بدون دیدگاه
اپلیکیشن های کاربردی

آشنایی با بهترین اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی برای آیفون

موضوع هوش مصنوعی تقریباً به یکی از بحث‌های جذاب روز تبدیل شده است و نمی‌توان کسی را پیدا کرد که درباره این موضوع چیزی نشیده باشد. با معرفی چت جی پی تی موضوع AI و استفاده آن در زندگی ما به شکل قابل‌توجهی دستخوش تغییر شد و در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند مایکروسافت، اپل و گوگل به دنبال آن هستند تا از این ابزار کاربردی به بهترین نحوه ممکن در برنامه‌های گوناگون خود استفاده و کار را به شکلی جذاب برای کاربران ساده‌تر کنند. در این میان آنچه برای کاربران گوشی‌های اپل اهمیت فراوانی دارد این است که بدانند اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی برای آیفون کدام‌ها هستند و چه برنامه‌های جذابی در این حوزه وجود دارند.

از آنجا که اغلب برنامه‌های کاربردی و مبتنی بر هوش مصنوعی پولی هستند یا پرداخت‌های درون برنامه‌ای دارند و نسخه‌های رایگان آن‌ها امکانات محدود و اندکی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، بنابراین ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به سراغ برنامه‌های ارزشمندی در حوزه هوش مصنوعی برویم که یا پولی هستند یا دارای پرداخت درون برنامه‌ای و شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه هزینه اضافی و تنها با دانلود و استفاده از اپ استور بزرگ آی‌اپس از آن‌ها استفاده کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

۶ مورد از بهترین اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی برای آیفون

از آنجا که موضوع هوش مصنوعی به ترند روز تبدیل شده است، سازندگان برنامه‌های موبایلی هم در تلاش هستند تا نرم‌افزارهای گوشی‌های همراه را به این ابزار مهم مجهز کنند. بنابراین آنچه را در این مقاله می‌خوانید، تنها بخش کوچکی از انبوه برنامه‌های آیفون هستند که با محوریت AI کار می‌کنند و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

اپلیکیشن هوش مصنوعی Vids AI

Vids AI بهترین اپلیکیشن هوش مصنوعی برای آیفون

یکی از برنامه‌های جذاب با محوریت هوش مصنوعی که از قضا امکان ادیت فیلم و عکس را به صورت همزمان فراهم می‌کند Vids AI++ است. با این برنامه عملاً به نیاز شما به سایر اپلیکیشن‌های ادیت فیلم و عکس برطرف می‌شود و در عین حال می‌توانید از ابزار قدتمند هوش مصنوعی در ساخت تصاویر ویدئویی جذاب استفاده کنید. این برنامه جذاب انبوهی از تملپیت‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد در عین حال می‌توانید با انتخاب تصاویر دلخواه یک فیلم ویدوئی جذاب و خلاقانه بسازید.

امکان افزودن موسیقی دلخواه، دریافت خروجی با بالاترین کیفیت، افزودن افکت‌های گوناگونی و Cinematic Transitions خاص و از همه مهم‌تر استفاده آسان و بدون دردسر از ابزارهای مختلف تنها بخشی از نرم‌افزار Vids AI به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌ هوش مصنوعی برای ادیت فیلم و عکس آیفون است.

دانلود اپلیکیشن Vids AI

 

اپلیکیشن Use For AI

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که می‌خواهید یک مطلب بنویسید، اما هیچ ایده‌ای ندارید، یک تصویر جذاب و خاص خلق کنید، اما چیزی به ذهنتان نرسیده است. جای نگرانی نیست با اپلیکیشن جذاب Use for AI++ شما می‌توانید یک هوش مصنوعی قدرتمند و چند منظوره را در اختیار داشته باشید که بسته به نیاز شما پاسخ مناسب را در اختیارتان قرار می‌دهد. این اپلیکیشن را می‌توان یک نرم‌افزار کامل دانست که شما امکان پرسیدن سؤال، درخواست ایجاد تصاویر، نوشتن مقالات و حتی دریافت ایده را با آن مطرح کرده و بهترین پاسخ‌ها را دریافت کنید.

توجه داشته بسته به نیاز شما هوش مصنوعی‌های مختلفی برای این برنامه در نظر گرفته شده است که می‌توانید با دانلود نسخه فول آنلاک شده برنامه هوش مصنوعی این برنامه از استور آی‌اپس بدون هیچ محدودیت سوالات خود را بپرسید و از امکانات حرفه‌ای Use for Ai استفاده کنید، در ضمن به یاد داشته باشید این برنامه نیاز به دسترسی اینترنت دارد.

