بدون دیدگاه
اپل واچ, سایر محصولات اپل

تنظیم نور صفحه اپل واچ

تنظیم نور صفحه اپل واچ

راه حل‌هایی برای تنظیم نور صفحه اپل واچ

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در محیطی قرار بگیرید که نیاز به افزایش نور صفحه اپل واچ خود داشته باشید. برای مثال هنگاهی که در فضای باز و در نور مستقیم آفتاب در حال ورزش کردن هستید و در حین تمرین مدام از ساعت خود استفاده می‌کنید، قطعا باید نور صفحه را ببشتر کنید تا صفحه را بهتر ببینید. در این مطلب روشی آسان و سریع برای تنظیم نور صفحه اپل واچ به شما خواهیم گفت که کمکتان خواهد کرد.

با این مشکل چکار باید کرد ؟

افرادی که از اپل واچ سری 5 و یا اپل واچ سری 6 استفاده می‌کنند به خوبی می‌دانند که در صورتی که تیک گزینه always on را در تنظیمات ساعت زده باشد، باز هم ممکن است که برای مشاهده دقیق، نیاز به تنظیم نور Apple Watch داشته باشید.

روش تنظیم روشنایی صفحه نمایش اپل واچ

  • وارد تنظیمات اپل واچ خود شوید
  • به قسمت Display & Brightness بروید
  • با لمس آیکون سمت راست و چپ صفحه می‌توانید روشنایی را کم و زیاد کنید

تنظیم نور صفحه اپل واچ

رفع مشکل تنظیم نور خودکار

این مشکل از آنجایی است که در برخی موارد دیده شده که سنسور‌ها در جای تاریک قرار گرفته و برای تنظیم مجدد نور دچار مشکل خواهند شد. هر چند که دفعات تکرار این مسئله زیاد نیست. اما رفع نشدن آن می‌تواند برای شما آزاردهنده باشد.

روش دوم تنظیم نور اتوماتیک اپل واچ

برای رفع این مشکل، روشی که در بالا برای تنظیم نور صفحه اپل واچ توضیح دادیم، اولویت خواهد داشت. اما در صورتی که می‌خواهید در مصرف باتری صرفه جویی کنید، از روش زیر استفاده نمایید:

  • در همان محلی که دارای نور زیاد است دست خود را بر روی اپل واچ بگیرید (دست خود را به شکلی قرار دهید که نوری به صفحه اپل واچ نرسد.)
  • پس از چند ثانیه دست خود را از روی اپل واچ خود بردارید

با این کار ابتدا سنسور Apple Watch کاهش نور را حس می‌کند و سپس با فاصله گرفتن دست شما نور را حس کرده و نسبت به میزان آن تنظیم نور اپل واچ را به صورت اتوماتیک انجام خواهد داد.

مزیت روش دوم

  1. سرعت بالا
  2. کاهش مصرف باتری نسبت به روش اول

جمع بندی

هر چند که برای حل مشکل تنظیم نور صفحه اپل واچ هیچ گزارش و گفته رسمی از سوی Apple وجود ندارد، اما شما می‌توانید با راه‌حل های داده شده، این مشکل را برطرف نمایید. طبق گفته منابع غیر رسمی، به احتمال زیاد این باگ در نسل بعدی Apple watch وجود نخواهد داشت.

مطالب مرتبط پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.