۵ دیدگاه
آیفون باز, چگونه ها

تغییر رینگتون آیفون به زبان ساده

احتمالا شما هم بعد از مدتی از رینگتون پیشفرض گوشی آیفون خود خسته می‌شوید و می‌خواهید آن را تغییر دهید. اگر شما هم دوست دارید آهنگ زنگ گوشی iOS خود را عوض کنید، در این مطلب همراه ما باشید تا با شیوه انجام این کار به زبان ساده آشنا شوید.

ساده‌ترین روش تغییر رینگتون

در مرحله اول باید آهنگی که دوست دارید برای رینگتون آیفون استفاده کنید را از هر جایی که می‌خواهید دانلود کنید. اما باید حواستان باشد که آهنگ مورد نظر باید به صورت فایل ذخیره شده باشد پس آن را از طریق گزینه Save to file ذخیره کنید و آن را در پوشه‌ای که دوست دارید ذخیره کنید. بعد از اینکه فایل موسیقی خود را آماده کردید، باید با استفاده از برنامه GarageBand آهنگ خود را تا 30 ثانیه برش دهید. برای انجام این کار هم می‌توانید قدم به قدم مراحل را با ما انجام دهید.

موارد مورد نیاز در داخل برنامه

ابتدا وارد برنامه شوید و روی آیکونی که شبیه به چند مستطیل مشابه است کلیک کنید. حالا روی آیکون دایره‌ای شکل سمت راست صفحه بزنید. در  صفحه‌ای که پیش رویتان می‌بینید، سربرگی به اسم Files وجود دارد که با وارد شدن به آن می‌توانید به لوکیشن فایل رینگتون آیفون که از قبل آن را دانلود کرده‌اید بروید و آن را انتخاب کنید.

در این بخش باید آهنگ را به چپ یا راست بکشید تا به برنامه اضافه شود. اگر می‌خواهید زمان فایل صوتی خود را بیشتر یا کمتر کنید، باید ابتدا و انتهای آهنگ را به داخل یا بیرون بکشید تا زمان آن کمتر و بیشتر شود.

اگر دیگر کاری با آهنگ خود ندارید و می‌خواهید آن را ذخیره کنید. ابتدا باید روی آیکون مثلثی شکلی که بالای سمت چپ صفحه می‌بینید کلیک کنید تا آن را در قسمت My songs مشاهده کنید. حالا می‌توانید موسیقی خود را در این بخش مشاهده کنید.

حالا چندثانیه انگشت خود را روی فایل مورد نظر نگه دارید و گزینه Share را انتخاب کنید. سپس آپشن Ringtone را انتخاب کنید و فایل خود را نام گذاری کنید. در آخرین مرحله هم باید روی گزینه Export که در سمت راست و بالای صفحه قرار دارد، بزنید تا فایل شما ذخیره شود.

تغییر رینگتون آیفون

وارد تنظیمات یا Setting شوید و گزینه Sound and Haptics را انتخاب کنید و به بخش Ringtone بروید. وقتی وارد این قسمت می‌شوید، می‌توانید رینگتون آیفونی که ساختید را در بالای لیست مشاهده کرده و به همین راحتی آن را به عنوان آهنگ زنگ خود استفاده کنید.

استفاده از برنامه

یکی دیگر از روش‌هایی که به وسیله‌ی آن می‌توانید بدون دردسر رینگتون آیفون خود را تغییر دهید، استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوص این کار است. برای مثال شما با دانلود Ringtones for iPhone برای iOS، این امکان را دارید تا از بین موسیقی‌هایی که در اختیارتان قرار گرفته یکی را به عنوان رینگتون آیفون خود انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

برنامه رینگتون آیفون

مطالب پیشنهادی:

۵ دیدگاه در “تغییر رینگتون آیفون به زبان ساده

  1. sarvin گفت:

    خیلی مقاله جالبی بود ?

    1. iApps گفت:

      سلام
      امیدوارم عالی باشید
      خوش حالیم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته است.
      مرسی از نظر شما

  2. بیتا گفت:

    وااای من همیشه دنبال این بودم چه عالی

  3. سپهر سالچی گفت:

    این نرم افزار یکم سخته نرم افزار RingtoneMaker خیلی خیلی بهتره

    1. Arghavan Amiri گفت:

      سلام سپهر عزیز،
      یکی از برنامه‌های عالی برای ساختن رینگتون دلخواهتون، Ringtone maker هست
      دانلود از آی‌اپس:
      https://iapps.ir/app/ringtone-maker-myringtone/662215051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.