بدون دیدگاه
آموزش, آیفون باز, چگونه ها

آموزش روش وصل کردن موس به آیفون

وصل كردن موس به آيفون

وصل کردن موس به آیفون

پس از منتشر شدن iOS 13 توسط Apple ، این قابلیت برای آیفون و آیپد امکان پذیر شد که شما بتوانید اتصال موس بی سیم به آیفون را با روش زیر انجام دهید. تعدادی از کاربران iOS به دنبال روشی برای اتصال موس به آیفون و یا آیپد خود بودند که با این روش امکان پذیر شده و ما روش آن را در این مطلب برای شما شرح داده‌ایم. پس برای وصل کردن موس به آیفون خود، مراحل زیر را به ترتیب و با دقت همانند عکس‌ها انجام دهید.

آموزش وصل کردن موس به آیفون

  • در اولین قدم وارد تنظیمات Setting شده و Accessibility را انتخاب کنید.
  • در قسمت PHYSICAL AND MOTOR، گزینه Touch را انتخاب کنید.

آموزش روش وصل کردن موس به آیفون

  • برای این که در زمان کار با موس بتوانید به راحتی وارد صفحه Home بشوید، AssistiveTouch را فعال کنید.
  • در بخش POINTER DEVICES بر روی Devices بزنید.

آموزش روش وصل کردن موس به آیفون

  • سپس به قسمت Bluetooth Devices بروید.
  • پس از مشاهده نام دستکاه خود در بخش Devices، بر روی آن کلیک کنید.

در صورتی که در زمان اتصال، برای وصل کردن موس به آیفون کد خواسته شد، 1111 و یا 0000 را وارد کنید. برای اتصال بهتر، پیشنهاد ما، استفاده از مجیک موس اپل و یا برای کیبرد، مجیک کیبورد اپل است. در غیر این صورت سعی کنید تا از محصولات کیفیت بالا استفاده کنید تا تداخلی در اتصال با گوشی آیفون شما وجود نداشته باشد.

کلام آخر

این بار در بلاگ اپس به بررسی نحوه اتصال موس بی سیم به آیفون پرداختیم. شما می‌توانید با استفاده از این روش، وصل کردن موس به ایفون خود را به راحتی انجام دهید. در صورتی که در زمان اتصال با تداخلی روبرو شدید، ابتدا دستگاه بلوتوثی و سپس آیفون خود را یکبار ریستارت کنید.

در صورتی که باز هم چنین مشکلی وجود داشت، ممکن است که دستگاه شما از لحاظ نرم افزاری و یا سخت افزاری با آیفون و یا دستگاه iOS شما سازگاری نداشته باشد. اما به طور معمول، همچین باگی بسیار کم پیش می‌آید. امیدوایم که این روش برای شما کاربردی بوده و از این مطلب لذت ببرید.

مطالب پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.