بدون دیدگاه
ماجراجویی, معرفی بازی

بررسی بازی disorder، نسل جدیدی از سبک بتل رویال

بررسی بازی disorder

یکی ار سبک بازی‌هایی که گیمرها دوست دارند و از آن لذت می‌برند، Battle Royale است. رقابت‌های بتل رویال به صورت آنلاین است و شما با افراد دیگری در محیطی قرار می‌گیرد که برای زنده ماندن باید با تیم خود بازیکنان دیگر را بکشید و سعی کنید نفر اول شوید. تقریبا بیشتر گیم‌های این سبک ویژگی‌های خاص خود را دارند اما در کل می‌توان که در نقشه، تعداد بازیکنان، سلاح و تجهیزات مشترک‌اند. یکی از بازی‌های Battle Royale که توانسته توجه کاربران را جلب کند، Disorder است. این بازی توسط کمپانی NetEase Games برای iOS منتشر شد. ما در این مقاله به بررسی بازی disorder می‌پردازیم. اگر شما هم از طرفداران بتل رویال هستید و می‌خواهید با گیمی غیر از Pubg و Call of Duty آشنا شوید، تا انتهای این مطلب همراهمان باشید.

گیم پلی بازی disorder

در بررسی بازی disorder به اصلی ترین عنصر، یعنی گیم پلی آن می‌پردازیم. داستان از جایی شروع می‌شود که سال 2030 است و بمب هسته‌ای منفجر شده و دنیایی که قبلا می‌شناختید دیگر وجود ندارد و خبری از آرامش و راحتی نیست و جنگ و کشتار جای آن را گرفته است. حالا گروه‌ها و سربازان نظامی می‌خواهند بر این دنیای آشفته حکمرانی کنند و شما باید برای زنده ماندن خود باید دیگران را بکشید.

در گیم پلی بازی disorder با انتخاب کاراکتر خود و تشکیل گروه، سعی کنید بازیکنان دیگر که می‌خواهند نفر اول شوند را از بین ببرید.

گیم پلی بازی disorder

در Disorder مانند بتل رویال‌های دیگر آیتم‌ها و منابع مختلف را می‌توانید داخل بازی پیدا کنید و با استفاده از آن‌ها بازیکنان دیگر را بکشید و آن‌ها را از مسابقه حذف کنید. حتی بعد از کشتن افراد این امکان را دارید که وسایل آن‌ها را غارت کنید و بهره ببرید.

یکی از ویژگی‎‌هایی که باعث شده این بازی را از بقیه جدا کند این است که هر یک از شخصیت‌ها وظیفه جداگانه دارند. به عنوان مثال برخی از افراد کار حمله صورت مستقیم، دفاعی و یا پشتیبانی به آن‌ها داده شده است. اینکه شما چه کاراکتری را انتخاب می‌کنید بستگی به این دارد که چقدر در بازی پیش رفتید و چه شخصیت‌هایی را خریداری کردید.

کاراکترهای بازی disorder

ویژگی‌های جذاب دیگر بازی آشوب:

  • کنترلرهای روان و عالی
  • اسلحه‌های مختلف و کشنده
  • نامرئی شدن به مدت کوتاه
  • پرتاب گاز اشک آور، نارنجک و…
  • پرفورمنس عالی

گرافیک، طراحی و موسیقی

در همان ابتدا متوجه خواهید شد که گرافیک این بازی خیره کننده و جلوه‌های بصری جذابی به کار رفته است. در قسمت طراحی شخصیت‌ها، سلاح‌ و افکت‌ها به خوبی انجام گرفته و خلاقانه است. به علاوه موسیقی و صدا گذاری که در این گیم به کار رفته باعث شده حس هیجان را به بازیکنان منتقل کند و چند برابر تجربه‌ی گیمرها را جذاب کرده است.

سخن آخر

در آخر در بررسی بازی disorder باید به این نکته اشاره کرد که این گیم می‌توانست در بعضی جاها مثل گرافیک بهتر باشد اما در کا بازی قابل قبولی است و توانسته رضایت کاربران را جلب کند. امیدواریم توضیحات این گیم برایتان جذاب بوده باشد و اگر دوست دارید این بازی را تجربه کنید، هم اکنون می‌توانید Disorder را از اپ استور آی‌اپس دانلود کنید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.