1 دیدگاه
سایر محصولات اپل, لوازم جانبی اپل

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به آیفون

آموزش نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به آیفون

کمپانی اپل از سری 7 به بعد جک هدفون را برداشت و کاربران آیفون مجبور شدند که از هدفون لایتنینگ Apple استفاده کنند یا از هندزفری بلولوتوثی بهره ببرند. البته قابل ذکر است که هنگامی که این شرکت جک هدفون را از دستگاه‌ها حذف کرد داخل جعبه یک مبدل لایتنینگ به AUX قرار داد تا کاربران هنوز بتوانند از Headphone قدیمی خود استفاده کنند. اگر شما هم علاقه‌مندید درباره‌‌ی نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به آیفون اطلاعاتی کسب کنید، با ما تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

متصل کردن هندزفری بلوتوثی به گوشی آیفون

برای انجام نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به آیفون، در ابتدا مطمئن شوید که هدفون‌های شما کاملا شارژ شده‌اند و بعد آن‌ها را روشن کنید. سپس وارد تنظیمات شوید و روی قسمت Bluetooth بزنید.

اگر بلوتوثتان خاموش است، آن را روشن کرده و منتظر بمانید تا آیفون هندزفری شما را شناسایی کند و هنگامی که این اتفاق افتاد و خواستید آن را به گوشیتان وصل کنید، روی آن بزنید. وقتی که کلمه‌ی Connected را روبه‌روی اسم Handsfree دیدید، می‌توانید از هندزفری خود برای گوش دادن به موسیقی و مواردی از این قبیل بهره ببرید.

اتصال ایرپاد به آیفون

برای اینکه ایرپادتان را به آیفون وصل کنید ابتدا باید وارد تنظیمات – Settings شوید و بلوتوث خود را روشن کنید. سپس در Airpods را نزدیک iPhone باز کنید و سریعا منویی را خواهید دید که در آن Connect نوشته شده است، روی آن بزنید.

بعد از آن دکمه‌ی پشت کیس ایرپاد را برای چند ثانیه فشار دهید تا فرآیند اتصال به آیفون انجام گیرد. هنگامی که این پروسه تمام شد، متوجه خواهید شد که Airpod شما به دستگاهتان وصل شده است. هر وقت که ایرپادها را در گوشتان می‌گذارید، فورا از طریق بلوتوث وصل می‌شود و می‌توانید به راحتی به آهنگ‌های دلخواه خود گوش دهید و یا با دیگران تماس برقرار کنید.

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به آیفون + ایرپادها

یکی از نکات جذاب ایرپادها این است که هنگامی که در آن را باز می‌کنید، می‌توانید به راحتی ببینید که شارژ کیس و خود ایرپادها چند درصد خواهد بود و اگر نیاز به شارژ داشته باشد هم از این طریق و هم از نور داخل Case معلوم می‌شود.

جمع بندی

امیدواریم این مطلب به شما در نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به آیفون کمک کرده باشد. در بلاگ اپس، مقاله‌های متعددی درباره‌ی اخبار تازه اپل، نقد و بررسی محصولات Apple، معرفی اپلیکیشن و بازی‌ها داریم. اگر شما هم دوست دارید درباره‌ی آن‌ها بیشتر بخوانید، با ما همراه باشید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

۱ دیدگاه در “نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به آیفون

  1. بیتا گفت:

    ممنون لطفا آموزش استفاده کامل رو هم قرار بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.