بدون دیدگاه
آیفون باز, آیفون ها

مشخصات آیفون تاشو جدید اپل، متفاوت ترین گوشی آیفون!

ایفون تاشو

این روزها برندهای مختلفی در زمینه عرضه اسمارت فون‌ها و لوازم هوشمند فعالیت می‌کنند، اما هر کمپانی اغلب متمرکز بر روی یک ویژگی به خصوصی است. برخی سعی دارند روی دیزاین محصولات خود کار کنند تا کاربران را به وجد بیاورند. برای مثال گوشی‌های تاشو، دوربین‌های پاپ آپ، صفحه نمایش ضدآب و حتی ضد آتش از جمله قابلیت‌هایی است که برندها به محصولات خود اضافه می‌کنند تا مشتریان را هیجان زده کنند. اما در این مطلب ما می‌خواهیم شما را با آیفون تاشو که جدیدا اخبار و شایعاتی درباره آن وجود دارد، آشنا کنیم.

iPhone Flip

همانطور که می‌دانید هدف کمپانی اپل، دیزاین متفاوت و خارق العاده نیست، بلکه همیشه سعی دارد تا با تغییرات نرم افزاری و سخت افزاری خود غوغا به پا کند. البته این بدین معنا نیست که به هیچ عنوان روی طراحی محصولات خود کار نمی‌کند، چراکه دوبین سه گانه و ناچ از جمله تغییرات دیزاین آیفون‌ها هستند.

حالا در روزهایی که کمپانی‌های مختلف در حال کار کردن روی نسل‌های دوم و سوم گوشی‌های تاشوی خود هستند، به نظر می‌رسد که این برند هم در تدارک تولید یک آیفون تاشو است. هنوز اطلاعات دقیقی درباره آن در دست نیست، اما زمزمه‌های آن بسیار زیاد شده و به گوش می‌رسد که خبری در راه است. اگر شما هم دوست دارید درباره مشخصات آیفون تاشو جدید بخوانید و بیشتر با آن آشنا شوید، در این مطلب با ما همراه باشید.

طراحی آیفون تاشو

به نظر می‌رسد که تا به امروز سمپل‌های متفاوتی از این محصول جذاب در دست بررسی است. اما به احتمال زیاد مشخصات آیفون تاشو جدید اپل، شبیه به سامسونگ زدفولد خواهد بود و از یک لولای مخفی و ظریف در آن استفاده شده. اما بدنه و جنس آن طبق حدس و گمان‌ها شبیه به گوشی‌های همیشگی آیفون خواهد بود. نمایشگری که با آن روبرو خواهیم بود، ممکن است 7 یا 8 اینچی باشد که اندازه معقول و مناسبی است.

 

تاریخ عرضه‌ی آیفون تاشو جدید اپل چه زمانی است؟

تا جایی که اخبار و حاشیه‌ها می‌گوید، تولید انبوه آیفون تاشو فعلا در اولویت اپل قرار ندارد. درست است که به این زودی‌ها این محصول روانه بازار نمی‌شود و شایعاتی زیادی درباره آن وجود دارد، اما مطمئنا قرار است که یک سری جدید از گوشی‌ها را به دسته بندی آیفون اضافه کند.

ایفون تاشو

مینگ چی گو، تحلیل گر محصولات اپل پیش بینی کرده که در سال 2023 قرار است این محصول به بازار عرضه شود اما این تاریخ اصلا دقیق نیست و ممکن است حتی در سال 2022 هم شاهد حضور iPhone Flip در فروشگاه‌های معتبر دنیا باشیم.

تبلت تاشو اپل هم درراه است ؟!

البته شایعات و حرف‌هایی هم درباره تبلت تاشوی اپل وجود دارد و به احتمال زیاد همراه با معرفی آیفون تاشو، تبلت تاشو هم به کاربران عرضه می‌شود. احتمال می‌رود این محصول هم طراحی مشابه با iPhone Flip داشته باشد، البته با همان ظرافت همیشگی و یک لولای مخفی جذاب. ولی در کل نمی‌توان نظر قطعی در این باره داد و باید صبر کنیم تا اخبار و اطلاعات رسمی آن منتشر شود.

قیمت آیفون تاشو

وقتی حرف از محصولات جدید و با قابلیت‌های جذاب می‌شود، یک سوال مهم ذهنتان را درگیر می‌کند و آن چیزی جز قیمت نیست. پیش بینی شده که قیمت آیفون تاشو و یا همان iPhone Flip در آمریکا چیزی حدود 1299 دلار است. اما باز هم این دیتا ممکن است دستخوش تغییراتی در آینده شود.

روی هم رفته ما در این مطلب سعی کردیم تمام دیتاهای در دسترس از آیفون تاشو جدید اپل را که در دو سه سال آینده وارد بازار می‌شود، برایتان شرح دهیم و امیدواریم که این اخبار برای شما هم جذاب بوده باشد. اگر شما کاربران درباره ایفون تاشو اطلاعاتی دارید که در این مطلب بیان نشده، می‌توانید در بخش نظرات آن را با ما و دیگر کاربران آی‌اپسی در میان بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.