لوگو Sky: Children of the Light

Sky: Children of the Light

تصاویر Sky: Children of the Lightتصاویر Sky: Children of the Lightتصاویر Sky: Children of the Lightتصاویر Sky: Children of the Lightتصاویر Sky: Children of the Lightتصاویر Sky: Children of the Lightتصاویر Sky: Children of the Lightتصاویر Sky: Children of the Light

توضیحات

در بازی Sky: Children of the Light برای iOS، شما بچه‌های آسمانید و در فضای متفاوت و جذابی هستید. در این بازی شما می‌توانید در آسمان به ماجراجویی بپردازید و غرق دنیای اطرافتان شوید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی به راحتی احساسات خود را بروز دهید و با این کار کراکتر خود را مطابق با سلیقه خود شکل دهید. با دیگر باکاراکترهای بازی تیم تشکیل دهید و با آن‌ها به گشت و گذار و ماجراجویی بپردازید.


این بازی موزیکال گیم پلی جذاب و متفاوتی دارد و شما می‌توانید در آن به رویدادهای مختلفی بپیوندید و در آن‌ها امتیاز کسب کنید. طراحی گرافیک ساده و در عین حال متفاوت و خلاقانه این بازی قطعا توجه شما را به خود جلب می‌کند و شما هم می‌توانید با دانلود بازی Sky: Children of the Light برای آیفون، این گیم پلی متفاوت و معمایی را تجربه کنید و لذت ببرید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

thatgamecompany