بدون دیدگاه
استراتژی, معرفی بازی

آشنایی با دنیای بی انتهای بازی ماین کرافت

نقد و بررسی ماین کرافت

قطعا بارها و بارها  اسم بازی ماین کرافت به گوشتان خورده است. Minecraft یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین بازی‌ها در سبک ماجراجویی در سراسر دنیاست و طرفداران پروپاقرصی دارد. این بازی برای اولین بار توسط استودیوی Mojang در سال  2011 برای iOS منتشر شد، سالی که به دلیل انتشار ماین کرافت و بازی‌های جذاب دیگر تبدیل به یکی از سال‌های خاطره انگیز برای گیمرها شد. ماینکرافت همان طور که از اسمش معلوم است، بازی‌ درباره‌ی معدن کاری و خانه‌سازی است و برای ساخت و ساز در آن باید ابزارها و منابع مختلفی را پیدا کرده تا بتوانید پناهگاه و یا قلعه‌‌ها را مستحکم بنا کنید و از خود در برابر حملات موجودات محافظت کنید. ما در این مطلب به نقد و بررسی ماین کرافت آیفون می‌پردازیم. اگر شما هم دوست دارید درباره‌ی این بازی جذاب و به شدت اعتیاد آور بیشتر بدانید، تا انتهای این مطلب همراه باشید.

گیم پلی

شما در بازی ماینکرافت در یک دنیای بی کرانی هستید و باید با استفاده از منابعی که در در اختیار دارید پناهگاه، برای خود خانه‌ و یا ساختمان‌ بسازید تا هنگام حملات زامبی‌ها حین شب در امان باشید. هر موجودی که در این بازی می‌کشید آیتم‌های مختلفی از آن‌ها را به دست می‌آورید.

یکی از ویژگی‌های جذاب Minecraft که آن را از سایر گیم‌ها جدا می‌کند، امکان گستردگی و توسعه قلمرو است. در واقع در این گیم پلی شما  تنها به ساخت خانه و یا قلعه نمی‌پردازید، بلکه در حال ساخت یک جهان جدید هستید و همین ویژگی باعث شده که کاربران را ساعت‌ها سرگرم کند و گذر زمان را حس نکنند.

نکته قابل توجه این است که با پیشرفت در بازی، آیتم‌های با ارزش و کاربردی را به دست خواهید آورد که با آن‌ها می‌توانید به توسعه دنیای ماین کرافتی خود بپردازید و جهان خود را ارتقا دهید.

حالت‌های بازی

این بازی جذاب دارای 2 مود مختلف است و شما می‌توانید هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید و وارد بازی شوید. یکی از حالت‌های بازی Creative است که در آن شما با دسترسی به منابع و ابزارهای نامحدود، می‌توانید هر چیزی که دوست دارید را بسازید. اگر کمی خلاقیت به خرج دهید و از ابزارها و منابع خود به خوبی استفاده کنید، جذابیت بازی چند برابر می‌شود و جهان متفاوتی را تجربه خواهید کرد. نکته قابل توجه این است که در Creative Mode دیگر خبری از حملات حیوانات و موجودات نیست و تنها لازم است که به ساخت و ساز بپردازید.

نقد و بررسی ماین کرافت + مودها

در مود Survival، با چالش‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد و باید سعی کنید که زنده بمانید. در این حالت وظیفه دارید که هنگام روز، به ساخت و ساز و یا حفاری بپردازید، دنبال غذا باشید و خانه‌ی خود را مستحکم کنید تا شب از حملات مختلف حیوانات و موجودات دیگر در امان باشید. علاوه بر آن، در مود Survival پایانی وجود دارد که شما می‌توانید با شکست اژدها بازی را به پایان برسانید.

مشخصات ظاهری

یکی از ویژگی‌هایی که ماین کرافت را جذاب کرده، گرافیک پیکسلی آن است و کسانی که دنبال داشتن تجربه‌ی جدیدی از بازی‌ها هستند، این گیم پلی مناسب آن‌هاست.

ویژگی‌ها و امکانات دیگر بازی ماین کرافت:

  • امکان تغییر روز و شب
  • شخصی سازی کاراکتر خود
  • خرید اسکین و نقشه‌های جدید
  • امکان بازی گروهی به صورت آنلاین

سخن آخر

سوالی که شاید برای بعضی از کاربران به وجود ‌آید این است که آیا بازی ماین کرافت پایانی دارد؟ جواب این سوال منفی است. چراکه ماینکرافت دنیای نامحدودی دارد و هیچ پایانی برای آن وجود ندارد و تنها زمانی این بازی تمام می‌شود که خود کاربر از بازی دست بکشد.

امیدواریم مقاله نقد و بررسی ماین کرافت برای شما جذاب بوده باشد. اگر شما علاقه مندید بازی ماینکرافت که فوق العاده جذاب و اعتیاد آور است را دانلود کنید، هم اکنون می‌توانید آن را به صورت رایگان و بدون نیاز به اپل آیدی از اپ استور آی‌اپس آن را نصب کرده و به ساخت دنیای بی انتهای خود اقدام کرده و سعی کنید زنده بمانید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.