بدون دیدگاه
اپلیکیشن های کاربردی, امور مالی و پرداخت

آشنایی با همراه بانک سپه برای آیفون و معرفی ویژگی‌های آن

در دنیای امروز موضوعات مالی و سرعت در انتقال و جابه‌جایی پول اهمیت فراوانی پیدا کرده است. در همین راستا بانک‌ها در تلاش هستد تا از شرایط موجود و نظام سنتی بانکداری فاصله بگیرند و مسیری جدید و نوین را در اختیار کاربران و مشتریان قرار دهند. یکی از این مجموعه‌های مالی بانک سپه است که با استفاده از روش‌های مبتکرانه و ساخت اپلیکیشن همراه بانک سپه برای آیفون و گوشی‌های اندروید تلاش کرده است تا سهمی از این رقابت را به خود اختصاص دهد.

در این مقاله از آی‌اپس قصد داریم به ویژگی‌های همراه بانک سپه برای آیفون بپردازیم و ببینیم چه عواملی موجب محبوبیت این نرم‌افزار شده است و کاربران چگونه می‌توانند همراه بانک سپه را دانلود کنند. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

همراه بانک سپه برای آیفون

بانک سپه یکی از مجموعه‌های مالی و قدیمی ایران است که حضور آن به حوالی سال ۱۳۰۴ بازمی‌گردد. علی‌رغم تغییرات مهم و تاریخی، این بانک همواره در تلاش بوده است تا با ارائه خدمات نوین و جذاب سهمی در تحول سیستم بانکی کشور داشته باشد. در چند سال اخیر این بانک با ورود به موضوع بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات بانکی بر بستر اینترنت توانسته خود را به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه مطرح کند. توسعه و عرضه برنامه کاربردی همراه بانک سپه یکی از اقدامات برجسته این بانک صاحب نام است.

اما اینکه این برنامه چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌تواند موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه کاربران شوند، در این بخش به قابلیت‌ها و خدامت این بانک می‌پردازیم.

ویژگی‌های همراه بانک سپه

تقریباً دغدغه اکثر کاربران در خصوص انجام کارهای بانکی موضوع مراجعه به شعب بانک و انتظار در صف‌های طولانی است. اما بانک سپه با ارائه قابلیت‌ها و خدمات گوناگون در اپلیکیشن همراه بانک سپه تلاش کرده است تا این معضل را تبدیل به یک فرصت برای خدمت‌رسانی کند.

در همین راستا یکی از سرویس‌های مهم این اپلیکیشن مربوط به سپرده و کارت‌های بانک سپه است. تا پیش از اکثر کاربران برای دریافت گردش حساب و بررسی وضعیت حساب سپرده خود به بانک مراجعه می‌کردند، اما به لطف این نرم‌افرار دیگر خبری از این موضوع نیست و کاربران می‌توانند در کسری از ثانیه به خدمات مختلف دسترسی داشته باشند. از سوی دیگر موضوع کارت به کارت یا انتقال بین بانکی نیز از جمله موضوعاتی است که در همراه بانک سپه به شکلی ساده و آسان در اختیار مشتریان قرار گرفته است و رابط کاربری برنامه‌ به گونه‌ای طراحی شده است که حتی افراد ناآشنا به برنامه‌های موبایل هم بتوانند از آن استفاده کنند.

خدمات همراه بانک سپه

علاوه بر این کاربران می‌توانند قبض‌های مختلف خود را با استفاده از این اپلیکیشن پرداخت کنند. موضوع پرداخت قبض یکی از چالش‌برانگیزترین کارهایی بود که افراد را مجبور به حضور در بانک‌ها می‌کرد، اما به لطف گسترش اینترنت بانک و امکان پرداخت غیرحضوری این مشکل به‌سرعت حل شد.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم اپلیکیشن بانک سپه، امکان خرید شارژ و بسته اینترنتی است. احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که در موقعیت یا جایی قرار دارید و نمی‌توانید شارژ مورد نیاز گوشی خود را تهیه کنید. خبر خوب این است که با وجود اپلیکیشن بانک سه این کار به سادگی قابل انجام است و در مدت چند ثانیه بدون آنکه کاربر دچار پیچیدگی خاص شود می‌تواند حساب اعتباری سیم کارت خود را شارژ کند.

چک و پیگیری آن از جمله مشکلات مهم و اساسی کاربران با سیستم بانکی کشور بوده است. علی‌رغم اینه این موضوع با ورود چک‌های صیادی تا حدود زیادی رفع شده است، اما هنوز هم معضل ثبت، تأیید یا انتقال چک وجود دارد. در همین راستا همراه بانک سپه با ایجاد یک بخش مجزا برای چک، این امکان را فراهم کرده است که کاربران بتوانند با کمترین دردسر چک‌های صادرشده را تأیید، ثبت یا انتقال دهند. حتی دسترسی به فهرستی از چک‌های واگذارشده و سوابق آن‌ها نیز موجود است.

