۲ دیدگاه
معرفی بازی

با بازی های گروهی آیفون از شب یلدا بیشتر لذت ببرید

بازی های گروهی آیفون

بازی‌ های گروهی آیفون از آن دسته بازی‌هایی هستند که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید در دورهمی‌های دوستانه خود لحظات هیجان انگیز و مفرحی را سپری کنید. در این روزها که به مناسبت یلدا، ایرانیان دور هم جمع می‌شوند و این روز باستانی را جشن می‌گیرند، قطعا کاربرد بازی‌های گروهی بیشتر است و خواهان بیشتری نسبت به بازی‌های انفرادی دارد. در این مطلب همراه ما باشید تا به شما بهترین بازی های گروهی آیفون را معرفی کنیم تا در شب یلدا آن‌ها را نصب کنید و دوستان و اطرافیان خود را به چالش بکشید.

Quiz of Kings

یکی از بازی های گروهی آیفون که طرفداران بسیار زیادی دارد، بازی کوییز آف کینگز است و شما با نصب آن می‌توانید یک رقابت هیجان انگیز و گروهی را تجربه کنید و لذت ببرید. درکوییز آف کینگز در واقع شما باید معلومات خود را تاخت بزنید و با دیگران به رقابت بنشینید. یکی از جذابیت‌های این بازی این است که همزمان می‌توانید با رقبای خود در چت آنلاین کل کل راه بیندازید. اگر شما هم از سبک بازی‌های دانستنی خوشتان می‌آید، می‌توانید همین حالا با دانلود بازی Quiz of Kings برای آیفون، یک گیم پلی جذاب و متفاوت را تجربه کنید و لذت ببرید.

بازی های گروهی آیفون، کوییز آف کینگز

منچرز

بازی خاطره انگیز منچ یکی از بازی‌های جذاب بورد گیم است که از قدیم الایام در خانواده‌های ایرانی رواج داشته و بسیار هم پرطرفدار بوده و هست. البته شما می‌توانید حالا این گیم جذاب و نوستالژی را به صورت آنلاین تجربه کنید و لذت ببرید. بازی منچرز یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهی آیفون است که شما می‌توانید در شب یلدا با اطرافیان خود آن را بازی کنید و آن‌ها را به چالش بکشید. علاوه بر آن، شما می‌توانید این بازی را هم با دوستان خود و هم با ربات‌های پیشفرض انجام دهید و پیش ببرید.

بازی های گروهی آیفون

پس اگر شما هم دوست دارید بازی منچرز را روی گوشی خود داشته باشید، می‌توانید همین حالا آن را از آی‌اپس دانلود کنید و لذت ببرید.

Heads Up!

یکی از بازی‌های معروفی که به احتمال زیاد آن را بارها و بارها در تاک شوهای معروف خارجی دیده‌اید، Heads Up است که توسط .Warner Bros منتشر شده. این بازی گیم پلی متفاوت دارد و شما در آن باید ابتدا از بین دسته بندی‌هایی که پیش رویتان است یک موضوع را انتخاب کنید. بعد از آن، به صورت رندوم سوالاتی در همان موضوع مطرح می‌شود و شما باید آن را بالای سر خود بگیرید و کلمه را حدس بزنید. این بازی حدس کلمه، گیم پلی بسیار جذابی دارد و در شب‌هایی مثل یلدا شما می‌توانید در دورهمی‌های خود آن را در کنار دوستان و خانواده خود داشته باشید و لذت ببرید.

بازی گروهی Heads up

نحوه انجام بازی:

همانطور که گفتیم، شما ابتدا باید یکی از موضوعات و دسته بندی‌ها را انتخاب کنید، یکی از کارت‌ها را انتخاب کنید و بالای پیشانی خود قرار دهید، با شروع بازی تایمر هم شروع می‌شود و باید دیگر بازیکنان سعی کنند او را راهنمایی کنند تا او کلمه را حدس بزند و بگوید. بازیکنانی که روبه‌روی شما قرار دارند باید سعی کنند با شما را راهنمایی کنند تا کلمه را حدس بزنید. بازی بسیار ساده است، اما به شدت سرگرم کننده و جذاب است و در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی لحظات مفرحی را برایتان به ارمغان می‌آورد. اگر شما هم دوست دارید این بازی گروهی آیفون را در شب‌های یلدا داشته باشید، هم اکنون می‌توانید با دانلود Heads Up برای iOS، آن را دریافت کنید و از گیم پلی مفرح آن لذت ببرید.

مارکرفت

ار و پله یکی از بازی‌های محبوب و نوستالژی است که در آن یک صفحه با خانه‌های شماره دار پیش روی شماست و باید تاس بریزید و مهره‌ی خود را بالا ببرید تا به آخرین خانه برسید. البته حالا دیگر لازم نیست برای انجام این بازی حتما بورد گیم و مهره‌های مخصوص آن را داشته باشید، مارکرفت این بازی را به صورت آنلاین برایتان فراهم کرده است. هم اکنون شما هم می‌توانید با دانلود مارکرفت برای iOS، یکی از بهترین بازی‌ های گروهی آیفون را روی گوشی خود داشته باشید و در شب چله آن را درکنار دوستان خود بازی کنید و لذت ببرید.

بازی گروهی مارکرفت

Mafia Cards

اگر عاشق دورهمی و بازی‌های گروهی باشید، قطعا بازی معروف مافیا را تجربه کرده‌اید. اما یکی از چالش‌هایی که این بازی دارد، انتخاب کردن نقش‌ها برای افراد مختلف است. اپلیکیشن Mafia Cards به شما کمک می‌کند تا به راحتی در بازی همه نقش خود را انتخاب کنید و بازی را شروع کنند. با استفاده از این نرم افزار دیگر کسی نمی‌تواند تقلب کند و نقش دیگری را بفهمد. اگر شما هم عاشق بازی‌های مافیایی هستید و دوست دارید در شب چله‌ی امسال این بازی هیجان انگیز را تجربه کنید. ما به شما دانلود Mafia Cards برای آیفون را پیشنهاد می‌کنیم.

بازی گروهی آیفون، مافیا

حالا وقت آن رسیده تا متناسب با سلیقه‌ی خود چند بازی گروهی آیفون را از اپ استور آی‌اپس دانلود و نصب کنید و در دورهمی‌های شب یلدا با دوستان و خانواده خود لحظات مفرحی را پشت سر بگذارید و لذت ببرید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

۲ دیدگاه در “با بازی های گروهی آیفون از شب یلدا بیشتر لذت ببرید

  1. محمدباقر گفت:

    چقدر جذابن این بازی‌ها عالی بود

    1. Maedeh گفت:

      ممنون از نظر شما محمدباقر عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.