بدون دیدگاه
آموزش, آیفون باز, اپلیکیشن های پیش فرض

تنظیم صدای آلارم آیفون و تغییر آهنگ همیشگی آن!

تنظیم الارم آیفون

قطعا یکی از کاربردهای روزمره‌ی iPhone برای همه افراد، تنظیم زنگ هشدار است. قطعا شما هم بعد از یک مدت طولانی از صدای همیشگی آلارم گوشی آیفون خسته و کلافه شده‌اید. اما اغلب افراد تصور می‌کنند که تغییر دادن آهنگ زنگ هشدار و تنظیم صدای آلارم آیفون امکان پذیر نیست. در این مطلب همراه ما باشید تا تنظیم صدای آلارم آیفون را به شما آموزش دهیم.

تغییر صدای آلارم آیفون

برای انجام این کار، کافیست ابتدا وارد برنامه‌ی Clock شوید و سپس به بخش Alarm بروید. در این قسمت می‌توانید تمام زنگ هشدارهایی که از قبل تنظیم کرده‌اید را مشاهده کنید. حالا روی گزینه‌ی edit در بالای صفحه بزنید و در صفحه‌ی پیش رویتان روی یکی از زنگ‌های تنظیم شده بزنید و سپس گزینه‌ی Sound را انتخاب نمایید.

تغییر الارم ایفون

در این بخش شما باید از بین تمامی آهنگ‌هایی که در لیست وجود دارد، یکی را انتخاب کنید. اما اگر می‌خواهید برای تنظیم صدای آلارم آیفون هیچ موسیقی را انتخاب نکتید و تنها از ویبره بهره‌مند شوید، کافیست گزینه None را بزنید.

باید توجه داشته باشید که این آهنگ تنها برای همان آلارمی که وارد آن شدید، تنظیم شده و اگر در زمان دیگری زنگ هشدار بگذارید، باید مجددا آهنگ آن را از همین شیوه تغییر دهید.

تنظیم آلارم آیفون

آپشن‌های دیگر برنامه Clock

در مسیر تنظیم صدای آلارم آیفون شما با گزینه‌های دیگری هم روبه‌رو خواهید شد که با دستکاری آن‌ها می‌توانید آلارم را شخصی سازی کنید. برای مثال با وارد شدن به گزینه‌ی Repeat میزان تکرار زنگ هشدار را تنظیم کنید و یا با انتخاب گزینه‌ی Label نوشته‌ای را جهت یادآوری برای آلارم خود بگذارید.

در آخر هم اگر گزینه‌ی Snooze را فعال کنید، آلارم به صورت خودکار بارها و بارها تکرار می‌شود تا بالاخره شما از خواب بیدار شوید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به زبان ساده تنظیم صدای آلارم آیفون و یا تغییر آهنگ آن را آموزش دهیم. قطعا با این روش شما هم از صدای همیشگی و خسته کننده‌ی آلارم iPhone رهایی پیدا می‌کنید. اگر باز هم سوالی در این باره دارید، می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.