۵ دیدگاه
آیفون باز, اپلیکیشن های پیش فرض

با برنامه پادکست برای ایفون، وارد دنیای جذابی از محتواهای صوتی شوید

برنامه پادکست برای ایفون

معرفی برنامه پادکست برای ایفون

زندگی در شهرهای شلوغ باعث شده که هرروزه زمان زیادی را در مسیرهای پرترافیک باشیم و ساعات زیادی از روز به همین راحتی تلف شود. اگر دوست دارید از زمان خود استفاده بهینه کنید، گوش دادن به پادکست می‌تواند بهترین انتخاب باشد. پادکست‌ها رادیوهای اینترنتی هستند که گاه در قالب کتاب صوتی و گاه برنامه‌های مجزا با موضوعات مختلف برای مخاطبان منتشر می‌شوند. فرقی نمی‌کند که علاقه‌مند به چه موضوعاتی هستید، تقریبا در برنامه‌های مخصوص پادکست همه موضوعات از بیزینس گرفته تا ادبیات و هنر، پادکست وجود دارد و شما می‌توانید با یک جستجوی ساده، کانال موردعلاقه خود را پیدا کنید و به آن گوش دهید. اما واقعا بهترین برنامه‌ های پادکست iOS کدام‌اند؟ اگر شما هم دوست دارید بهترین پلیرهای پادکست را بشناسید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا با انواع برنامه پادکست برای ایفون آشنا شوید.

با Castbox به پادکست‌های ایرانی و خارجی گوش دهید

یکی از معروف‌ترین و محبوب‌‌ترین برنامه پادکست برای ایفون، برنامه کست باکس است. این اپلیکیشن با امکانات و ویژگی‌های جذاب و کاربردی که دارد، قطعا تجربه خوبی را برایتان به ارمغان می‌آورد. Castbox بستر گسترده‌ای برای پادکست‌های ایران و خارجی را فراهم کرده و به جرئت می‌توان گفت که تمام پادکسترهای فعال دنیا را می‌توانید در آن پیدا کنید و عضو کانال آن‌ها بشوید. اپلیکیشن Castbox رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و بیش از یک میلیون کانال فعال را در خود جای داده است و شما این امکان را دارید که به صورت رایگان به انوع آهنگ‌ها و پادکست‌ها گوش دهید و آن‌ها را دنبال کنید.

برنامه Castbox

این برنامه مطابق با سلیقه‌ی شما، پیشنهاداتی را ارائه می‌دهد که می‌تواند بسیار جذاب و کاربردی باشد. البته قابل ذکر است که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار امکان استفاده آنلاین و آفلاین است. برای استفاده‌ی Offline کافیست اپیزودهایی که دوست دارید را دانلود کنید تا در زمان مناسب بتوانید بدون نیاز به اینترنت به آن‌ها گوش دهید. اگر تا به حال از این برنامه‌ی محبوب و پرطرفدار استفاده نکرده‌اید، می‌توانید با دانلود برنامه Castbox برای ایفون، یکی از محبوب‌ترین برنامه پادکست برای آیفون را روی دستگاه iOS خود داشته باشید و لذت ببرید.

SoundCloud منبع گسترده‌ای از آهنگ و پادکست

ساوند کلاود یک برنامه پادکست برای آیفون است که کاربران زیادی آن را روی گوشی‌های خود دارند. اغلب از این اپلیکیشن برای پخش آهنگ‌ها استفاده می‌کنند، اما SoundCloud یک منبع قوی و گسترده برای گوش دادن به انواع پادکست‌هاست. البته شما این امکان را دارید که از نسخه تحت وب این اپلیکیشن هم استفاده کنید، اما نصب برنامه‌ی آن کار را ساده‌تر می‌کند. چراکه شما با این نرم افزار، تجربه کاربری بهتری خواهید داشت و می‌توانید راحت‌تر به نتیجه دلخواه خود برسید. با ساوند کلاود به راحتی می‌توانید به کانال‌ها و پادکست‌ها دسترسی داشته باشید و به صورت آنلاین به آن‌ها گوش دهید.

اپلیکیشن SoundCloud

این نرم افزار یکی از برترین و مهم‌ترین پلیرهای موسیقی و پادکست دنیا به حساب می‌آید و شما با دانلود برنامه SoundCloud برای آیفون، می‌توانید از بستری گسترده و جذاب برای گوش دادن به اپیزودهای مختلف استفاده کنید.

