بدون دیدگاه
معرفی بازی, معرفی کمپانی

بهترین بازی های گیم لافت که باید نصب کنید!

بهترین بازی های گیم لافت

گیم لافت یکی از کمپانی‌های معروف بازیساز موبایلی است که بازی‌ با سبک‌های مختلف و متنوعی را برای کاربران منتشر کرده است. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که به بررسی و معرفی بهترین بازی های گیم لافت بپردازیم. اگر شما هم دوست دارید با آن‌ها آشنا شوید تا انتهای این مطلب همراهمان باشید.

درباره کمپانی گیم لافت

قبل از معرفی بهترین بازی های گیم لافت، بهترست که درباره‌ی این کمپانی معروف اطلاعاتی داشته باشید. Gameloft یک شرکت بازیساز فرانسوی است که در دسامبر سال 1999 در شهر پاریس توسط میشل گیلموت که بنیان گذار UB Soft هم به حساب می‌آید، تاسیس شد. این استودیو همیشه بر منتشر کردن بازی‌های موبایلی متمرکز بوده است و تا به امروز توانسته با ارائه بهترین گیم پلی و کیفیت نظر گیمرها را جلب کند.

حالا ما در ادامه به بررسی 5 تا از بهترین بازی های گیم لافت می‌پردازیم.

Asphalt 8 یکی از بهترین بازی های گیم لافت

یکی از بهترین بازی های گیم لافت از نظر کاربران در سراسر جهان، Asphalt 8 است. گرافیک و طراحی منحصر بفرد و فوق العاده جذابش باعث شده که از بقیه بازی‌های ماشین سواری فرق کند.

در گیم پلی آسفالت 8 باید با ماشین خود با اتومبیل‌های دیگر مسابقه دهید و نفر اول شوید. فقط حواستان به موانع در مسیرتان باشد و سعی کنید که تصادف نکنید چرا که باعث می‌شود از بقیه بازیکنان عقب بیوفتید.

شما می‌توانید با کسب پول در بازی ماشین مورد علاقه‌ی خود را از بین برندهای مختلف مثل آئودی، بی ام و، فورد و فیات بخرید و آن را شخصی سازی کنید.

بازی Asphalt 8

ویژگی‌های دیگر این بازی:

  • پخش موزیک‌های مهیج
  • بیش از 100 اتومبیل مختلف
  • وجود ماشین‌هایی لوکس برای انتخاب
  • بازی در لوکیشن‌های متنوع مثل ایسلند، نوادا، توکیو، فرانسه و…
  • بارش برف و باران
  • شبیه سازی دقیق خیابان‌ها
  • دارای 8 فصل و 180 لول
  • امکان بازی کردن آنلاین با دیگران

اگر از طرفداران سبک ماشین سواری و مسابقه دادن هستید، حتما بازی Asphalt 8 را از اپ استور آی‌اپس دانلود کنید و هیجان دریفت کشیدن را تجربه نمایید.

با Heroes of Order & Chaos تبدیل به قهرمان شوید

در Heroes of Order & Chaos باید با دوستان خود یک تیم قدرتمندی را تشکیل دهید و به نبرد با دشمنان دیگر بپردازید. شما در بازی نظم و آشوب می‌توانید بین 30 قهرمان، کاراکتر خود را انتخاب نمایید و البته این امکان را هم دارید که هر وقت خواستید قهرمان خود را عوض کنید. به علاوه، شما قابلیت ارتقای مهارت‌ها و قدرت‌های شخصیت خود را دارید و با این کار در نبرد با حریفان خود قدرتمندانه‌تر خواهید بود.

بازی Heroes of Order & Chaos

اگر شما هم از علاقه‌مندان سبک استراتژیک و اکشن هستید، حتما بازی Heroes of Order & Chaos را دانلود کنید. با نصب این گیم از اپ استور آی‌اپس خود را برای ساعت‌ها نبرد پر چالش آماده کرده و هیجان را با تمام وجود حس کنید.

