بدون دیدگاه
آی اپس

یلدای امسال با فال یا پوچ توی آی‌اپس جایزه ببر!

فال یا پوچ

یلدا یکی از سنت‌های باستانی ایرانی‌ها بوده و هست و از قدیم الایام همه روز آخر پاییز رو به این مناسبت جشن می‌گیرند و به استقبال زمستون می‌رند. توی همچین روزی خیلی‌ها به همدیگه هدیه می‌دن و یه خاطره به یادماندنی رو رقم می‌زنند. همه این‌هدیه‌ها به کنار، همیشه سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف هم برای کاربران و مشتریانشون جوایز و تخفیفات ویژه‌ای در نظر می‌گیرند. امسال هم مثل همیشه آی‌اپس کنارتونه و قراره با هدیه و تخفیف‌های جذابش به مناسبت شب چله شما رو حسابی غافلگیر کنه! اگر دوست دارید بدونید یلدای امسال توی آی‌اپس چه خبره و داستان فال یا پوچ چیه، تا آخر این صفحه مطلب همراه ما باشید.

فال حافظ آی‌اپسی

هر وقت حرف از شب چله می‌شه، امکان نداره فال حافظ توی ذهنمون نیاد. شاید بشه گفت یلدا بدون فال حافظ اصلا یلدا نمی‌شه! تو شب چله آی‌اپس هم قراره براتون فال بگیریم و ببینیم توی جایزه بارون امسال، تو آی‌اپس چه بخت و اقبالی دارید. وقتی وارد صفحه‌ی اختصاصی یلدا می‌شید، روبروی شما تعدادی کارت قرار گرفته که در واقع فال یلدای شما هستند، اما بین این کارت‌ها فقط 2 کارت با فال و جایزه هستند. شما هم فقط باید کارت‌ها را تک به تک برگردانید و سعی کنید ورقی که در آن فال وجود دارد را پیدا کنید. حواستون باشه که هر فال یه جایزه است، برای گرفتن هدیتون هم کافیه بعد از باز کردن فال روی دریافت جایزه بزنید نمی‌تونید حدس بزنید که داخل هر کارت چه جایزه‌ای گذاشته شده و قراره حسابی غافلگیر بشید، پس این فرصت رو از دست ندید و حتما از 27 آذر تا 3 دی ماه همراه ما باشید تا در شب چله‌ی امسال دست خالی از آی‌اپس نروید.

استوری بزار و جایزه بزرگ رو ببر

یکی دیگه از بخش‌های هیجان انگیز یلدای امسال، همون جایزه‌ی بزرگیه که مطمئنا برنده‌ی خوش شانسش رو حسابی هیجان زده می‌کنه. شاید شما برنده خوش شانس این هدیه جذاب باشید. حالا ممکنه براتون سوال پیش بیاد که چطور می‌شه وارد این مسابقه شد؟! خیلی ساده است، فقط باید از صفحه‌ی فالی که باز کردید یک اسکرین شات بگیرید و توی صفحه اینستاگرامتون با بقیه به اشتراک بذارید و صفحه آی‌اپس رو تگ کنید. اما اگه پیجتون خصوصی بود می‌تونید عکس استوری که گذاشتید و توی دایرکت برای ما بفرستید. به همین راحتی شما تو یک مسابقه بزرگ شرکت می‌کنید.

هدایای دیگر اینستاگرام

البته همه ماجرا این نیست و اگه دوست دارید باز هم از آی‌اپس هدیه بگیرید، حتما توی این چند روز حواستون به صفحه‌ی آی‌اپس باشه و استوری‌ها رو دنبال کنید تا از کد تخفیف‌هایی که براتون آماده کردیم استفاده کنید. یک نکته‌ای که درمورد جایزه‌ها باید بدونید، تنوع تخفیف‌ها و جوایزهاست. یعنی هدیه‌ها و آفرهایی که دریافت می‌کنید، هم برای خرید اشتراک از آی‌اپس هستند، هم برای کمپانی‌ها و سازمان‌های دیگه‌ای که قطعا می‌شناسیدشون. پس حتما توی این چند روز چشم از اینستاگرام برندارید و اولین نفری باشید که از آن استفاده می‌کنید. برای اعمال این تخفیفات شما تنها 24 ساعت زمان دارید و برنده‌ی اصلی کسی است که سرعت بیشتری داشته باشد.

امیدواریم که شب یلدای امسال بتونید تخفیفای خوبی رو توی فال یا پوچ آی‌اپس بگیرید و ازشون استفاده کنید. اگر هم سوالی درباره جایزه‌های امسال دارید، حتما توی بخش کامنت‌ها با ما درمیون بذارید تا راهنماییتون کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.