بدون دیدگاه
ایرپاد, سایر محصولات اپل

یک راه حل سریع برای پیدا کردن ایرپاد گم شده!

گم شدن ایرپاد و یا دیگر لوازم جانبی آیفون، قطعا اتفاق تلخ و ناخوشایندی است و که امیدواریم هیچ گاه آن را تجربه نکنید، اما اگر باز چنین اتفاقی برایتان افتاد باز هم راهی برای پیدا کردن ایرپاد گم شده وجود دارد که می‌تواند شما را از این مخمصه نجات دهد. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به شما کمک کنیم این مشکل ناخوشایند را به سادگی حل کنید.

 

اگر ایرپاد شما شارژ کافی داشته باشد و هنوز روشن باشد، بدون شک آن را پیدا خواهید کرد.  برای پیدا کردن ایرپاد گم شده کافیست برنامه Find My iPhone را که به صورت دیفالت روی گوشی شما وجود دارد را باز کنید، حالا وارد برنامه شوید و به قسمت Devices بروید و Airpod خود را پیدا کنید و روی آن بزنید. حالا در صفحه‌ی پیش رو می‌بینید که به صورت دقیق لوکیشن آن را روی نقشه به شمات نمایش می‌دهد.

 

مراحل به صورت خلاصه:

  1. وارد اپلیکیشن Find My iPhone شوید
  2. به بخش Devices بروید
  3. روی Airpod خود بزنید
  4. حالا به راحتی می‌توانید لوکیشن آن را ببینید

 

پیدا کردن ایرپاد از طریق صدا

اگر ایرپاد گم شده در نزدیکی شما، در خانه و یا اتاقتان است، اما یادتان رفته که آن را کجا گذاشته‌اید، بهترین کار پیدا کردن آن از طریق صدا است. برای این کار کافیسست که بعد از اینکه روی ایرپاد خود زدید، گزینه‌ی Play Sound را لمس کنید تا Airpod شما صدا بدهد و بتوانید از این طریق آن را پیدا کنید.

پیدا کردن ایرپاد گم شده از طریق صدا

مراحل به صورت خلاصه:

  1. وارد اپلیکیشن Find My iPhone شوید
  2. به بخش Devices بروید
  3. روی Airpod خود بزنید
  4. گزینه‌ی Play Sound را انتخاب کنید

 

باید به این نکته توجه داشته باشید که ایرپادهای شما حتما باید از برند اپل باشند تا بتوانید این کار را انجام دهید. امیدواریم که این آموزش به شما در پیدا کردن ایرپاد گم شده کمک کرده باشد و بتوانید به راحتی در یک چشم به هم زدن آن را پیدا کنید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.