بدون دیدگاه
آیپد/ آی پاد, سایر محصولات اپل

بررسی اجمالی آیپاد تاچ 7 + نقاط قوت و ضعف

آیپاد تاچ 7

آیپاد برای اولین بار در سال 2001 عرضه شد. بسیاری از افراد فکر می‌کردند که این محصول محبوبیتی چندانی پیدا نکند اما این دیوایس با استقبال زیادی روبرو شد و در سال 2007، نزدیک به 73% از سهم بازار را دریافت و به یکی از مهم‌ترین محصولات اپل تبدیل شد. این کمپانی بعد از سال 2015، تولید آیپادها را متوقف کرد و بیشتر تمرکز خود را روی طراحی آیفون گذاشت، بنابراین iPodها برای مدتی فراموش شدند. در 28 می سال 2019، آیپاد تاچ 7 عرضه بازار شد و شرکت Apple اعلام کرد که این محصول برای پخش موسیقی برای کودکان و یا افرادی که دیگر به گوشی‌های هوشمند نیازی ندارند، بسیار مناسب است. اگر می‌خواهید درباره‌ی این دستگاه بیشتر بدانید، ما را تا آخر این مطلب همراهی کنید.

نمایشگر آیپاد تاچ 7

آیپاد تاچ نسل هفتم از نمایشگر رتینای 4 اینچی بهره می‌برد و این Display رنگ‌ها را فوق العاده نشان می‌دهد و شما می‌توانید ویدیوها، تصاویر و… را با کیفیت عالی‌ای ببینید.

A10 Fusion

کمپانی اپل تراشه‌ی A10 Fusion را در آیپاد تاچ 7 قرار داده وقابل ذکر است که آیفون 7 اولین گوشی‌ای بود که به این چیپ مجهز شده، پس قطعا iPod 7 عملکردی مانند iPhone 7 دارد.

علاوه بر آن، به دلیل وجود این تراشه برای کاربران این امکان وجود دارد که بازی‌های مورد علاقه خود را نصب کنند و تجربه‌ی خارق العاده‌ای از بازی کردن را داشته باشند. این محصول از iOS 12 به بعد پشتیبانی می‌کند و تاچ آن بسیار روان است.

قیمت آیپاد تاچ 7

قیمت آیپاد تاچ 7 به صورت زیر است:

32 گیگابایت حافظه داخلی 199 دلار
128 گیگابایت حافظه داخلی 299 دلار
256 گیگابایت حافظه داخلی 399 دلار

کمپانی اپل این محصول را در 6 رنگ مشکی، آبی، قرمز، صورتی، طلایی و نقره‌ای برای سلیقه‌های مختلف کاربران عرضه بازار کرد و شما می‌توانید مدل مورد نظر خود را از مراکز معتبر خریداری کنید.

یکی از نکاتی که باید حتما در خرید آیپاد تاچ 7 به آن دقت داشته باشید، نداشتن Touch ID و فیس آیدی است. در واقع شما مجبورید از رمز عبور برای باز کردن قفل iPod خود استفاده کنید.

آیپاد تاچ 7

نقاط قوت و ضعف

سوالی که برای بسیاری از کاربران به وجود می‌آید این است که نقاط قوت و ضعف آیپاد تاچ نسل هفتم چه مواردی هستند و ما به طور اجمالی برای شما مزایا و معایب این محصول را در زیر نام بردیم.

نقاط قوت:

  • سخت افزار عالی
  • تراشه A10 Fusion
  • نوآوری جذاب
  • رابط کاربری ساده

نقاط ضعف:

  • قیمت
  • عمر باتری
  • استفاده از رمز عبور – Passcode
  • کاربردی نبودن

اگر دنبال یک دستگاه برای کودک خود هستید تا بتواند به با آن بازی کند و یا حتی خودتان از آن برای کارهای روزمره استفاده کنید، ما خرید آیپاد تاچ 7 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با این محصول به راحتی می‌توانید کارهای عادی و هر روزه‌ی خود را انجام دهید و از رابط کاربری ساده و جذاب آن لذت ببرید. اگر این از این نوع مطالب خوشتان می‌ِآید، می‌توانید مقاله‌های هیجان انگیز دیگر را بخوانید و با ما در بلاگ اپس همراه باشید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.