بدون دیدگاه
اخبار و رویدادها

۱۸ اردیبهشت و مراسم جدید اپل؛ هر آنچه باید درباره این رویداد بدانید

زمان زیادی تا آغاز مراسم جدید اپل تحت عنوان Let Loose باقی نمانده است. این رویداد در زمانی معرفی شد که اکثر کاربران به‌دنبال موضوعات کنفرانس WWDC 2024 اپل بودند و می‌خواستند اطلاعات بیشتری در خصوص آی او اس ۱۸ بدانند. حتی کارشناسان و افراد متخصص نیز انتظار برگزاری چنین رویداد غافل‌گیرکننده‌ای را از جانب اپل نداشتند. با این حال این رویداد مهم ساعاتی دیگر برگزا  ر خواهد شد و به نظر می‌رسد مانند اکثر مراسم‌ها باید منتظر معرفی محصولات جدیدی باشیم. با توجه به تصاویر و اطلاعات فاش‌شده به نظر می‌رسد این رویداد به‌شکل اختصاصی در ارتباط با تبلت‌های آیپد باشد، اگرچه احتمال معرفی محصولات دیگر نیز وجود دارد، اما تبلت‌های اپل صحنه‌گردان رویداد Let Loose خواهند بود. برای آنکه اطلاعات بیشتری در خصوص این مراسم پیدا کنید و بدانید احتمالاً با چه محصولات جدیدی ملاقات خواهیم کرد، به شما توصیه می‌کنیم خواندن این مقاله از آی‌اپس را از دست ندهید.

آیپدهای جدید در مراسم جدید اپل

یکی از دیوایس‌هایی که کاربران و علاقه‌مندان به محصولات اپل بی‌صبرانه منتظر معرفی آن هستند، آیپدهای جدید است. به نظر می‌رسد علاوه بر نسخه‌ به‌روز آیپدهای قدیمی شاهد اعضای جدیدی نیز در این خانواده بزرگ باشیم. در ادامه به برخی از شایعات که احتمال به‌وقوع پیوستن آن‌ها زیاد است می‌پردازیم.

آیپد پرو با نمایشگرهای OLED

یکی از آیپدهای مورد انتظار، آیپد پرو با نمایشگرهای OLED است. چند سالی است که دوستداران اپل منتظر معرفی تبلت‌های جدید با نمایشگر اولد هستند و بر اساس اخبار و شایعات منتشرشده به نظر می‌رسد در این مراسم این مدل جدید سرانجام روانه بازار خواهد شد. با آنکه هنوز اختلاف نظرهای فراوان و اخبر ضد و نقیضی در ارتباط با استفاده از پردازنده‌های M3 یا M4 وجود دارد، اما اکثر شایعات به این مطلب اشاره دارند که آیپدهایی با نمایشگر OLED معرفی خواهند شد.

البته فراموش نکنیم که کاربران برای استفاده این نمایشگرهای جذاب باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. به گفته مارک گرامن تحلیلگر حوزه فناوری نشریه بلومبرگ با معرفی آیپد پروهای جدید باید منتظر افزایش قیمت بیش از ۱۵۰ دلاری این محصولات باشیم.

آیپد ایر جدید با ابعادی جدیدتر

آیپدهای سری ایر به طور مشخص یکی از جذاب‌ترین تبلت‌های اپل در سال‌های اخیر بوده است. در این مراسم هم ظاهراً شاهد معرفی نسل جدید این تبلت با پردازنده‌های M2 و سایزهای جدید باشیم. با آنکه این سری نام Air را یدک می‌کشد و از گذشته تا به امروز ابعاد و سایز آن تقریباً در یک محدوده مشخص بوده است، اما به نظر می‌رسد اپل برنامه‌های جدیدی برای این تبلت دارد و احتمالا شاهد رونمایی ۱۱ و ۱۲.۹ اینجی مانند مدل Pro باشیم.

اپل پنسل با ویژگی‌های جدید

قلم اپل یا Apple Pencil یکی از محصولاتی است که مدت‌هاست از معرفی آخرین نسخه‌اش گذشته است و همگی انتظار دارند اپل در این رویداد از نسل سوم آن رونمایی کند. بر اساس اطلاعات منتشرشده این قلم علاوه بر طول باتری با طول عمر بیشتر مجهز به ژست‌های حرکتی جدید و احتمالاً تغییر در سری‌های مغناطیسی خواهد بود. اگرچه برخی از اطلاعات در ارتباط با این محصول متفاوت است، اما بدون شک یکی از نقش‌های مهم در این رویداد به قلم جدید اپل و ویژگی‌های مختلف آن تعلق خواهد داشت.

فراموش نکنیم که نسل دوم اپل پنسل در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و از آن زمان تاکنون خبر خاصی درباره این محصول محبوب وجود نداشت.

مجیک کیبورد جدید

یکی دیگر از محصولات جذاب اپل که برای آیپدهای پرو و ایر معرفی شد مجیک کیبورد است. این صفحه کلید با طراحی خاصی و مدل تاشویی که دارد در کنار یک آیپد پرو حس استفاده از مک بوک را به کاربر القا می‌کند و همه آنچه یک فرد برای تایپ یا حرکت در برنامه‌های به آن نیاز داشته باشد، در آن وجود دارد. به نظر می‌رسد یکی دیگر از میهمانان مهم مراسم ۱۸ام اردیبهشت اپل سری جدید مجیک کیبورد باشد. با توجه به اینکه مجیک کیبورد در سال ۲۰۲۰ عرضه شد و حدود ۴ سال از عرضه آخرین نسخه آن می گذرد، کارشناسان امیدوارند که کیبوردهای جدید با عملکرد بهتر، باتری طولانی‌تر و ترک پدهای بزرگ‌تر جایگزین نسل قبلی خود شوند.

محصولات احتمالی دیگر

باتوجه به اینکه مراسم جدید اپل حدود ۳۵ دقیقه طول خواهد کشید و محصولاتی که به آن‌ها اشاره کردیم حضورشان قطعی به‌نظر می‌رسد، اما برخی از شایعات به معرفی محصولاتی مانند آیپد مینی جدید، نسل جدید هوم پاد و تجهیزات جانبی بیشتر برای اپل پرو ویژن اشاره دارند. با آنکه معرفی این محصولات چندان محتمل نیست، اما باید منتظر ماند و دید اپل چه موضوعات جذاب دیگری را برای کاربران در این رویداد خاص و کوتاه ترتیب دیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.