بدون دیدگاه
ایرپاد, سایر محصولات اپل

ایرپاد پرو ۲ اپل، تجربه شگفت‌انگیز شنیدن زیباترین موسیقی‌ها!

ایرپاد پرو ۲

ایرپاد پرو ۲ یکی از محصولات کمپانی اپل است که با پیشرفت‌های چشمگیرش، تجربه بی‌مانند شنیدن شفاف‌ترین موسیقی‌ها را به شما هدیه می‌کند. بهبود قابلیت حذف نویز فعال، صدای فوق العاده با کیفیت، کنترل آسان و ماندگاری عالی شارژ دقیقاً همان امکاناتی است که هر طرفدار پروپاقرص محصولات اپل را به خود جذب می‌کند. با معرفی قابلیت‌های کاربردی جدیدترین ایرپاد پرو اپل همراهمان باشید.

طراحی زیبا و جذاب ایرپاد پرو ۲

ایرپاد پرو 2022 نیز طبق روال هر سال با رنگ زیبای سفید و کیس هم‌رنگ خود به بازار آمده است. این محصول از لحاظ وزن و اندازه همانند نسل قبلی Airpod Pro است. اما با مقایسه دو محصول متوجه می‌شوید که ظرافت‌های بیشتری در طراحی این دیوایس به کار رفته که استفاده از آن را بسیار آسان کرده است. ایرپاد پرو ۲ به تراشه H2 مجهز شده که با آن صدایی شفاف‌تر، واقعی‌تر و طبیعی‌تر را تجربه می‌کنید.

طراحی زیبا و جذاب ایرپاد پرو ۲

طراحی این دیوایس به گونه‌ای است که نسبت به لمس، حساسیت بیشتر و عملکرد بهتری دارد. در واقع با لمس ساقه‌ی آن به ‌سادگی می‌توانید صدای موزیک را کم یا زیاد، متوقف یا پخش کنید و با فشردن ساقه این امکان را دارید که بین قابلیت‌های کاربردی Active Noise Cancellation و  Adaptive Transparency نیز جابه‌جا شوید.

لذت آرامش هنگام شنیدن موسیقی با قابلیت Active Noise Cancellation

همه ما دوست داریم به موزیک مورد علاقه‌مان را به دور از سروصدای اضافه گوش دهیم. اپل با قابلیت حذف نویز فعال یا Active Noise Cancellation این امکان را می‌دهد تا بدون شنیدن صداهای مزاحم محیط، بتوانیم از موسیقی دلخواهمان لذت ببریم. جالب است بدانید که قابلیت حذف نویز فعال در ایرپاد پرو ۲ حتی زمانی که در حال شنیدن موسیقی نیستید نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد! یعنی شما به‌آسانی می‌توانید ایرپادهایتان را در گوشتان بگذارید و فارغ از غوغای جهان و در سکوت کامل، روی کارهایتان تمرکز کنید. چه چیزی بهتر از این؟

قابلیت Active Noise Cancellation

به حداقل رساندن صدای آزاردهنده با قابلیت Adaptive Transparency

این کمپانی قابلیتی به نام Adaptive Transparency را اضافه کرده‌ و به این صورت است که ایرپادهای شما 48 هزار بار در ثانیه در حال سنجیدن صداهای اطراف هستند و به محض شناسایی صداهایی که برای شنوایی شما مضر و آزاردهنده است، قابلیت Noise Cancellation را فعال می‌کند. مثلا اگر شما در حال گذر از محلی هستید که فردی از بیل مکانیکی استفاده می‌کند، ایرپادهایتان این صدای آزاردهنده را تشخیص می‌دهد و صدای آن را به حداقل می‌رساند.

