بدون دیدگاه
ابزار کاربردی, اپلیکیشن های کاربردی

مشکل ویز در آیفون و دردسرهایش را با بلاگ اپس حل کنید!

مشکل ویز در آیفون

بررسی مشکلات ویز در آیفون

یکی از برنامه‌های پر طرفدار مسیریاب iOS بدون شک برنامه ویز است. این اپلیکیشن به ما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی مسیر موردنظر خود را پیدا کنید و در کمترین زمان به مقصد خود برسید. با Waze می‌توانید بهترین و کم ترافیک‌ترین خیابان‌ها را انتخاب کنید و شروع به رانندگی کنید. البته اخیرا کاربران زیادی برای استفاده از این برنامه دچار مشکل شده‌‍اند، اگر شما مشکل ویز در آیفون و مشکلات ویز مختلف در ایفون را تجربه کرده‌اید، در این بخش همراه ما باشید تا راه حلی برای رفع این مشکل را یاد بگیرید.

رفع مشکل no network connection در Waze

اول از همه باید مطمئن شوید که به برنامه دسترسی موقعیت مکانی یا لوکیشن را داده‌اید، حالا از اتصال اینترنت مطمئن شوید، چراکه اغلب به همین دلیل در برنامه ارور می‌دهد و باعث می‌شود نتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. پس حتما چک کنید که شما به اینترنت خط تلفن همراهتان یا وای فای متصل هستید. پس از آن بررسی کنید که آیا دور زدن فیلترینگ را طی کرده‌اید یا خیر.

به احتمال زیاد با این روش مشکل no network connection در waze حل خواهد شد.

مشکل ویز در آیفون + no network connection

ریست تنظیمات شبکه‌ای

اگر با روش بالا، مشکل no network connection در waze حل نشد، به شما پیشنهاد می‌دهیم که تنظیمات شبکه‌ای آیفون خود را ریست کنید. برای این کار تنها کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد تنظیمات – Settings شوید
  • روی General بزنید
  • گزینه‌ی Reset را انتخاب نمایید
  • سپس روی Reset Network Settings بزنید

مشکل ویز در آیفون + Reset Network Settings

برنامه را به‌روز رسانی کنید !

اغلب بسیاری از اپلیکیشن‌ها بعد از اینکه نسخه جدیدشان را منتشر می‌کنند، نسخه قبلی آن‌ها به خوبی قدیم کار نمی‌کند و این موضوع درباره برنامه ویز هم کاملا صدق می‌کند، پس اگر این اپلیکیشن را آپدیت نکرده‌اید، همین حالا با دانلود ویز برای آیفون از اپ استور آی‌اپس، نسخه‌ی به‌روز رسانی شده آن را روی گوشی iOS خود نصب کنید و از آن استفاده کنید.

مطالب مرتبط پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.