بدون دیدگاه
آموزش, آیفون باز, چگونه ها

دانلود استوری اینستاگرام در آیفون- آموزش به زبان ساده

دانلود استوری اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید و میلیاردها کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. یکی از دلایل محبوبیت این برنامه، امنیت بالای آن است. البته همین امنیت بالا و رعایت حق کپی رایت، محدودیت‌هایی را برای کاربران ایجاد کرده. برای مثال در Instagram قابلیت دانلود و یا ریپست استوری وجود ندارد. البته شما می‌توانید این کار را با استفاده از نرم افزارهای دیگر انجام دهید. پس در این بخش با آموزش دانلود استوری اینستاگرام در آیفون، همراه ما باشید.

برنامه اینستارویال، ابزاری حرفه‌ای و جذاب

نرم افزارهای زیادی برای دانلود استوری اینستاگرام در آیفون در آی اپس موجود است، اما در این مطلب ما به پرطرفدارترین‌ها اشاره می‌کنیم. اولین اپلیکیشنی که در این زمینه بسیار محبوب است، برنامه اینستارویال است و شما می‌توانید برای دانلود استوری اینستاگرام در آیفون از آن استفاده کنید. البته این اپلیکیشن کاربردهای دیگری هم دارد که بسیار جذاب است.

برای مثال شما می‌توانید از اینستارویال برای بررسی وضعیت فالو بک دادن کاربران دیگر، غیر فعال کردن لایک‌ها، دانلود عکس و ویدیو و حالت روح استفاده کنید. این قابلیت‌ها به دلیل این که در نسخه‌ی رسمی این نرم افزار وجود ندارند، قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. اگر دوست ندارید کسی متوجه شود که آنلاین هستید، حالت Ghost را انتخاب کنید و پیام‌های دایرکت خود را بخوانید بدون این که کسی متوجه شود.

با وارد شدن به این برنامه شما فضای حساب کاربری خود را مشاهده خواهید کرد و همه چیز به برنامه اصلی شباهت دارد، با این تفاوت که گزینه‌ها و امکانات جدیدی به آن اضافه شده و شما می‌توانید به راحتی و تنها در یک حرکت دانلود استوری اینستاگرام در آیفون را تجربه کنید.

 

مراحل دانلود استوری اینستاگرام در آیفون:

دانلود استوری اینستاگرام

 

  1. برنامه اینستارویال را از آی‌اپس نصب کنید
  2. نام کاربری و رمز ورود اینستاگرام خود را وارد کنید
  3. روی آیکون چرخ دنده بزنید و وارد تنظیمات پیشرفته شوید
  4. گزینه دانلود رسانه‌های پست‌ها را فعال کنید
  5. حالا به استوری مورد نظر بروید
  6. آیکون دانلود را لمس کنید

اگر دوست دارید پست‌های دیگران را هم مثل استوری‌ها ذخیره و دانلود کنید، کافیست تا شماره 4 مراحل بالا را انجام دهید و سپس به post موردنظر بروید و روی سه نقطه‌ی پایین عکس بزنید و در آخر هم گزینه دانلود و ذخیره را انتخاب کنید.

شما در بخش تنظیمات پیشرفته می‌توانید از امکانات دیگری هم بهره‌مند شوید. همانطور که مشاهده می‌کنید این نرم افزار به زبان فارسی است و به راحتی آن را متوجه می‌شوید. پس همین حالا با نصب این برنامه، دانلود استوری اینستاگرام در آیفون را تجربه کنید و لذت ببرید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.