بدون دیدگاه
آیفون باز, رفع مشکل

مشکل بیرون پریدن از برنامه ها در آیفون

مشکل بیرون پریدن از برنامه ها در آیفون

یکی از مسائلی که تا به حال بسیاری از کاربران iPhone مواجه شده‌اند، مشکل بیرون پریدن از برنامه ها در آیفون است و اتفاق ناخوشایندی برای افراد زیادی به حساب می‌آید. همان طور که می‌دانید کرش کردن به معنای قفل شدن اپلیکیشن و بیرون پریدن از آن است.

دلایل بسیاری می‌تواند موجب کرش برنامه‌ها شود و راهکارهای آن ساده است. تنها کافی است راه‌هایی که در پایین‌تر به شما می‌گوییم را به ترتیب انجام دهید و قطعا نتیجه خواهید گرفت و مشکلتان حل خواهد شد. پس اگر می‌خواهید روش‌های رفع  با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بستن اپلیکیشن‌ها

برای انجام این کار تنها کافیست که آن برنامه‌ای که کرش می‌کند و بقیه اپلیکیشن‌هایی که باز است را ببندید و سپس دوباره باز کنید. اگر گوشی شما آیفون 8 به قبل است، دو بار دکمه‌ی هوم را بدون فاصله بزنید و لیست برنامه‌هایی را که می‌بینید را با حرکت دادنشان به سمت بالا، ببندید. اگر موبایل شما iPhone X به بعد است، با انگشتتان روی صفحه از پایین صفحه به بالا بکشید تا لیست اپلیکیشن‌ها ظاهر شود و سپس آن‌ها را ببندید.

خاموش روشن کردن آیفون

یکی از روش‌های کارآمد در مشکل بیرون پریدن از برنامه ها در آیفون، خاموش روشن کردن گوشی است. اگر موبایل شما از سری 8 به قبل است، باید دکمه‌ی سمت راست کنار صفحه‌ی iPhone را چند ثانیه نگه دارید تا به شما گزینه‌هایی را نشان دهد و شما با انتخاب آپشن Slide to power off، آیفون خود را خاموش کنید و بعد از چند لحظه دوباره دکمه سمت راست را فشار دهید  تا گوشیتان روشن شود.

اگر گوشی شما آیفون X به بعد است، باید دکمه‌ی سمت راست کنار صفحه‌ی گوشی با یکی از دکمه‌های صدا – Volume نگه دارید تا به شما سه گزینه‌ی Slide to power off، Medical ID و Emergency SOS را نشان دهد و با انتخاب اولین آپشن که Slide to power off است، می‌توانید گوشی خود را خاموش کنید و اندکی بعد، که دکمه‌ی سمت راست کنار صفحه‌ی آیفون را برای چند ثانیه فشار دهید تا لوگوی اپل نمایان شود.

مشکل بیرون پریدن از برنامه ها در آیفون و خاموش کردن

عملکرد برنامه

شاید مشکل بیرون پریدن از برنامه ها در آیفون شما به دلیل نداشتن عملکرد درست اپلیکیشن است. اگر از نرم افزاری که کرش کرده، مدت‌هاست استفاده می‌کندی و قبلا مشکلی نداشته حتما به خاطر آپدیت نشدنش است. پس حتما وارد اپل استور شوید و به به‌روز رسانی برنامه‌ی موردنظرتان اقدام کنید.

پاک کردن اپ‌ها

اگر روش‌هایی که در بالا گفتیم را انجام دادید و تغییری ندید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که برنامه(ها)یی که دچار مشکل کرش شده‌اند را پاک کرده و آن‌ها را دوباره نصب کنید.

مشکل بیرون پریدن از برنامه ها در آیفون و پاک کردن اپ ها

حافظه داخلی آیفون

یکی از مواردی که باعث مشکل بیرون پریدن از برنامه ها در آیفون به حساب می‌آید، پر بودن حافظه داخلی گوشی شماست و همین موجب عملکرد ضعیف اپلیکیشن‌هایتان می‌شود. پس بهتر است کمی از فضای اشغال شده‌ی موبایلتان را خالی کنید.

سیستم عامل اپل – iOS

این امکان وجود دارد که پرفورمنس گوشی اپل شما پایین آمده باشد و در واقع مشکل از خود آیفون است. بنابراین بهتر است سیستم عامل موبایل خود را به iOS جدیدتری آپدیت کنید تا کرش برنامه‌هایتان درست شود.

جمع بندی

نکته قابل توجه این است که شاید شما با انجام روش‌های بالا باز هم برنامه‌ی موردنظرتان کرش کند و اگر این اتفاق بیفتد به این معناست که مشکل از شرکت سازنده‌ی آن اپلیکیشن است نه گوشی شما!

امیدواریم این مطلب به شما در حل مشکل بیرون پریدن از برنامه ها در آیفون کمک کرده باشد. اگر سوالی یا نظری در این باره دارید، آن را می‌توانید با ما و دیگر کاربران آی‌اپس در بخش دیدگاه در میان بگذارید.

مطالب پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.