بدون دیدگاه
آیفون باز, باتری, رفع مشکل

مشکل آیفون بعد از تعویض باتری

مشکل آیفون بعد از تعویض باتری

حل مشکل آیفون بعد از تعویض باتری

باتری یکی از مهم‌ترین بخش‌های گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید و طبیعتا اهمیت بالایی دارد. بسیاری از کاربران بعد از کاهش باتری آیفونشان متوجه می‌شوند که آن در سرعت، عملکرد و روشنایی صفحه موبایلشان تاثیر داشته و باعث افت آن‌ها شده. به همین دلیل ممکن است بعد از مدتی شما کاربران iPhone تصمیم به تعویض Battery بگیرید. اما با این کار به احتمال بالا دچار چالش می‌شوید که آن می‌تواند به خود باتری ربطی نداشته باشد. اگر شما هم با این مسئله روبه‌رو شده‌اید و نمی‌دانید برای حل آن‌ها باید چه کار کنید، با ما در مقاله مشکل آیفون بعد از تعویض باتری همراه باشید.

کالیبره کردن باتری

هنگامی که به تعویض باتری در آیفون می‌پردازید ممکن است حتما این نکته را در نظر بگیرید که باید آن را کالیبره کنید و با انجام این کار، نمایش صحیح و درست درصد باتری را خواهید داشت و باعث می‌شود ایرادات آن کمتر شود.

نحوه‌ی کالیبره کردن گوشی به این صورت است که باید تا درصد صفر از آیفون خود استفاده کنید و پس از خاموش شدن آن چند دقیقه صبر کرده، سپس آن را روشن کنید بعد موبایلتان را به شارژر وصل نمایید و منتظر باشید تا شارژ 100 درصد شود.

نکته قابل توجه این است که هنگامی که آیفون در حال شارژ است نباید از آن استفاده کنید و باید صبر کنید تا Full Charge شود و بسیاری از مراکز تعمیرات اپل به کاربران توصیه کرده‌اند که حتما هر چند ماه یکبار باتری خود را کالیبره کنند.

مشکل آیفون بعد از تعویض باتری و کالیبره سازی

هارد ریست

اگر احساس کردید که باتری شما بعد از تعویض دچار مشکل شده است، می‌توانید از هارد ریست استفاده کنید. در واقع برای رفع مشکل آیفون بعد از تعویض باتری یکی از آپشن‌های بسیاز خوب است.

اگر آیفون شما 8 به قبل است کافیست که دکمه پاور سمت راست دستگاهان را برای چند ثانیه فشار دهید و هنگامی که به طور کامل خاموش شد دوباره دکمه را نگه دارید تا لوگوی اپل را ببینید و سپس آن را رها کنید.

اگر iPhone X به بعد دارید، باید دکمه‌ی پاور را با یکی از دکمه‌های صدا که سمت چپ قرار دارند بگیرید تا گوشی خاموش شود و بعد از گذشتن چند ثانید تنها دکمه سمت راست را فشار دهید تا لوگوی اپل نمایان و آیفون روشن شود.

در صورتی که این روش جواب نداد می‌توانید:

  • سیستم عامل آیفون خود را به‌روز رسانی کنید
  • اپلیکیشن‌ها را آپدیت کنید
  • از گوشی بک آپ بگیرید و از روش DFU Restore استفاده کنید

اصل بودن

یکی از مواردی که باعث می‌شود به سرعت و پرفورمنس گوشی صدمه بزند، استفاده از باتری غیر اورجینال است. بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که اگر می‌خواهید باتری خود را عوض کنید، حتما به سراغ مراکز معتبر بروید و از آن‌ها کالای اصل را خریداری کنید.

مشکل آیفون بعد از تعویض باتری + اصل بودن

امیدواریم که این مقاله به شما در رفع مشکل آیفون بعد از تعویض باتری کمک کرده باشد. علاوه بر آن، شما می‌توانید مطالب دیگری را در موضوعات مختلف مثل معرفی بازی و اپلیکیشن، نقد و بررسی محصولات اپل و مواردی از این قبیل را در بلاگ اپس مطالعه کنید و لذت ببرید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.