۴ دیدگاه
ایرپاد, سایر محصولات اپل

نقد و بررسی ایرپاد 3

ایرپاد 3

بر خلاف چیزی که انتظار می‌رفت، در مراسم California streaming، اپل از ایرپاد 3 رونمایی نکرد. به همین دلیل به نظر می‌رسد که تولید این محصول کمی آهسته‌تر از دیگر محصولات صورت می‌گیرد. به همین دلیل در مراسم سپتامبر امسال از آن رونمایی نشد. اگر شما هم درباره ایرپاد 3 کنجکاو هستید و دوست دارید درباره مشخصات و ویژگی‌های آن بیشتر بدانید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی

اولین تغییری که در ایرپاد 3 می‌توان مشاهده کرد، طراحی آن است. اتفاق خوبی که در این بخش افتاده، حذف قسمت سیلیکونی روی گوشی است. در ایرپاد پرو، برای اینکه بتوانید ایرپاد را به خوبی در گوش خود جای دهید باید کمی آن را داخل گوش فشار دهید تا به کمک هوا محکم سر جای خود قرار بگیرد. هر چند که متریال به کار رفته در این سیلیکون‌ها بسیار نرم و راحت هستند، اما اپل برای ایجاد تجربه کاربری بهتر در ایرپاد 3 سر سیلیکونی آن را حذف کرده و می‌توان گفت که این یکی از بزرگترین تغییراتی است که در ایرپاد 3 شاهد آن هستیم.

ایرپاد 3

با توجه به عکس‌های منتشر شده، نسل سوم ایرپادها ظاهری گردتر دارد اما در مقایسه با Airpod pro، کوچک‌تر است.

آیا شاهد سخت افزار جدیدی در ایرپاد خواهیم بود؟

طبق اطلاعات منتشر شده توسط رسانه‌ها، Apple در تلاش است تا با ساخت یک تراشه بی‌سیم جدید، عملکرد باتری را بهبود دهد. اگر این خبر صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت تا Response و Pairing سریع‌تری اتفاق بیوفتد.

اندازه کیس شارژر

در سری سوم ایرپادهای اپل شما با کیس نسبتا کوچکتری طرفید. کوچک شدن کیس ایرپادها قطعا اتفاق خوشایندی است، چراکه هر چه اندازه آن کمتر باشد، قطعا جای کمتری را در جیب و یا کیفتان می‌گیرد.

 

افزایش کیفیت باتری

همانطور که در محصولات جدید اپل دیدیم، این کمپانی توجه زیادی به کیفیت باتری محصولات خود داشته و تمام تلاش خود را برای بالا بردن شارژدهی و طول عمر باتری‌ها پیش گرفته. در ایرپاد 3 هم می‌توان انتظار رفت که کیفیت باتری‌ها و شارژدهی‌ آن‌ها افزایش پیدا کرده باشد.

سنسور کنترل صدا

به احتمال زیاد سری جدید ایرپاد یک سنسور برای کنترل صدا خواهد داشت که به کمک آن می‌توانید، با یکبار زدن روی آن موزیک را Play و Pause کنید و یا دوبار پشت سر هم آن را لمس کنید تا به فایل بعدی و قبلی بروید. اگر این سنسور را چند ثانیه نگه دارید می‌توانید با سیری هم صحبت کنید. تنها نکته منفی که در سری قبل وجود داشت و هنوز هم رفع نشده، عدم وجود یک سنسور برای کم و زیاد کردن صداست. البته برای بالابردن صدا می‌توانید از سیری کمک بگیرید و گوشی را از جیبتان درنیاورید.

تاریخ عرضه

رونمایی وعرضه ایرپاد 3 چندان دور نیست و آگوست امسال باید منتظر بود تا اپل آن را روانه بازار کند.

قیمت ایرپاد 3

یکی از نکات مثبتی که در این بخش به چشم می‌خورد، بالا نرفتن قیمت آن نسبت به سری قبل است. البته امیدواریم که این تنها یک حدس و گمان نباشد و به واقعیت تبدیل شود. ایرپاد 3 احتمال می‌رود که با قیمت 159 دلار به فروش برسد.

روی هم رفته شما برای خرید ایرپاد 3 باید نیازها و اولویت‌های خود را در نظر بگیرید و سپس اقدام به تهیه آن کنید. در این مطلب ما سعی کردیم تا با بررسی این محصول شما را راهنمایی کنیم و امیدواریم که به همه سوالات و ابهامات درباره ایرپاد 3 پاسخ داده باشیم. البته اگر هنوز هم سوالی ذهن شما را درگیر کرده است، می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط پیشنهادی:

۴ دیدگاه در “نقد و بررسی ایرپاد 3

  1. علی ناظمی اصل گفت:

    عالیه

    1. Maedeh گفت:

      ممنون از نظر شما دوست عزیز

  2. محمد گفت:

    واقعا عالیه
    خصىوصا شارژ دهی خیلی بهتر شده

    1. Maedeh گفت:

      شارژدهی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هاست و خیلی قدرت بالاتری داره توی این دیوایس.
      ممنون از نظرتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.