بدون دیدگاه
سایر محصولات اپل, لوازم جانبی اپل

بررسی اسمارت کیبورد فولیو اپل

همان طور که می‌دانید اکثر کمپانی‌ها نیاز کاربران را مدنظر خود قرار می‌دهند. یکی از این شرکت‌ها هم اپل یه حساب می‌آید که در راستای برطرف کردن نیاز یوزرهای خود قدم‌هایی برداشته. یکی از چالش‌های مخاطبان در کار کردن با آیپد، استفاده از کیبوردی است که سبک باشد و بتوان آن را به آسانی مانند خود iPad حمل کرد. در نتیجه این کمپانی اسمارت کیبورد فولیو را عرضه کرد و باعث شد که تایپ کردن با آن راحت‌تر از گذشته شود. اگر دوست دارید درباره‌ی این محصول جذاب بیشتر بدانید، تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

مشخصات کلی

اسمارت کیبورد فولیو در واقع صفحه کلیدهای سخت افزاری مستقلی هستند که برای یک سری از آیپدهای اپل ساخته شده‌اند. این محصول از طریق درگاه مگنتی اسمارت کانکتور به iPad وصل می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

نکته‌ای که در این قست می‌توان به آن اشاره کرد، سایز آن است. به دلیل اندازه‌ی 4 میلی متری Smart Keyboard Folio، دیگر نیازی شارژر کردن آن ندارید و در واقع این دستگاه از طریق قابلیت مغناطیسی‌ و اتصال هوشمندی که دارد به آیپد وصل می‌شود و از آن انرژی را خود را برای کار کردن دریافت می‌کند.

به علاوه، اسمارت کیبورد فولیو اپل در برابر آب و یک سری از مایعات مقاومت دارد و به راحتی خراب نمی‌شود. اما این را در نظر داشته باشید که مقاومت در برابر آب با ضد آب بودن تفاوت دارد، یعنی شما نمی‌توانید آن را زیر آب ببرید و توقع داشته باشید که خراب نشود. ولی اگر بر حسب اتفاق روی آن آب بریزد و یا چند ثانیه در آب بیوفتد، صدمه نمی‌بیند و همچنان می‌توانید از آن استفاده کنید.

طراحی

با اسمارت کیبورد فولیو می‌توانید در جلسات کاری و یا در دانشگاه مطالب را به سرعت تایپ کرده و نوشته‌های خود را ادیت کنید. این محصول باعث پوشش جلو و عقب آیپد شده و لازم نیست دیگر نگران صفحه‌ی دستگاه خود شوید، چراکه Smart Keyboard Folio از اسکرین شما در برابر خش و ضربه محافظت می‌کند. یکی از نکات جذاب استفاده از آن، روشن شدن خودکار صفحه نمایشتان با باز کردن در کاور این محصول است.

سطح بیرونی کیف اسمارت فولیو از جنس پلی اورتان است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید آن را تا کنید و حالت استند مناسبی را داشته باشید و به آسانی تایپ کنید یا ویدیو و فیلم مورد نظر خود را ببینید. جنس سطح داخلی این محصول که صفحه نمایش را پوشش می‌دهد از لایه‌‌ای به نام میکروفایبر تشکیل شده که باعث می‌شود از ایجاد خراش روی دستگاهتان جلوگیری کند.

کمپانی اپل تلاش کرده تا صفحه کلید عالی و جذابی را برای کاربران طراحی کند. این کمپانی آلیاژهایی را در اسمارت کیبورد فولیو به کار برده که از بهترین‌هاست و باعث شده که این محصول نسبت به کیبوردهای دیگر موجود در بازار بسیار متفاوت و خاص شود.

تاثیر اسمارت کیبورد فولیو بر باتری

یکی از مواردی که ذهن کاربران را درگیر کرده، تاثیر اسمارت کیبورد فولیو بر باتری آیپد است. گفته شده که این محصول اثرات منفی‌ای بر Battery این دستگاه دارد و باعث می‌شود در طولانی مدت عمر آن را کاهش دهد.

به عنوان مثال هنگامی که شما به مدت 3 ساعت از آیپد با اسمارت کیبورد استفاده می‌کنید 50% از باتری تخلیه می‌شود و نکته قابل توجه این است که از iPad با شارژ کامل می‌توان 8 ساعت کار کرد و خالی شدن باتری در سه ساعت نکته منفی‌ای می‌باشد.

نقاط قوت و نقاط ضعف

نقاط قوت:

  • سبک و کوچک
  • طراحی حرفه‌ای و جذاب
  • مقاوم در برابر آب
  • جدا شدن راحت از آیپد
  • بدون نیاز به وصل شدن به شارژر
  • اتصال هوشمند
  • استفاده به عنوان استند برای آیپد خود

نقاط ضعف:

  • قیمت بالا
  • نبود کلیدهای System Control
  • یک شیب برای تراز کردن کیبورد
  • ضعیف بودن کلیدها
  • تخلیه باتری آیپد

قیمت Smart Keyboard Folio

قیمت اسمارت کیبورد فولیو اپل بین 197 و 199 دلار است که شما می‌توانید آن را از مراکز معتبر و مطمئن در ایران خریداری کنید. در حین خرید این محصول حتما به سازگاری آن با نوع آیپدتان توجه داشته باشید و این را در نظر داشته باشید که هر مدل از iPad Pro و آیپد ایرهای جدید، اسمارت کیبورد مخصوص به خود را دارند.

مطالب پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.