در N.O.V.A. Legacy سرزمین خود را نجات دهید

شما در N.O.V.A. Legacy در نقش یک سرباز قدیمی هستید که باید لباس رزم خود را بپوشید و از سرزمینتان در برابر متجاوزگران دفاع کنید. در این راه ماموری که دارای هوش مصنوعی است به شما کمک می‌کند تا بتوانید ماموریت‌ها را به خوبی انجام دهید و با انجام حمله‌های استراتژیکی پایگاه دشمنان را از بین ببرید.

ویژگی‌های دیگر بازی میراث نوا:

  • گرافیک خیره کننده
  • پخش آهنگ‌های مهیج
  • شخصی سازی کاراکترهای دلخواه خود
  • مودهای مختلف بازی
  • وجود سلاح‎های کشنده و امکان ارتقا آن‌ها

اگر شما هم بازی‌های تیراندازی و اکشن را دوست دارید، N.O.V.A. Legacy که از بهترین بازی های گیم لافت به حساب می‌آید را از دست ندهید و همین حالا آن را از اپ استور آی‌اپس دانلود کنید.

بازی N.O.V.A. Legacy

با Modern Combat Versus به مبارزه بپردازید

Modern Combat Versus یکی از سری موفق مدرن کمبت است که محبوبیت بسیاری دارد. در این بازی با سبک و محیط جدید و منحصر بفردی مواجه می‌شوید و دیگر خبری از نقش آفرینی تک نفره نیست و شما باید با بازیکنان دیگری که در تیمتان هستند، دشمنان خود را با سلاح‌هایی که در دست دارید، بکشید و از بین ببرید. در این گیم پلی می‌توانید در نقش قاتل، مدافع، متخصص و یا مهاجم باشید و مهارت و قدرتتان را به رقیبان نشان دهید.

در بازی مدرن کمبت ورسوس، 12 مامور (W1FT، Gh0st و…) وجود دارد و شما با جمع آوری امتیاز می‌توانید افراد تیم خود را شخصی سازی کنید.

بازی Modern Combat Versus

همین حالا با دانلود Modern Combat Versus از اپ استور آی‌اپس، یکی از بهترین بازی های گیم لافت در سبک اکشن را تجربه کنید و لذت ببرید.

در Sonic Runners Adventure با سرعت نور بدوید

یکی دیگر از بهترین بازی های گیم لافت، Sonic Runners Adventure است. شما در این بازی در نقش سونیک معروف هستید که به همراه دوستانش وارد دنیای ماجراجویی خواهید شد که باید دکتر اگ من را شکست دهید.

در این گیم پلی اول کاراکتر مورد نظرتان را انتخاب خواهید کرد و پس از آن وارد مسیری می‌شوید که باید بدوید، امتیاز به دست آورید و موانع را پشت سر بگذارید.

ویژگی‌ها و امکانات دیگر این بازی:

  • طراحی و گرافیک عالی
  • پخش موزیک‌های جذاب
  • وجود ویژگی‌های منحصر بفرد هر کاراکتر
  • دارای 4 لوکیشن مختلف
  • کنترلرهای ساده و روان
  • امکان بازی کردن به صورت آفلاین

با دانلود Sonic Runners Adventure بدون نیاز به پرداخت 2.99 دلار از اپ استور آی‌اپس، با سونیک و دوستانش مسابقه دهید و دشمنانی که سر راهتان سبز می‌شوند را از بین ببرید.

بازی Sonic Runners Adventure

جمع بندی مقاله بهترین بازی های گیم لافت

امیدواریم گیم‌هایی که از این کمپانی معرفی کردیم را دوست داشته باشید. اگر شما هم بازی‌های دیگری از Gameloft می‌شناسید که به نظرتان هر فردی باید در زندگیش آن را تجربه کند، حتما در بخش دیدگاه نام آن را با ما و دیگر کاربران آی‌اپسی به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.