با Google Podcasts پادکست‌های محبوب خود را پیدا کنید

گوگل همیشه سعی کرده تا در تمام زمینه‌ها و رسانه‌ها به کاربران خدمات با کیفیتی را ارائه دهد. در زمینه Podcast هم توانسته با ارائه یک پلتفرم تخصصی برای کاربران آن‌ها را در این زمینه همراهی کند.

Google Podcasts یک برنامه پادکست برای آیفون است که در آن بر اساس سلیقه‌ی شما، کانال‌ها و برنامه‌های مرتبط را پیشنهاد داده می‌شود و شما می‌توانید به انواع پادکست‌های سراسر دنیا کهبه صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته، گوش دهید.

اپلیکیشن google podcasts

شما با تنظیماتی که این پلیر حرفه‌ای در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌توانید تجربه بهتری از گوش دادن به پادکست را داشته باشید. در این برنامه این امکان را دارید که سرعت پلی شدن اپیزود را بالا ببرید و یا کاهش دهید. علاوه‌بر آن، در گوگل پادکست شما می‌توانید به کمک دستیار صوتی به جستجوی کانال‌ها بپردازید و آن‌ها را پلی کنید.

با Podbean Podcast App & Player پادکست خود را به اشتراک بگذارید

اپلیکیشن Podbean Podcast App & Player یک برنامه پادکست برای ایفون به حساب می‌آید که در آن به هزاران کانال و برنامه دسترسی دارید و با شخصی سازی پلیر آن، تجربه بهتری از گوش دادن به اپیزودها را خواهید داشت. البته اگر شما تولید کننده محتوا هم باشید، این امکان را دارید که در این پلتفرم اپیزودهای ضبط شده خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و مخاطب جذب کنید. هم اکنون، با دانلود برنامه Podbean برای آیفون، می‌توانید یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پادکست را داشته باشید و از آن لذت ببرید.

برنامه Podbean

Spotify، بهترین برنامه پادکست برای ایفون

به احتمال زیاد برنامه اسپاتیفای را بیشتر برای گوش دادن به آهنگ می‌شناسید و استفاده می‌کنید، اما این اپلیکیشن خود یکی از منابع کامل پادکست‌های جهان است و اغلب کسانی که طرفدار پر پروپاقرص رادیوهای اینترنتی هستند، از اسپاتیفای استفاده می‌کنند.

پس اگر شما تولید کننده Podcast هستید، از این برنامه غافل نشوید، چراکه مخاطبان بیشتری را می‌توانید در آن پیدا کنید و قطعا محتوایی که تولید کرده‌اید، در Spotify بیشتر دیده می‌شود و این خود نکته بسیار مثبتی به حساب می‌آید. پس همین حالا با دانلود اسپاتیفای برای آیفون، یک برنامه پادکست برای ایفون را روی دستگاه iOS خود داشته باشید و از گوش دادن به آن‌ها لذت ببرید.

برنامه Spotify

سخن آخر

امیدواریم با دانلود برنامه‌هایی که در بالا معرفی کردیم، علاقه‌مند به گوش دادن پادکست‌ شوید و این را مطمئن باشید که با این برنامه‌ها به هزاران محتوای صوتی دسترسی خواهید داشت و می‌توانید وارد دنیای جذاب و شگفت انگیزی شوید که قطعا به شما در موضوعات مختلفی کمک خواهد کرد. اگر اپلیکیشن پادکست دیگری به ذهنتان می‌آید که در این مقاله به آن اشاره نکردیم، حتما آن در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران آی‌اپسی در میان بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

۵ دیدگاه در “با برنامه پادکست برای ایفون، وارد دنیای جذابی از محتواهای صوتی شوید

  1. بیتا گفت:

    حیف اسپاتیفای تحریم شده نمیشه استفاده کرد

    1. شهلا گفت:

      توی این اپ میشه افلاین هم پادگست گوش داد ؟

      1. Arghavan Amiri گفت:

        سلام دوست عزیز،
        شما با دانلود نسخه پلاس پلاس اسپاتیفای از اپ استور آی‌اپس بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای میتونین به صورت پریمیوم به آهنگ‌ها و پادکست مورد علاقتون گوش بدین .
        لینک دانلود :
        https://iapps.ir/app/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%81%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-spotify/690396863

  2. dotamim گفت:

    تهران پادکست هم نسخه ios داره و خیلی اپلیکیشن کاملیه

    1. Maedeh گفت:

      مرسی بابت معرفی اپلیکیشن نسخه iOS این برنامه توی آی‌اپس هم موجوده و می‌تونید دانلود کنید.
      دانلود تهران پادکست برای آیفون:
      https://iapps.ir/app/Tehran-Podcast-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%A7%D8%AF%DA%A9%D8%B3%D8%AA/959556644

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.