بدون دیدگاه
آیپد/ آی پاد, سایر محصولات اپل

آیپد ایر 2020 زیر ذره بین بلاگ اپس!

آیپد ایر 2020

یکی دیگر از جذاب‌ترین محصولات اخیر اپل، آیپد ایر 2020 به حساب می‌آید. اتفاقات و تغییراتی چشم گیری در آن دیده می‌شود که باعث شده تجربه کاربری بهتری هنگام استفاده از آن داشته باشید.

اگر با محصولات اپل آشنایی دارید، می‌دانید که این کمپانی اغلب تغییرات را در سخت افزار خود به وجود می‌آورد و روز به روز با ارائه‌ی قابلیت‌های جدید، کیفیت را بالا می‌برد و کاربران را شگفت زده می‌کند. اگر شما هم قصد خرید آیپد ایر 2020 را دارید، در این نقد و بررسی همراه ما باشید تا بیشتر با آن آشنا شوید.

نگاه کلی به آیپد ایر 2020:

جنس آلومینوم
ابعاد 247.6×178.5×6.1 میلی متر
وزن 458 گرم
رزولوشن 2360 در 1640
اندازه 10.9 اینچ
پردازنده A14
درگاه ارتباطی USB Type C
رنگ‌ها نقره‌ای، خاکستری، صورتی، سبز و آبی
صفحه نمایش Liquid Retina
رزولوشن دوربین اصلی 12 مگاپیکسل
رزولوشن دوربین سلفی 7 مگاپیکسل
حسگرها اثر انگشت، شتاب‌سنج، سنجش نور محیط، فشارسنج، ژیروسکوپ
ظرفیت باتری 28.6 وات ساعت
قابلیت مکالمه ندارد
بلندگو استریو
پشتیبانی از قلم نسل 2 اپل و مجیک کیبورد

 

تغییرات نسل جدید آیپدهای اپل

جدیدترین اتفاقی که در آیپد ایر 2020 شاهد آن هستیم، طراحی آن است. گوشه‌های گرد و مناسب و تغییر جای دکمه‌ی هوم اسکرین از روی صفحه به لبه‌ی iPad، خود تغییر بزرگی به حساب می‌آید.

اگر Screen آن را در کنار آیپدهای سری قبل بگذاریم و مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که لبه‌های سیاه دور صفحه کمتر شده‌اند و در نتیجه هوم اسکرین شما بزرگ‌تر است و این باعث می‌شود تا تجربه بهتری از کارایی آن داشته باشید.

iPad air 2020

البته یکی از نکته‌هایی که ممکن است شما را متعجب کند، استفاده از شارژرهای USB Type C باشد. برخلاف اکثر گوشی‌ها و محصولات آیفون، در آیپد ایر 2020 نمی‌توانید از کابل شارژ لایتنینگ استفاده کنید و به احتمال زیاد این خود یک نکته مثبت برایتان محسوب شود.

یکی دیگر از پیشرفت‌های این iPad نسبت به سری قبل، سهولت استفاده از قلم اپل است. شما می‌توانید Apple Pencil خود را روی لبه بالای آیپدتان بگذارید تا از طریق مگنتی که در آن وجود دارد، شارژ شود.

دوربین

آیپد ایر 2020 دارای یک دوربین اصلی با رزولوشن 12 مگاپیکسلی است که با آن می‌توانید با سرعت 60 فریم بر ثانیه و با کیفیت 4k فیلمبرداری کنید. دوربین سلفی آن هم 7 مگاپیکسل است که قدرت ضبط فیلم با کیفت 1080 را دارد.

کیفیت صدا در iPad air 2020

اپل در مراسم معرفی محصولات خود، از قابلیت صدای استریو آیپد ایر 2020 رونمایی کرد. به گفته‌ی این کمپانی، مهندسی صدا در این دیوایس تغییرات بسیاری پیدا کرده و زمان زیادی برای آن صرف شده است و ادعا دارد که شما تجربه متفاوتی از فیلم دیدن و آهنگ گوش دادن را با آن خواهید داشت.

پردازنده بایونیک A14

A14 جدیدترین و سریع‌ترین Processor اپل است که به جرئت می‌توان گفت که از بهترین پردازنده‌های موجود در بازار به حساب می‌آید. استفاده از A14 به راحتی سرعت کارها را تا 40 درصد افزایش داده و روی عملکرد آیپد، تاثیر بسیار مثبتی داشته است.

با سرعتی که پردازنده‌ی آیپد ایر 2020 دارد، می‌توانید یکی از جذاب‌ترین تجربه‌ها یعنی بازی کردن و فیلم دیدن را داشته باشید و همزمان به کارهای دیگر خود بپردازید. کیفیت صفحه نمایش به همراه سرعت Processor بایونیک A14 یک اتفاق شگفت انگیز است که قطعا از آن لذت خواهید برد.

استفاده از کیبورد اسمارت فولیو

یکی دیگر از محصولاتی که اخیرا اپل به بازار عرضه کرده، Smart Folio Keyboardاسمارت فولیو کیبرد است. این کیبوردها می‌توانند به آسانی به آیپدتان وصل شوند و آن‌ها را شبیه به یک لپ تاپ کوچک و جذاب کنند.

اگر کارهای تایپی شما با iPad زیاد است، می‌توانید از این کیبوردهای ظریف که به راحتی به آیپد ایر 2020 متصل می‌شوند، استفاده کنید.

استفاده از مجیک کیبورد در ایپد

نکته مهم

یکی از نکاتی که هنگام خرید iPad Air 2020 باید به آن توجه کنید، عدم پشتیبانی آن از سیم کارت است. اغلب آیپدهای اپل قابلیت استفاده از سیم کارت را قرار نداده‌اند، اگر هم این ویژگی را داشته باشند شما نمی‌توانید با آن به افراد موردنظرتان زنگ بزنید و با آن‌ها مکالمه‌ داشته باشید.

پس اگر اولویت شما فیلم دیدن، بازی کردن و وب گردی است، این محصول مناسب شماست. اما اگر برقراری تماس تلفنی و استفاده از سیم کارت برایتان خیلی اهمیت دارد، باید خرید این دیوایس را به کلی فراموش کنید.

قیمت آیپد ایر 2020

وقتی که حرف از قیمت می‌شود، ابتدا باید یک نکته را در نظر گرفت. در آپیدهای اپل با افزایش حافظه‌ی داخلی، قیمت هم بالاتر می‌رود. پس حتما هنگام خرید، این مورد را هم در نظر بگیرید و بعد اقدام کنید.

قیمت آیپد ایر 2020 – 64 گیگابایت ۱۶,۹۹۰,۰۰۰ تـومـان
قیمت آیپد ایر 2020 – 256 گیگابایت ۲۸,۵۹۹,۰۰۰ تومان

 

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.