بدون دیدگاه
رقابتی, معرفی بازی

معرفی چند بازی ماشین سواری آیفون، بازی‌هایی که همه دوست دارند!

فرقی نمی‌کند که گیمر باشید یا نه، بازی ماشین سواری آیفون یکی از سبک‌هایی است که اغلب افراد آن را دوست دارند، هیجان رانندگی در خیابان‌های متفاوت و لذت مسابقه دادن با ماشین‌‌های دیگر، قطعا شما را به وجد می‌آورد و دوست دارید لول خود را بالا ببرید و در رقابت‌های نفس‌گیر نفر اولی باشید که خط پایان را پشت سر می‌گذارد.

تجربه جنون سرعت با بازی Need for speed

یکی از هیجان انگیزترین بازی‌های ماشین سواری آیفون برای کاربران iOS بازی Need For Speed: No Limits است. این بازی که به جنون سرعت معروف است و قطعا برای شما هم هیجان انگیزترین تجربه‌ی ماشین سواری خواهد بود. در این بازی شما باید با سرعتی دیوانه‌وار در خیابان‌ها رانندگی کنید و از دیگر ماشین‌ها جلو بزنید. فضای هیجان انگیزی که بازی دارد به همراه موسیقی پس زمینه بازی، ناخودآگاه شما را ساعت‌ها میخکوب خود می‌کند و باعث می‌شود زمان و مکان را فراموش کنید و شش دنگ حواستان را به بازی بدهید تا از رقیبان خود جلو بزنید و به خط پایاین مسابقه برسید.

بازی Need for Speed برای آیفون

در این بازی شما می‌توانید مسیر و ماشین مسابقه را انتخاب کنید و وارد مسابقه شوید، اما با پیشروی در مسابقه می‌توانید می‌توانید از پول و امتیازات خود برای به‌روز رسانی ماشین‌های خود استفاده کنید و آن‌ها را قدرتمندتر و حرفه‌ای‌تر کنید. اگر شما هم عاشق ماشین سواری و سرعت هستید و دوست دارید یکی از بهترین بازی‌های این سبک را تجربه کنید، ما به شما دانلود بازی Need for speed برای آیفون را پیشنهاد می‌کنیم. ماشین‌های حرفه‌ای و تم هیجان انگیز بازی، شما را به دنیای دیگری می‌برد و ساعت‌ها شما را میخکوب بازی می‌کند.

Asphalt 9: Legends یک بازی با گرافیک خارق‌العاده

یکی از قدیمی‌‌ترین بازی‌های ماشین بازی‌های سبک ماشین سواری و اتوموبیل رانی که احتمالا اسم آن را بارها شنیده‌اید، مجموعه بازی‌های آسفالت است. در بازی‌های آسفالت شما با فضایی جذاب و حرفه‌ای روبرو می‌شوید و قطعا طراحی آن شما را جذب خود خواهد. در این بازی اگر شما بدون توقف رانندگی کنید و به جایی نخورید انرژی خود را جمع می‌کنید و می‌توانید با نیتروهایی که ذخیره کردید ناگهان سرعت بگیرید و از بقیه جلو بزنید، اما برای در آسفالت روش‌های متفاوتی برای سرعت گرفتن است و می‌توانید گاه با پرش از ارتفاعات هیجان و سرعت بیشتری را تجربه کنید.

بازی آسفالت 9 برای آیفون

در فضاها و شهرهای مختلفی از جمله فرانسه، گویان، ایسلند، صحرای نوادا و توکیو رانندگی خواهید کرد و اتفاقات زیادی را حین مسابقات ماشین سواری تجربه می‌کنید که قطعا خوشتان می‌آید.  شما با دانلود بازی  Asphalt 9: Legends برای آیفون، به مسابقات ماشین سواری بروید و با دیگران رقابت کنید. اگر دوست دارید نگاهی عمیق‌تر به این بازی بیندازید، مقاله‎ی “معرفی  بازی آسفالت” در بلاگ اپس را از دست ندهید و با خواندن آن بیشتر با این بازی محبوب آشنا شوید.

Forza Street: Tap to Race رانندگی در خیابان‌های میامی

Froza street یک بازی ماشین سواری آیفون است که با گرافیک خیره کننده‌ای که دارد قطعا شما را جذب خود می‌کند و ساعت‌ها پای گوشی نگه می‌دارد. اما داستان این بازی در شهر میامی که اکثر ثروتمندان در آن زندگی می‌کنند، اتفاق می‌افتد. شما هم یکی از شهروندان میایمی هستید و برای تفریح به مسابقات اوتوموبیل رانی می‌روید و باید برای رقابت‌های سنگین آماده شوید.

