از بهترین برنامه‌های هواشناسی آیفون را معرفی کردیم که با دانلود آن‌ها از آی‌اپس، می‌توانید برای سفر و گشت و گذارهای خود بهتر برنامه ریزی کنید تا دیگر شرایط آب و هوایی شما را غافلگیر نکند. امیدواریم تا با نصب آن‌ها بتوانید به پیش بینی وضعیت جوی منطقه خود بپردازید و لذت ببرید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.