۲ دیدگاه
آرکید, معرفی بازی

با بازی Life Is Strange به گذشته برگردید

در گذشته بازی‌های موبایلی بسیار ساده بودند و گیمرها را زیاد درگیر ماجراجویی و سیر داستان بازی نمی‌کردند اما امروزه موبایل گیمینگ بسیار متفاوت شده و حالا دیگر کاربران زیادی آن را به صورت جدی دنبال می‌کنند. یکی از سبک‌های محبوب گیمرها، ماجراجویی و نقش آفرینی است و ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که به بررسی بازی Life Is Strange که برنده‌ی جوایز مختلف شده، بپردازیم.

لایف ایز استرینج توسط کمپانی SQUARE ENIX در سال 2015 برای کاربران iOS منتشر شد و می‌توان گفت که یکی از بهترین بازی‌های این استودیو به حساب می‌آید. اگر شما هم دوست دارید درباره‌ی گیم پلی و گرافیک جذاب آن اطلاعاتی به دست آورید، پیشنهاد می‌دهیم که حتما تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

گیم پلی بازی Life Is Strange

بازی Life Is Strange روایتگر داستان زندگی دختری به اسم Max Caulfield است که علاقه‌ی بسیاری به عکاسی دارد و در یکی از بهترین دانشگاه‌های هنر آمریکا مشغول به تحصیل است. مکس در زندگی‌اش با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و به صورت کلی فرد خوشحال و راضی‌ نیست. داستان بازی هم از آن‌جایی شروع می‌شود که در یک روز کاملا معمولی به صورت ناگهانی متوجه می‌شود قدرت عجیبی دارد که از طریق آن می‌تواند زمان را به عقب بگرداند و سفر در زمان را تجربه کند. Max با تغییر دادن برخی از اتفاقات می‌فهمد که دخالت در سرنوشت و تغییر دادن گذشته پیامدهای خاص و حتی جدی را در پی دارد و هر تصمیمی که بگیرد بهایی خواهد داشت.

گیم پلی بازی Life Is Strange

پس در این بازی حتما در نظر داشته باشید که تصمیمات شما در روند بازی بسیار تاثیرگذار است و باید در انتخاب‌های خود دقت کافی به خرج دهید. با داستان جذاب و ماجراجویی‌های متفاوتی که شما را به چالش می‌کشد می‌توان گفت که لایف ایز استرینج گیم پلی غنی دارد و در آن جزئیات به خوبی طراحی شده‌اند. در محیط بازی شما با نوشته‌ها و سرنخ‌هایی روبه‌رو می‌شوید که از طریق آن‌ها باید به حل معماها بپردازید و سعی کنید حقایق زندگی خود را کشف کنید.

گرافیک خیره کننده و موسیقی خارق العاده

در قسمت گرافیک می‌توان گفت کمپانی SQUARE ENIX چیزی کم نگذاشته و با بهره گیری از موتور بازیسازی Unreal Engine توانسته کیفیت آن را بسیار بالا ببرد و جزئیات گرافیکی و محیط بازی را به بهترین شکل طراحی کند.

 

حین بازی متوجه خواهید شد که سازندگان بازی Life Is Strange به موسیقی آن توجه بسزایی داشتند و از سبک‌های مختلف بهره بردند. به علاوه، جلوه‌های صوتی این بازی قابل تقدیر است و باعث شده حس خاص و رمزآلودی را به بازیکنان القا کند که قطعا لذت بازی کردن را برای شما دوچندان خواهد کرد.

سخن آخر

لایف ایز استرینج 5 قسمت دارد که به ترتیب با نام‌های شکوفه، خارج از زمان، تئوری آشوب، اتاق تاریک و پلاریزه معرفی شده‌اند است و این را هم باید بگوییم که در این بازی خبری از قاتل‌های زنجیره‌ای و خطرناک نیست و تنها به زندگی شخصیت‌ها پرداخته می‌شود که همین موضوع باعث متمایز شدن این بازی از دیگران شده است.

هم اکنون شما می‌توانید با دانلود Life is Strange – زندگی عجیب است از اپ استور ایرانی آی‌اپس، یک بازی فوق العاده را تجربه کنید و سر از داستان زندگی شخصیت‌ها در بیاورید و معماها را حل کنید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

۲ دیدگاه در “با بازی Life Is Strange به گذشته برگردید

  1. محمد گفت:

    از تریلر معلومه چیه…
    رفت تو لیست دانلود
    ممنون از معرفی

    1. Maedeh گفت:

      سلام دوست عزیز خوشحالیم که براتون مفید بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.