۸ دیدگاه
سایر محصولات اپل, لوازم جانبی اپل

مجیک کیبورد اپل، ظریف و خوش دست!

مجیک کیبورد اپل

کمپانی اپل همیشه با ارائه محصولات جدید خود، اطرافیان را شگفت زده می‌کند. این بار هم قصد داریم تا از نسل جدید کیبوردها یعنی، مجیک کیبورد اپل حرف بزنیم. پس در این مطلب همراه ما باشید.

مجییک کیبورد اپل در سال 2015 در اختیار عموم قرار گرفت و با استقبال خیلی خوبی هم روبرو شد. این کیبوردها بی‌سیم هستند و طراحی بسیار ظریفی دارند. البته شما برای به کارگیری این keyboard می‌توانید از طریق کابل لایتنینگ و بلوتوث به سیستم خود متصل شوید و از آن استفاده کنید.

مجیک کیبورد اپل در حال حاضر در 2 مدل A1644 و A1843 در بازار موجود است که تفاوت اصلی آن‌ها در سایز، شماره‌ و نوشته‌های روی کلیدها است. شما هم بسته به نیاز خود باید محصول موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

تغییری که باعث این طراحی جذاب شد

یکی از تغییراتی که باعث شد این محصول دیزاین ظاهری متفاوتی داشته باشد، حذف باتری بود. با حذف باتری اپل توانست مجیک کیبورد را بسیار نازک طراحی کند و جلوه‌ی جذابی را بوجود بیاورد.

قطر این کیبورد 0.41–1.09، طول آن 27.9 و عرض آن 11.49 می‌باشد. وزن این محصول با رقبای خود به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. باور نکردنی است که شما می‌توانید یک کیبورد با وزن 231 گرم داشته باشید و رابط کاربری ساده و جذابی را تجربه کنید.

مجیک کیورد ایپد

استفاده از مجیک کیبورد اپل برای آیپد

یکی از کاربردهای میجک کیبورد اپل، متصل کرن آن به آیپد است. کافیست iPad خود را روی قاب مگنتی مجیک آن قرار دهید تا به دستگاه شما کانکت شود و بتوانید از آن بهره ببرید.

قاب این محصول به راحتی در هر زاویه‌ای که بخواهید قرار می‌گیرد و می‌توانید آن را تنظیم  کنید. این طراحی کلاسیک و البته کاربردی باعث ایجاد تجربه کاربری جذابی خواهد شد که قطعا برایتان لذت بخش است.

استفاده مجیک کیبورد اپل در مک

شما می‌توانید با این کیبوردها به کامپیوتر مک خود وصل شوید. کافیست از طریق بلوتوث و یا کابل لایتنینگ به سیستم خود متصل شوید و شروع به کارکردن کنید. مجیک کیبورد آنقدر جذاب و ظریف است که گاه دلتان می‌خواهد ساعت‌ها پشت دستگاه خود بشینید و سرگرم تایپ کردن شوید.

استفاده از مجیک کیبورد در مک

قیمت Magic keyboard

قیمت مجیک کیبورد اپل در آمریکا 99 دلار است. اما اگر بخواهیم قیمت آن را در ایران در نظر بگیریم چیزی حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان خواهد بود. روی هم رفته این محصول برایتان بسیار کاربردی خواهد بود و قطعا رابط کاربری جذابی را با آن تجربه خواهید کرد.

در کل نمی‌توان ایراد بزرگی در آن پیدا کرد و نقاط قوت آن خیلی بیشتر از نکات منفی است.امیدواریم در این مطلب توانسته باشیم به خوبی به سوالات شما درباره این محصول پاسخ داده باشیم. البته اگر باز هم درباره آن چیزی هست که دوست دارید بپرسید، می‌توانید در بخش نظرات آن را با ما درمیان بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

۸ دیدگاه در “مجیک کیبورد اپل، ظریف و خوش دست!

  1. بیتا گفت:

    چه جالب

    1. iApps گفت:

      سلام
      امیدوارم عالی باشید
      خوش حالیم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته است.

  2. علیرضا گفت:

    واقعا خیلی جذابه کار با مجیک کیبورد.
    اندازه کاملا خوب و متریال فوق‌العاده‌ای داره

    1. iApps گفت:

      سلام
      امیدوارم عالی باشید
      خوش حالیم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته است.
      مرسی از نظر شما

  3. علی گفت:

    ینی واقعا ۲۳۱ گرم؟!!!!!!!!

    1. iApps گفت:

      سلام و درود
      امیدوارم عالی باشید
      در مدل ذکر شده، بله درسته

  4. امیر حسین گفت:

    با سلام
    خواستم بپرسم این کیبورد سی دی میخوره؟

    1. Maedeh گفت:

      سلام دوست عزیز، خیر مجیک کیبورد اپل متاسفانه این قابلیت رو نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.