بدون دیدگاه
اپلیکیشن های کاربردی, امور مالی و پرداخت

جی بی تل برای آیفون، نرم افزار کاربردی بانک قوامین و سپه

اگر شما هم از کاربران بانک قوامین هستید، قطعا به برنامه‌ی جی بی تل برای آیفون احتیاج پیدا خواهید کرد. البته اخیرا بنا به دلایل و اتفاقاتی، بانک سپه و قوامین با یکدیگر ادغام شدند و حالا کاربران هر دوی آن‌ها باید از یک نوع خدمات استفاده کنند. از آن‌ جایی هم که امروزه بسیاری از یوزرها برای انجام کارهای پرداختی خود دیگر به بانک‌ها مراجعه نمی‌کنند، اغلب نیازمند اپلیکیشن‌هایی هستند که بتوانند به صورت آنلاین کارهای خود را انجام دهند و با جی بی تل برای آیفون، شما مشتریان این بانک می‌توانید از این نرم افزار استفاده کنید تا بتوانید به کارهای خود سرعت ببخشید و لذت ببرید.

ادغام بانک سپه و قوامین

اخیرا یک اتفاق بزرگ در سیستم بانکی این دو مرکز صورت گرفته  و حالا بانک قوامین که زیرنظر بانک سپه فعالیت می‌کرد، به طور کامل با بانک سپه ادغام شده و اطلاعات همه‌ی مشتریان هم به این مجموعه انتقال داده شد. البته بعد از این ادغام چون تغییر بزرگی در سیستم بانکی به وجود آمد. ممکن است به دلیل این اتفاق شما کابران گه گاهی چالش‌هایی را حین انجام کارهای خود تجربه کنید.

البته در روز 18 و 19 آذر سال 1400 که مهاجرت سیستمی در حال تکمیل شدن بود، تمامی درگاه‌های الکترونیکی و کارت‌های مربوط به بانک سپه و قوامین قطع شدند و حتی بعد از این دو روز انجام کار مشتریان با اختلال مواجه شد. اما شما مشتریان بانک قوامین باید توجه داشته باشید که شماره شبای شما تغییر کرده و باید از طریق درگاه‌ها و پورتال‌های اینترنتی شماره شبای جدید خود را دریافت کنید.

مراحل نصب جی بی تل برای آیفون

اگر شما هم از مشتریان این بانک هستید و دوست دارید جی بی تل برای آیفون را روی گوشی‌های خود نصب کنید، ابتدا کافیست وارد وبسایت آی‌اپس شوید و در نوار جستجو، اسم برنامه را بنویسید تا نتایج نمایش داده شود. حالا که آیکون برنامه مورد نظرتان را مشاهده کردید، باید روی گزینه‌ی دریافت بزنید. سپس در صفحه پیش رو گزینه‌ی ابر مانند و سپس Install را انتخاب کنید. بعد از این کار دانلود اپلیکیشن شروع می‌شود و باید ابتدا صبر کنید تا نصب برنامه تمام شود. هم اکنون می‌توانید به هوم اسکرین خود بروید و این نرم افزار را اجرا کنید.

مراحل به صورت خلاصه:

  1. وارد آی‌اپس شوید
  2. در نوار جستجو اسم برنامه جی بی تل را تایپ کنید
  3. روی گزینه‌ی دریافت بزنید
  4. حالا آیکون ابر مانند را لمس کنید
  5. سپس روی Install بزنید

خدمات جی بی تل

در اپلیکیشن جی بی تل برای آیفون شما می‌توانید بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری کارهای زیادی را انجام دهید. وارد برنامه که می‌شوید در صفحه‌ی پیش رو گزینه‌ای با اسم خدمات کارت را مشاهده خواهید کرد که در آن گزینه‌های چون موجودی، انتقال وجه، گردش کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت جریمه، تغییر رمز دوم، مسدود کردن کارت و دیگر آپشن‌ها در اختیار شما قرار گرفته است.

جی بی تل برای آیفون

البته اگر روی آیکون سه خط در بالا سمت راست صفحه بزنید امکانات دیگری را به شما نمایش می‌دهد. مشاهده‌ی سوابق تراکنش‌ها، پاک کردن سوابق، حساب‌های پرکاربرد، مدیریت شماره شبا، کارت‌های پرکاربرد، مدیریت کارت، تغییر گذرواژه، شماره شبا و پرداخت جریمه رانندگی همه از امکاناتی هستند که در این لیست در اختیارتان قرار گرفته‌اند.

خطای جی بی تل

شما کاربران بانک سپه و قوامین ممکن است هنگام استفاده از برنامه با خطای ” گواهینامه امنیتی سرور معتبر نمی‌باشد” مواجه شوید، این ارور تنها به دلیل به روز نبودن نسخه‌ی برنامه است و تنها باید صبر کنید تا توسعه دهندگان آن ورژن جدیدی را ارائه دهند تا بتوانید از آن استفاده کنید. اما اصلا نگران نباشید چراکه به زودی بانک نسخه‌ی جدید اپلیکیشن را در اختیار شما کاربران در استور آی‌اپس قرار خواهد داد.

خطای جی بی تل

در این مطلب سعی کردیم درباره جی بی تل برای آیفون و چالش‌ها و حواشی آن به شما توضیح دهیم. در آخر هم امیدواریم که در استفاده از این برنامه به مشکل نخورید و دیگر چالشی را تجربه نکنید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.