1 دیدگاه
ماجراجویی, معرفی بازی

با بازی Sky Children of the Light فرشته‌ی نجات شو!

بازی Sky Children of the Light

در سال‌های اخیر سبک ماجراجویی و نقش آفرینی یکی از ژانرهای مورد علاقه‌ی گیمرها به حساب می‌آید و یکی از بازی‌های معروف در این سبک هم Sky Children of the Light است که در ابتدا برای نینتندو سوییچ عرضه شد و بعد از مدتی به دلیل محبوبیت بالای آن، در 18 جولای سال 2019 توسط کمپانی  Thatgamecompanyبرای سیستم عامل iOS هم منتشر شد. این بازی برگرفته از یکی دیگر از گیم‌های این کمپانی یعنی Journey شکل گرفته است و توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. ما در این مقاله به بررسی بازی Sky Children of the Light برای iOS می‌پردازیم. اگر دوست دارید با این گیم متفاوت و جذاب بیشتر آشنا شوید، تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

گیم پلی بازی sky

شما در Sky: Children of the Light در دنیایی قرار می‌گیرید که همه چیز از نظم خود خارج شده است و ارواح در این دنیا گیر افتاده‌اند و نتوانستند به آرامش ابدی برسند. هدف بازی اسکای این است که بازیکنان باید روح‌ها را آزاد کنند و آن‌ها را به مکان حقیقی‌شان برگردانند. در این گیم پلی باید به گشت و گذار بپردازید و از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر بروید و با استفاده از کنترلرها به سمتی که می‌خواهید بروید و حتی  قابلیت پرواز کردن دارید و می توانید با بال‌های طلایی خود مسیرهای طولانی را پرواز کنید.

گیم پلی بازی Sky Children of the Light

شما بازی آسمان: فرزندان روشنایی در عین اینکه ماموریت‌ها و چالش‌ها را انجام می‌دهید، بازیکنان دیگر را هم خواهید دید و می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کرده، صحبت کنید و دوست شوید. برای این کار تنها کافیست که با بازیکن دیگر روی یک نیمکت بنشینید و حتی می‌توانید از آن‌ها برای پیش روی در بازی از آن‌ها کمک بگیرید. این امکان هم وجود دارد که با بازیکنان دیگر ادامه بازی را پیش بروید و از همراهی آن‌ها لذت ببرید.

قابل ذکر است که در اسکای شما صدای بازیکنان دیگر نمی‌شنوید و آن‌ها هم صدایتان را نمی‌شنوند، تنها از طریق چت کردن می‌تواندی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

علاوه بر آن، در طول بازی با راهنمایانی مواجه خواهید شد که مسیری را که باید طی کنید را نشان می‌دهند پس نگران گم کردن مسیر نباشید و یا می‌توانید با ضربه زدن به کاراکتر خود مسیر را پیدا کنید.

گرافیک خیره کننده

در بررسی بازی Sky: Children of the Light گرافیک فوق العاده جذاب آن به شدت مورد توجه قرار گرفته و هیجان بازی را چند برابر کرده‌است. سازندگان بازی به محیط اطراف مثل زمین شنی، دریا، آسمان ابری و مواردی از این قبیل توجه بسیاری کرده‌اند و پر از جزئیات است. گرافیک هنری، فنی و نورپردازی این گیم باعث شده حس خاص و جادویی به بازیکنان دهد و همین دلیل آن را از بقیه بازی‌ها متمایز کرده است.

گرافیک بازی Sky Children of the Light

صدا گذاری

با بررسی بازی Sky: Children of the Light متوجه خواهید شد که صدا گذاری آن بسیار جذاب و قابل تحسین است. حتی می‌توان گفت برای افرادی که اضطراب دارند، موسیقی و افکت‌های صوتی این گیم آرامش عجیب و لذت بخشی را برای آنان فراهم می‌کند و باعث می‌شود تجربه‌ی آرامش بخشی را داشته باشند.

به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتما این بازی را با هدفون یا هندزفری اجرا کنید.

سخن آخر

در آخر می‌توان گفت این بازی توانسته نظر بسیاری از گیمرها را در سراسر دنیا جلب کند و جوایز متعددی را از آن خود کند.

ما در این مقاله سعی کردیم به بررسی بازی Sky: Children of the Light بپردازیم و شما را با جذابیت‌های آن آشنا کنیم. پس اگر دوست داشتید این گیم فوق العاده زیبا  آرامش بخش را تجربه کنید می توانید آن را از اپ استور آی‌اپس دانلود کنید.

لینک دانلود بازی Sky:

Sky Children of the Light

مطالب پیشنهادی دیگر:

۱ دیدگاه در “با بازی Sky Children of the Light فرشته‌ی نجات شو!

  1. Mohammad گفت:

    به به
    قفلی جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.