بدون دیدگاه
رقابتی, معرفی بازی

بازی خیره کننده مورتال کمبت موبایل

قطعا اسم Mortal Kombat که یکی از بازی‌های خاطره انگیز از کمپانی Warner Bros است را شنیده‌اید. این گیم در سبک اکشن و فایتینگ یه حساب می‌آید که در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. جالب است که بدانید اولین نسخه مورتال کمبت در سال 1992 منتشر شد و در واقع می‌توان گفت اولیت بازی فایتینگی بود که شامل یک مبارز مخفی شد که بازیکنان با انجام کارهای معینی آن مبارز را آزاد می‌کردند. کمپانی برادران وارنر مورتال کمبت موبایل را در 7 اپریل سال 2015 برای سیستم عامل iOS منتشر کرد و باعث شد طرفداران سری بازی‌های MK، در موبایل هم آن را تجربه کنند. اگر دوست دارید با بازی Mortal Kombat برای آیفون آشنا شوید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

گیم پلی مورتال کمبت موبایل

گیم پلی بازی مورتال کمبت موبایل به این صورت است که شما در برابر حریفانی قرار می‌گیرید و باید با سلاح‌های کشنده آن‌ها به روش‌های مختلف از نابود کنید. نبردهای بازی 3 به 3 است یعنی سه شخصیت به انتخاب شما در برابر سه شخصیت به انتخاب حریف قرار می‌گیرند و پس از اعلام شروع باید صدمه‌های زیادی به طرف مقابلتان وارد کرده و با تمام قوای خود آن‌ها را بکشید و از بین ببرید. هنگامی که نبردها را ببرید، لول شما بالا می‌رود و می‌توانید سکه‌های زیادی را به دست آورید که از این طریق این امکان را دارید که با پرداخت مقداری از آن‌ها قابلیت‌ها و توانایی‌های شخصیت مورد نظرتان را ارتقا دهید.

فایتینگ در مورتال کمبت موبایل

انواع کاراکترهای بازی

شخصیت‌ها در سه دسته بندی برنز، نقره‌ای و طلایی قرار دارند که هر کدام ویژگی‌ها و آیتم‌های خاص مربوط به خود دارند. هر یک از کاراکترهای ذکر شده این امکان را دارند که مهارت‌های خود را ارتقا دهند، به سه نوع حرکت خاص و ویژگی‌های جدید دست پیدا کنند. علاوه بر آن، با استفاده از کارت‌های مختلف می‌توان شرایط را به کل عوض کرد.

سوالی که برای بعضی از بازیکنان پیش می‌آید این است که چگونه به شخصیت طلایی برسیم؟ برای رسیدن به کاراکتر طلایی باید به اندازه کافی سکه‌ و روح‌ داشته باشید تا بتوانید آن را آنلاک کنید و می‌توان گفت دستیابی به این شخصیت کار بسیار سختی به حساب می‌آید.

ویژگی‌های Mortal Kombat Mobile

ما در بازی مورتال کمبت موبایل شاهد گرافیک HD با صدا گذاری جذاب و دقیق هستیم. علاوه بر آن، شخصیت‌هایی که در این بازی وجود دارند بسیار جذاب و دقیق طراحی شده‌اند و حتی کاراکترهای نوستالژی مورتال کمبت مثل ساب زیرو، اسکورپین، جکس را می‌توان در این گیم پیدا کرد.

ویژگی‌های دیگر:

  • ضربات ترکیبی – Combo
  • امکان شخصی سازی کاراکتر دلخواه خود
  • وجود چالش‌های روزانه
  • امکان بازی کردن به صورت آنلاین با دوستانتان

کاراکتر اصلی در مورتال کمبت موبایل

اگر به بازی مورتال کمبت موبایل علاقه‌مند شدید، هم اکنون می‌توانید Mortal Kombat را از اپ استور آی‌اپس بدون نیاز به اپل آیدی دانلود کرده و فایتینگ را آغاز کنید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.