قابلیت Adaptive Transparency

فعالسازی Adaptive Transparency

این را بدانید که برای استفاده از این قابلیت باید آن را ابتدا فعال نمایید. برای این کار می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد تنظیمات – Settings شوید
  2. به بخش Bluetooth بروید
  3. سپس روی علامت “i” ضربه برنید
  4. حالا Adaptive Transparency را فعال کنید

فعالسازی Adaptive Transparency

تجربه شنیدن موسیقی سه‌بعدی با قابلیت Spatial Audio

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب ایرپاد پرو، Spatial Audio است که با آن می‌توانید خود را به‌آسانی در فضای فیلم، بازی یا موسیقی تصور کنید و از تجربه شنیدن موزیک و افکت‌های صوتی واقعی لذت ببرید. به علاوه، با فعال کردن قابلیت نیز می‌توانید با چرخاندن سر خود، چرخش صدای سه‌بعدی را در گوش‌هایتان احساس کرده و بهترین تجربه را از تماشای فیلم‌های سه‌بعدی به خودتان هدیه دهید.

پیدا کردن کیس و ایرپاد پرو ۲ به صورت جداگانه با Find My

این کیس هوشمند به بلندگویی مجهز شده که با برنامه Find My به‌خوبی کار می‌کند. به این صورت که هرگاه فراموش کردید ایرپادهایتان را کجا گذاشته‌اید، به‌آسانی می‌توانید آن‌ها را با آلارمی که از کیس شارژر پخش می‌شود، پیدا کنید.

هیجان شنیدن ساعت‌ها موسیقی با ماندگاری شارژ عالی

جالب است بدانید که حتی با فعال کردن قابلیت‌های Active Noise Cancellation، Spatial Audio و Dynamic Head Tracking نیز می‌توانید تا ۵٫۵ ساعت به موسیقی‌های باکیفیت گوش دهید. اگر این قابلیت‌ها را غیرفعال کنید یا فقط از یک گوشی برای تماس‌هایتان استفاده کنید، مدت زمان ماندگاری شارژ را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهید.

اگر کیس شارژر بی‌سیم ایرپادها را همراه خود داشته باشید، می‌توانید از شنیدن ۳۰ ساعت موسیقی یا ۲۴ ساعت گفتگوی تلفنی لذت ببرید! کیس شارژر بی‌سیم مگ‌سیف با ابعاد ۱٫۷۸x  ۲٫۳۹ x ۰٫۸۵ و وزن ۱٫۷۹ اونس عرضه شده است.

عمر باتری ایرپاد پرو 2

مهم‌ترین نقاط قوت و ضعف در یک نگاه

نسل دوم ایرپاد پرو با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه شده و با کیفیت عالی پخش موسیقی، افزایش راحتی کاربران حین استفاده و ماندگاری شارژ، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به تکنولوژی اپل را به خود جلب کرده است. در ادامه مهم‌ترین نقاط قوت و ضعف ایرپاد پرو ۲ را باهم مرور می‌کنیم:

مهم‌ترین نقاط قوت

  • حذف نویز عالی
  • کیفیت صدای بسیار خوب
  • مجهز بودن کیس به بلندگو و هماهنگی با برنامه Find My
  • سازگاری عالی با دستگاه‌های اپل
  •  امکان انتخاب بین سری‌های مختلف
  • ضد آب

مهم‌ترین نقاط ضعف

  • عدم قابلیت تنظیم اکولایزر موسیقی
  • مشکلات گاه‌به‌گاه هنگام فعال‌سازی دستیار صوتی اپل (سیری)
  • طراحی مشابه با نسل قبلی
  • وجود درگاه اتصال لایتنینگ
  • عدم پشتیبانی از کدک‌های های رزولوشن

جمع‌بندی

اگر از کاربران محصولات اپل هستید و علاقه‌مندید تا موسیقی‌هایتان را با بهترین شفافیت و کیفیت بشنوید، تجربه بی‌نظیری از تماشای فیلم و سریال برای خودتان رقم بزنید و تماس‌هایتان را به‌سرعت پاسخ دهید، می‌توانید روی ایرپاد پرو ۲ به عنوان پیشرفته‌ترین Airpod حساب کنید. اگر شما نظر، انتقاد و یا پیشنهادی دارید، می‌توانید آن را با ما و دیگر کاربران آی‌اپسی در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.