بازی Forza Streetی برای آیفون

در این بازی شما با استفاده از کلاچ و ترمز و کنترل‌های چپ و راست باید ماشین را کنترل کنید و مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. ممکن است در ابتدای بازی کمی در برقراری تعادل ماشین حین رانندگی، مشکل داشته باشید، اما با تمرین و گذارندن مراحل ابتدایی شیوه کنترل ماشین دستتان می‌آید و تبدیل به یک راننده حرفه‌‍ای می‌شوید. با دانلود بازی Forza Street برای آیفون، سوار ماشین‌های مسابقه‌ای جذاب و حرفه‌ای شوید و در مسیرهایی رانندگی کنید که هیچ جای دیگری ندیده‌اید.

CSR Racing یک بازی با گرافیک و صداگذاری حرفه‌ای

بازی ماشین سواری آیفون CSR Racing یکی از بازی‌های پرطرفدار اتوموبیل رانی است که بیش از صد میلیون بار دانلود شده و بسیار موردتوجه کاربران قرار گرفته. گرافیک حرفه‌ای بازی، صداگذاری هیجان انگیز و ماشین‌های مسابقه‌ای پر زرق و برق برای شما فضایی را بوجود آورده که به سختی می‌توانید بازی را کنار بگذارید! این برنامه یک بازی ماشین انلاین است و شما می‌توانید با کاربران واقعی مسابقه دهید و رقابت هیجان انگیزتر و واقعی‌تری را تجربه کنید. احتمالا شما هم در مسابقه ماشین سواری ترجیح می‌دهید به جای رقابت با ربات‌های مجازی، با دیگر کاربران آنلاین بازی کنید و حس واقعی رقابت را لمس کنید، پس با دانلو بازی CSR Racing برای آیفون، یک بازی ماشین انلاین هیجان انگیز و نفس گیر را تجربه کنید.

بازی CSR Racing برای آیفون

Traffic Racer رانندگی در ترافیک

بازی Traffic Racer یک بازی ماشینی آیفون است که سبکی کاملا متفاوت با دیگر بازی‌ها دارد. در این بازی خبری از رقابت با دیگر کاربران نیست و چالش متفاوتی را تجربه خواهید کرد. در این بازی شما در اتوبان‌های پر ترافیکی هستید و باید مراقب باشید تا از لابه لای ماشین‌های دیگر عبور کنید، بدون اینکه به آن‌ها بخورید و تصادف کنید. ماشین‌هایی که در اتوبان هستند یه آرامی حرکت می‌کنند اما شما باید با سرعت بالا رانندگی کنید و سعی کنید با رفتن سمت چپ و راست از بین آن‌ها عبور کنید و مسیر خود را پیش ببرید. اگر می‌خواهید زمان طولانی را در بازی بمانید، باید دقت و سرعت بالایی داشته باشید تا به این زودی بازی را نبازید. اگر زمان طولانی بازی را ادامه دهید، مطمئنا امتیازات بالایی کسب می‌کنید و با کسب امتیاز هم می‌توانید ماشین خود را ارتقا دهید و قدرتمندتر بازی را ادامه دهید.. با دانلود بازی Traffic Racer برای آیفون، سبک متفاوتی از بازی ماشین سواری آیفون را تجربه کنید و در عین حال قدرت تمرکز خود را بالا ببرید.

بازی Traffic Racer برای آیفون

Hill Climb Racing ماشین سواری و حفظ تعادل در تپه‌ها

اگر به بازی‌های ریسینگ علاقمند باشید و سبک‌های متفاوت ماشین بازی را دوست داشته باشید، قطعا  اسم بازی ماشین سواری آیفون Hill Climb Racing به گوشتان خورده است، این بازی دوست داشتنی با سبک ساده و جذابی که دارد، به سادگی به دل می‌نشیند و شما را درگیر خود می‌کند. در این بازی شما در تپه‌ها و مسیرهای پر فراز و نشیبی هستید و باید سعی کنید جوری رانندگی کنید که تعادل ماشین از بین نرود و بدون چپ کردن، به مسیر خود ادامه دهید، پس باید حسابی حواستان به سرعت و تعادل ماشین باشدف چراکه اگر با سرعت زیاد رانندگی کنید ممکن است شیب مسیر باعث شود شما چپ کنید و ببازید، اما قطعا با حفظ تعادل می‌توانید آن را مدیریت کنید و به سلامت به انتهای مسیر برسید. با دانلود بازی ماشین سواری Hill Climb Racing برای آیفون، یک بازی فانتزی را در این سبک تجربه کنید و لذت ببرید.

Hill climb Racing برای آیفون

در این مطلب ما سعی کردیم تا به شما بهترین بازی‌های ماشین سواری آیفون را معرفی کنیم تا با دانلود هر کدام از آن‌ها بتوانید یک تجربه جذاب و هیجان انگیز را داشته باشید و لذت ببرید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

بازی‌های گرافیک بالای آیفون 

معرفی بازی‌های دوچرخه سواری آیفون

بازی پابجی نیو استیت، نسخه جدید PUBG Mobile

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.