بدون دیدگاه
آیفون باز, تنظیمات

پیغام Important Display Message

اگر با پیغام Important Display Message در آیفون خود بعد از تعویض نمایشگر آن رو به رو شده‌اید و نمی‌دانید باید چه کاری انجام دهید، شما تنها نیستید! بسیاری از کاربران آیفون با این مشکل مواجهه شده‌اند و به دنبال دلیل آن هستند. ما پیشنهاد می‌دهیم  این مطلب را مطالعه کنید تا با نحوه‌ی رفع این مشکل آشنا شوید.

پیغام Important Display Message چیست

پیغام Important Display Message در آیفون

اگر در گوشی خود پیغام Important Display Message را مشاهده کردید، به این معناست که ال سی دی آیفونتان را قبلا عوض کرده‌اید و این تعویض توسط تعمیرکاران مورد تایید کمپانی اپل انجام نشده است. پس اگر می‌خواهید LCD موبایل خود را عوض کنید، این نکته را در نظر داشته باشید تا در کمپانی‌های معتبر این کار را انجام دهید و یا اگر می‌خواهید گوشی دست دومی را بخرید، با دیدن این پیام حتما از خرید آن صرف نظر کنید. علاوه بر آن، با دادن آیفون خود به تعمیرکاران نامعتبر با مشکلات دیگری رو به رو خواهید شد:

  • عدم نمایش محتوا با رزولوشن باکیفیت
  • داغ شدن بیش از حد گوشی
  • عدم توانایی استفاده از تکنولوژی True Tone
  • نقص در نشان دادن روشنایی مناسب – Brightness
  • کاهش عمر مفید باتری
  • و…

دلیل نمایش این پیغام

پیغام ذکر شده را زمانی بر گوشی خود می‌بینید که تعویض ال سی دی آیفون شما توسط افراد تعمیرکار معمولی و تایید نشده‌ی اپل انجام گرفته. این کمپانی در یک بیانیه‌ای گفته است که تعمیر LCD موبایلتان باید توسط نمایندگی‌های مجاز اپل صورت گیرد. برخی از کاربران هم هنگامی که وارد Settings > General > About شده‌اند، پیغام مذکور را مشاهده کرده‌اند. بنابراین اگر پیام  Unable to verify this iPhone has a genuine Apple display. Learn moreبرای شما نمایان شد، سریعا با مراجعه به مراکز معتبر، این مشکل را برطرف کنید.

پیغام Important Display Message

نحوه رفع پیغام Important Display Message آیفون

برای رفع پیغام Important Display Message در آیفون باید در اسرع وقت به معتبرترین تعمیرکاران اپل که تجربه و مهارت کاملی در این زمینه دارند، مراجعه شود. قابل ذکر است که در صورت نیاز تعویض ال سی دی آیفونتان، باید از قطعه اوریجینال اپل برای عوض کردن آن استفاده کنید تا دیگر مجبور به تعویض دوباره‌ی LCD خود نشوید.

مطالب مرتبط پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.