بدون دیدگاه
اپلیکیشن های کاربردی, سلامتی و تناسب اندام

بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه برای کاهش وزن

امروزه با همه گیر شدن ویروس کرونا و خانه نشین شدن شهروندان، افراد زیادی فعالیت روزانه‌شان کاهش یافته و یکی از چالش‌های آن‌ها، ورزش کردن است و در چنین شرایطی بسیاری از افراد به ورزش کردن در خانه رو آوردند. در اپ استور آی‌اپس برنامه‌های زیادی برای انجام تمرینات وجود دارد و اگر شما هم دوست دارید ورزش را شروع کنید و به اندام دلخواه خود برسید، با ما در این مقاله که به معرفی بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه می‌پردازیم همراه باشید.

TRX

یکی از بهترین برنامه های ورزشی ios ، اپلیکیشن TRX آیفون است. با این نرم افزار آیفون می‌توانید حرکت‌های مخصوص طناب‌های تی آر ایکس را انجام دهید و به آسانی با آن وزن خود را کم کنید. علاوه بر آن، این امکان را دارید که تمرین‌های دیگری را مثل دوچرخه سواری، تمرینات هوازی، یوگا و… را انجام دهید. این اپلیکیشن برای شما پلن منحصر به فردی را برایتان درست می‌کند تا متناسب با هدف دلخواهتان، ورزش کنید.

یکی از ویژگی‌های جذاب برنامه TRX، وجود توضیحات کامل به صورت ویدیویی است و اگر نمی‌دانستید که حرکت‌های قرار داده شده در برنامه‌تان چگونه است با دیدن کلیپ آن تمرین، به راحتی آن را انجام دهید و دیگر نگران اشتباه انجام دادن حرکات ورزشی نباشید.

Spartan Home Workouts – Pro

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد برای ورزش کردن در خانه دارند، نداشتن وسایل مناسب آن است. به خصوص در شرایطی که به دلیل ویروس کرونا باشگاه‌های بدنسازی تعطیل هستند. شما با برنامه Spartan Home Workouts که از بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه است، این امکان را دارید که به راحتی حرکات ورزشی را در خانه انجام دهید و با ادامه دادن تمارین، وزن خود را کم کنید و به اندام ایده آل خود برسید.

یکی از امکانات جذاب این اپلیکیشن، داشتن برنامه‌ی غذایی است که شما می‌توانید با قرار دادن وزن، قد و هدفتان از ورزش کردن رژیم غذایی مناسب خودتان را ببینید و قطعا طبق پلن جلو بروید تاثیرات آن را مشاهده خواهید کرد.

Pocket Yoga

برنامه Pocket Yoga یکی از اپلیکیشن‌های مورد علاقه افرادی است که تمرین‌های یوگا را انجام می‌دهند. در این نرم افزار حرکت‌های متنوع و زیادی وجود دارد که هیچ وقت از انجام دادن آن‌ها خسته نخواهید شد. اگر حرکتی را بلد نبودید یا درست متوجه آن نشدید نگران نباشید چراکه پاکت یوگا برای هر حرکت ویدیویی را گذاشته تا کاربران با دیدن آن کاملا متوجه تمرین شوند و به آسانی آن را اجرا کنند. شاید به همین دلیل است که این برنامه جزء بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه به حساب می‌آید.

بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه برای کاهش وزن

امیدواریم که پیشنهاداتی که برای انجام تمرین‌های ورزشی دادیم، به شما در انتخاب کردن کمک کرده باشد. اگر این مطلب را دوست داشتید، می‌توانید مطالب دیگری که در بلاگ اپس از نقد و بررسی محصولات گرفته تا جدیدترین اخبار کمپانی اپل نوشته شده‌اند را بخوانید و لذت ببرید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.