بدون دیدگاه
اکشن, معرفی بازی

بازی max payne برای گوشی، یک شاهکار فراموش نشدنی

بازی max payne برای گوشی

قطعا شما اسم کمپانی‌ Rockstar که یکی از معروف‌ترین سازندگان بازی به حساب می‌آید را شنیده‌اید و بازی‌های معروفی مثل GTA و Red Dead Redemption را تجربه کرده‌اید یا حداقل با آن‌ها آشنایی دارید. ما در این مقاله هم می‌خواهیم به یکی از گیم‌های محبوب این کمپانی، یعنی مکس پین بپردازیم. از آن جایی که این بازی حس نوستالژی خاصی را به گیمرها القا می‌کند و از طرفی هم محبوبیت بالایی دارد، این استودیو تصمیم گرفت علاوه‌بر نسخه‌ی PC و کنسول، ورژن iOS آن را هم به کاربران ارائه دهد تا آن‌ها بتوانند این این بازی خاطره انگیز را روی آیفون خود به همراه داشته باشند. اگر شما هم از طرفداران گیم‌های کمپانی Rockstar هستید و دوست دارید درباره بازی max payne برای گوشی بیشتر بدانید، با ما در این مقاله همراه شوید.

داستان بازی max payne آیفون

داستان بازی به 3 سال قبل برمی‌گردد که مکس پین یک پلیس شهر نیویورک است و بعد از شیفت خود هنگامی که وارد خانه‌اش می‌شود می‌بینید که همسر و فرزندش به قتل رسیده‌اند. پس از این ماجرا Max تصمیم می‌گیرد که انتقام خانواده‌ی خود را از تبهکارانی که عزیزانش را کشته‌اند بگیرد که در این مسیر به وجود ویروسی به اسم V پی می‌برد.

این پروژه ویروس V خیلی سال‌ها قبل توسط ارتش آمریکا ایجاد شده تا توان بدنی افراد را بالا ببرند و آن‌ها را قوی سازند و به دلیل اینکه خیلی اثربخش نبود، دیگر آزمایش‌ها دادمه پیدا نکردند. اما مکس پین متوجه می‌شود که زنی به اسم نیکل هورن هنوز تحقیقات مربوط به این پروژه را به صورت مخفیانه و غیرقانونی ادامه می‌دهد و Max به دنبال نیکل است تا بتواند جواب بسیاری از سوال‌های خود را پیدا کند.

داستان بازی max payne

در این گیم پلی صحنه‌های اکشن و حرکات اسلوموشن بسیار زیادی وجود دارد که همین‌ها باعث شده آن به یکی از برترین بازی‌های سوم شخص تبدیل شود. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب Max Payne، وجود سلاح‌ها کشنده مثل مسلسل، انواع کلت، RPG، نارنجک و مواردی از این قبیل است که با استفاده از آن‌ها باید افرادی که بر سر راهتان قرار می‌گیرند را از بین ببرید.

گرافیک و طراحی فوق العاده

اگر شما هم از افرادی هستید که این بازی را به صورت کنسول تجربه کرده باشید، قطعا تفاوت در بخش گرافیک را به صورت ملموس حس خواهید کرد. البته باید گفت که زمانی که این بازی منتشر شده بود فناوری لازم برای داشتن کرافیکی بالا وجود نداشت در نتیجه طبیعی است که نسخه‌ی موبایل آن گرافیک بهتری داشته باشد.

گرافیک Max Payne

در قسمت طراحی می‌توان گفت که دکمه و کنترلرهای بازی در بهترین جای ممکن قرار گرفته‌اند و به راحتی به آن‌ها دسترسی دارید. طراحی منو شبیه به نسخه اصلی است و بدون تغییر خاصی است. به علاوه، شما با استفاده از منو می‌توانید گیم را به آسانی ذخیره کنید.

کنترلرهای بازی مکس پین

صدا گذاری بازی max payne برای گوشی

در این بازی موسیقی های بسیار جذابی پخش می‌شود که قطعا شما به عنوان یک بازیکن از آن لذت خواهید برد. به علاوه، می‌توان گفت که صدا گذاری روی اشخاص و به خصوص صحنه‌های اکشن به بهترین شکل انجام گرفته است. حتما هنگامی که به جایی شلیک می‌کنید، به طبیعی بودن جلوه‌های صوتی دقت کنید.

سخن آخر

این بازی به قدری جذاب و گیراست که اگر قبلا آن را در پلتفرم کنسولی تجربه کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتما نسخه‌ی موبایل آن را نصب کنید و لذت ببرید. پس با دانلود Max Payne نسخه iOS از اپ استور آی‌اپس بدون پرداخت 2.99 دلار، قاتلان خانواده‌ی خود را پیدا کنید واز آن‌ها به خاطر درد و رنجی که به شما داده‌اند انتقام بگیرید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.