1 دیدگاه
ایرپاد, سایر محصولات اپل

ایر پاد پرو

ایرپاد پرو

امروزه ایرپادها به دلیل رابط کاربری ساده و جذابشان، تبدیل به پرطرفدارترین هدفون‌ها شده‌اند و بسیاری از کاربران از آن‌ها استفاده می‌کنند. ما در این مطلب با نقد و بررسی ایر پاد پرو – Airpods pro شما را راهنمایی می‌کنیم. اگر شما هم قصد خرید یک هدفون خیلی خوب را برای گوشی خودتان دارید، حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

طراحی و کاربرد

ایر پاد پرو طراحی کلاسیک و جذابی دارد. سایز کیس آن نه خیلی بزرگ است و نه خیلی کوچک، اما به راحتی در جیب جا می‌شود. اندازه هر ایرپاد در این ورژن نسبت به سری‌های قبل کوچک‌تر شده و استفاده از آن راحت‌تر است. کمپانی اپل این بار در طراحی خود از سیلیکون استفاده کرده تا ایرپادها ماندگاری بهتری در گوش شما داشته باشند.

ایرپادهای زیادی هستند که این جنس را در ساختار خود دارند، اما برای فیکس کردن آن‌ در گوش باید آن را کمی فشار دهید تا فشار هوا باعث شود ثابت بماند. این نکته ممکن است گاهی اوقات آزار دهنده باشد. ولی در ایر پاد پرو به این صورت نیست و شما هیچ فشاری در گوشتان احساس نخواهید کرد. شما می‌توانید از این هدفون‌ها  هنگام ورزش هم استفاده کنید و نکته قابل توجه این است که حتی اگر هنگام انجام حرکات ورزشی عرق کرده‌اید، آن‌ها از گوشتان نمی‌افتد.مشخصات ایر پاد پرو

استفاده از ایرپاد پرو

استفاده از این محصول بسیار ساده است. یک دکمه‌ی مستطیل شکل باریک روی آن قرار داده شده که اگر آن را یکبار فشار دهید، می‌توانید موسیقی را Pause کنید. ولی با زدن آن دوبار پشت سر هم، ترک بعدی پلی می‌شود. این دکمه قابلیت دیگری هم دارد که اگر آن را چندثانیه نگه دارید قابلیت حذف نویز فعال می‌شود.

تنها نکته منفی که به چشم می‌خورد، کم و زیاد کردن صداست. هیچ دکمه‌ای برای این کار روی این محصول قرار نگرفته و این ممکن است کمی آزار دهنده باشد. البته برای بالا بردن صدا می‌توان از دستیار صوتی اپل – Siri ، استفاده کرد. علاوه بر آن، در حین استفاده از ایر پاد پرو می‌توانید از دو حالت حذف نویز و Transparency بهره ببریدکه آن تجربه جذابی را برایتان به وجود می‌آورد.

قابلیت Noise Cancelation

یکی از ویژگی‌هایی که ایر پاد پرو را از دیگر محصولات مشابه متمایز می‌کند، قابلیت حذف نویز یا Noise Cancelation است. برای استفاده از این قابلیت، آیفون خود را به این هدفون وصل کنید و حالت حذف نویز را فعال کنید تا ببینید که کیفیت صدا چقدر افزایش پیدا می‌کند و تجربه بهتری را به جود می‌آورد. شما با فعال کردن این مود دیگر صدای اطرافتان را نمی‌شنوید و می‌توانید به راحتی غرق موزیک خود شوید و لذت ببرید.

Transparency mode

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این محصول، حالت ترنسپرنسی است. این مود مناسب زمان‌هایی است که می‌خواهید به آهنگ گوش دهید، اما دوست دارید صدای بیرون را هم بشنوید. برای مثال اگر در حال رانندگی هستید و به آهنگ گوش می‌دهید می‌توانید با فعال کردن این حالت صداهای بیرون را بشنوید تا حواستان به مسیر باشد.

باتری و شارژدهی ایر پاد پرو

یکی از نکات مهمی که در خرید محصولات الکترونیک باید به آن توجه شود، باتری و شارژدهی است. ایر پاد پرو هم طبق گفته خود اپل می‌تواند تا چهار ساعت باتری را در خود نگه دارد. البته این را هم در نظر داشته باشید که هر زمان که ایرپادها را در کیس خود قرار دهید شروع به شارژ شدن می‌کند. این خود نکته بسیار خوبی است و باعث می‌شود که ساعت‌ها شارژ داشته باشید و از ایرپاد پرو خود استفاده کنید.

قیمت ایر پاد پرو

همانطور که می‌دانید قیمت محصولات الکترونیک همیشه در حال تغییر است و به همین دلیل بهترین کار در نظر گرفتن قیمت دلاری آن می‌باشد. قیمت ایر پاد پرو به دلار آمریکا 250 دلار است و در ایران هم می‌توانید آن را با قیمتی حدود 5 میلیون خریداری کنید.

مطالب دیگر:

۱ دیدگاه در “ایر پاد پرو

  1. بیتا گفت:

    ایرپاد ۲ به نظرم از نظر راحتی تو گوش بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.