در صورتی که مبلغی بدون اطلاع از حساب شما کم شده باشد، این امکان وجود دارد تا با همراه بانک سپه برای ios یا اندروید، ده گردش آخر حساب خود را چک کنید و ببینید که این مبلغ چه زمان و چگونه از حساب شما منتقل شده است. در ضمن اگر قسط فعالی دارید می‌توانید از طریق این برنامه نسبت به تسویه به‌موقع اقساط خود و مشاهده تعداد باقیمانده اقدام کنید.

 

یکی از ویژگی مهم دیگر این نرم‌افزار کاربردی مسدودسازی کارت است. گاهی اوقات افراد به دلیل مشغل فراوان کیف پول یا کارت‌های بانکی خود را در جایی جا می‌گذارند یا اینکه بر اثر یک سرقت کارت‌های بانکی آن‌ها مفقود می‌شود در چنین شرایطی تنها راه برای درامان ماندن حساب از سوء استفاده سارقان و اشخاص ثالث این است که کارت به‌سرعت مسدود یا به اصطلاح سوزانده شود. در گذشته برای این کار کاربر باید به بانک مراجعه می‌کرد و درخواست خود را تحویل می‌داد، اما امروزه این کار به آسانی لمس چند گزیه ساده خواهد بود.

در صورتی که شما از اپلیکیشن بانک سپه استفاده می‌کنید، می‌توانید در صورت مفقودشدن در کسری از ثانیه کارت خود را بسوزانید و در زمان مناسب با مراجعه به بانک کارت جدیدی دریافت کنید. علاوه بر موارد اشاره شده اپلیکیشن همراه بانک سپه خدمات متنوع و گوناگون دیگری نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد که افراد بسته به نوع نیاز خود می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. اما موضوع اساسی برای بسیاری از کاربران به خصوص دارندگان گوشی‌های اپل این است که ما باید چگونه و از چه طریق این نرم‌افزار را دانلود و نصب کنیم.

دانلود و نصب اپلیکیشن بانک سپه برای آیفون

بر خلاف اپلیکیشن‌های اندرویدی که کاربران می‌توانند از طریق دانلود فایل نصبی (APK) برنامه مورد نظر خود را نصب کنند، کاربران آیفون به چنین ویژگی دسترسی ندارند. از سوی دیگر اپل با وضع قوانین سخت‌گیرانه محدودیت قابل ملاحظه‌ای را برای کاربران ایرانی به‌وجود آورده است، اما علی‌رغم تمامی این موانع نصب همراه بانک سپه برای آیفون فوق‌العاده آسان است و نیاز به مهارت و توانایی خاصی ندارد. کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

دانلود همراه بانک سپه ایفون

 

ابتدا با گوشی آیفون و مرورگر سافاری به وب‌سایت iapps.ir بروید.

در منوی مرورگر سافاری روی گزینه Option ضرب بزنید و گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید. صبر کنید تا آیکون آی‌اپس به صفحه گوشی شما افزوده شود.

سپس وارد اپلیکیشن آی‌اپس شوید و با وارد کردن شماره تماس و ثبت دستگاه خود به اپ استور بزرگ مجموعه آی‌اپس با انبوهی از برنامه‌ها گوناگون متصل شوید.

سپس در بخش جست‌وجوی اپلیکیشن آی‌اپس نام همراه بانک سپه را وارد کنید و با انتخاب آن از میان گزینه‌ها، این برنامه کاربردی را نصب کنید.

در صورتی که در مراحل بالا دچار مشکل شدید می‌توانید با مراجعه به راهنمای ثبت دستگاه به صورت ادهاک + نصب اپلیکیشن مراحل دانلود و نصب برنامه‌های گوناگون مانند همراه بانک سپه را به سادگی طی کنید.

سخن پایانی

همراه بانک سپه برای آیفون یکی از برنامه‌های کاربردی و پرطرفداری بانکداری است که توانست با ارائه خدمات و قابلیت‌های گوناگون کاربران را از مراجعه حضوری به شعب بانک سپه بی‌نیاز کند. علی‌رغم اینکه نصب برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی برای آیفون همواره با چالش‌های مختلفی روبه‌رو بوده است، اما کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت آی‌اپس و استفاده از این استور بزرگ، هزاران اپلیکیشن آنلاک‌شده و ارزشمند خارجی و ایرانی را دانلود و نصب کنند.

اگر شما هم تجربه استفاده از همراه بانک سپه را داشتید، نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.