بدون دیدگاه
آیفون باز, چگونه ها

روش تغییر زبان سیری در ایفون

روش تغییر زبان سیری در ایفون

سیری (Siri) دستیار هوشمند آیفون و آیپد است که می‌تواند بسیار به شما در انجام کارهای روزمره کمک کند و با پشتیبانی از برنامه‌هایی که روی گوشی شما نصب است، می‌توانn انجام دادن کارها را برایتان سریع‌تر کند، برای مثال شما با دستورهای صوتی می‌توانید آهنگ پخش کنید، موقعیت خود را روی نقشه مشاهده کنید، در گوگل جستجو کنید، عکس بگیرید و یا خیلی کارهای دیگر را انجام دهید. اما ممکن است در استفاده از آن، با چالش زبان روبرو باشید، سیری به زبان انگلیسی صحبت می‌کند و شما ممکن است متوجه نشوید و نتوانید با او ارتباط برقرار کنید، اما ما به شما کمک می‌کنیم تا با روش تغییر زبان سیری در ایفون، این کار را انجام دهید و با سیری صحبت کنید.

مراحل تغییر زبان سیری

برای تغییر زبان سیری شما باید ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود شوید و سپس گزینه Siri & Search را بزنید، در این قسمت گزینه‌های زیادی برای ایجاد تغییر در اجرای دستیار هوشمند سیری وجود دارد، اما برای تغییر زبان سیری، باید روی گزینه‌ی Language بزنید و زبان مورد نظر را انتخاب کنید، تا بتوانید به راحتی با سیری ارتباط برقرار کنید.

روش تغییر زبان سیری در ایفون

  • Settings
  • Siri & Search
  • Siri Voice
  • Language

تغییر لهجه در سیری

البته در بخش Siri Voice شما می‌توانید وارد بخش Accent شوید و لحجه‌ی مورد نظر خود را در هر زبان تغییر دهید. این قسمت می‌تواند به افرادی که در حال یادگیری زبان هستند بسیار کمک کند، چراکه از این طریق می‌توانید با لهجه‌های دیگر انگلیسی و زبان‌های دیگر آشنا شوید و تمرین کنید. روی هم رفته ما سعی کردیم تا روش تغییر زبان سیری در ایفون را به شما توضیح دهیم و امیدواریم که توانسته باشیم شما را در این مسیر راهنمایی کنیم.

مطالب مرتبط پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.