بدون دیدگاه
اپلیکیشن های کاربردی, شبکه های اجتماعی

شیوه تغییر زبان اینستاگرام ایفون

چگونه اینستاگرام را فارسی کنیم؟

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که در سراسر جهان میلیون‌ها کاربر فعال دارد و شما می‌توانید با استفاده از آن دوستان و اطرافیان خود را دنبال کنید و پست‌ آن‌ها را لایک کنید و کامنت بگذارید. این شبکه اجتماعی جذاب ممکن است برای شما کاربران ایرانی، چالش‌هایی داشته باشد، برای مثال تغییر زبان اینستاگرام خود یکی از مشکلاتی است که اغلب کاربران با آن روبرو هستند، اگر شما هم دوست دارید این مشکل را برطرف کنید، در این مطلب همراه ما باشید تا روش تغییر زبان اینستاگرام ایفون را یاد بگیرید و روی دستگاه iOS خود انجام دهید. 

 

روش تغییر زبان اینستاگرام ایفون از تنظیمات گوشی

اگر نخواهید از داخل برنامه این کار را انجام دهید، ما به شما شیوه‌ی دیگری را پیشنهاد می‌دهیم، با این روش شما نه تنها اینستاگرام را، بلکه زبان کل برنامه‌هایی که از فارسی پشتیبانی می‌کنند را تغییر خواهید داد. برای انجام این کار می‌توانید قدم به قدم مراحل زیر را انجام دهید.

تغییر زبان اینستاگرام در آیفون

  • وارد تنظیمات – Setting شوید
  • به بخش general بروید
  • گزینه Keyboard را انتخاب کنید
  • حالا روی Add New Keyboard بزنید
  • زبان فارسی را انتخاب کنید

 

تنظیمات زبان اینستاگرام

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید با آن فارسی سازی اینستاگرام را انجام دهید، استفاده از خود تنظیمات اینستاگرام است و شما باید وارد برنامه شوید و آیکون آدمک را لمس کنید و روی سه خط بالای صفحه بزنید و روی گزینه Setting بزنید و Account را انتخاب کنید. در این بخش گزینه‌ی Language را مشاهده می‌کنید که با زدن روی آن می‌توانید به راحتی زبان فارسی را انتخاب کنید. از این روش تغییر زبان اینستاگرام ایفون، شما در کمتر از چند ثانیه می‌توانید اینستاگرام خود را فارسی کنید و از کاربری ساده آن لذت ببرید. 

تنظیمات اینستاگرام ایفون

اگر شما هم با چالش همیشگی زبان روبرو هستید، در آی‌اپس یک مطلب دیگر برای تغییر زبان فیلم در آیفون برایتان آماده کرده‌ایم که می‌تواند کمکتان کند.

مطالب پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.