دانلود اپلیکیشن Use for AI

اپلیکیشن AI Manga Filter

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که خواسته باشید چهره و تصویری کمیک گونه از خودتان بسازید. طبیعتاً تبدیل چهره واقعی به یک ظاهر کارتونی نیازمند سطح بالایی از توانمندی در نقاشی و طراحی است. اما با وجود اپلیکیشن AI Manga Filter++ شما می‌توانید در کسری از ثانیه چهره خود و دوستانتان را تبدیل به شخصیت‌های مانگا (کمیک‌های ژاپنی) کرده و از آن به عنوان تصاویر پروفایل استفاده کنید. نکته جالب توجه این اپلیکیشن این است که نه تنها تصویر انسان‌ها را می‌تواند به چهره‌هایی کارتونی تبدیل کند، بلکه این امکان وجود دارد که تصاویر حیوانات خاص مانند گربه یا سگ را هم به شکلی خاص و بامزه تبدیل کند.

اپلیکیشن AI Manga Filte بهترین اپلیکشن تبدیل عکس به کارتون برای آیفون می‌باشد و شما تنها با چند کلیک میتوانید تصاویر خود را به راحتی به سبک کارتونی تبدیل کنید.

برای استفاده از این برنامه نیاز به هیچ مهارت خاصی نیست. فقط کافیست عکس مورد نظر خود را وارد برنامه کنید و انبوهی از تصاویر کارتونی متفاوت را تحویل بگیرید. از آنجا که نسخه رایگان این برنامه محدودیت‌های فراوانی دارد، بنابراین شما می‌توانید با دانلود نسخه آنلاک‌شده این برنامه از اپ استور آی‌اپس از تمامی قابلیت‌های این نرم‌افزار استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن AI Manga Filter

اپلیکیشن Vocal Remover AI

به نظر شما امکان دارد صدای خواننده یک ترانه را از آهنگ آن جدا کنیم؟ در ظاهر این کار به نظر سخت می‌رسد و نیاز به مهارت ویژه‌ای در برنامه‌های ادیت صدا دارد، اما خبر خوب این است که با برنامه Vocal Remover AI++ به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی برای آیفون دیگر نیاز به استفاده از برنامه‌های پیچیده و سنگین و مهارت خاصی ندارید. کافیست آهنگ مورد نظر خود را در برنامه انتخاب کرده و با ابزارهای این اپلیکیشن آهنگ مورد نظر را از صدا خواننده جدا کنید. البته تمام این کارها به لطف قدرت هوش مصنوعی انجام می‌شود و شما نیاز به انجام کاری ندارید.

شما می‌توانید فایل‌های گوناگون را وارد برنامه کرده و با استفاده از هوش مصنوعی تغییرات دلخواه را روی آن‌ها ایجاد کنید. در ضمن امکان دریافت فایل‌های ویرایش‌شده با فرمت MP3 نیز در این برنامه ممکن شده است. پس اگر از موسیقی پس زمینه یک آهنگ خوشتان آمده و دوست دارید آن را بدون صدا خواننده گوش کنید، این برنامه همان چیزی است که باید دانلودش کنید.

دانلود اپلیکیشن Vocal Remover AI

اپلیکیشن هوش مصنوعی AI Background Remover

AI Background Remover بهترین اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی برای آیفون

اگر در موضوع ویرایش تصاویر دستی بر آتش داشته باشید، احتمالاً می‌دانید که حذف تصاویر پس‌زمینه و بکگراند تا چه اندازه می‌تواند وقت‌گیر و آزاردهنده باشد؛ به‌خصوص اگر تصویر مورد نظر ما پرجزئیات باشد. به لطف اپلیکیشن Ai Background Remover++ به راحتی دیگر نگران این موضوع نباشید چراکه تنها با یک کلیک می‌توانید تصاویر پس‌زمینه را از پرجزئیات‌ترین عکس‌ها هم حذف کنید. این برنامه علاوه بر قابلیت حذف بکگراند ابزارهای گوناگونی را هم برای ادیت بیشتر تصویر و زیباتر کردن آن در اختیارتان قرار می‌دهد.

وجود فیلترهای گوناگون، امکان دریافت خروجی تصاویر با بلاترین کیفیت، گرادیانت‌های گوناگون، امکان جایگزینی تصاویر پس‌زمینه با سایر عکس‌ها، ترکیب تصاویر و بسیاری از ویژگی‌های دیگر این برنامه را به یکی از بهترین اپلیکیشن‌ حذف بکگراند تصاویر برای آیفون تبدیل کرده است. پس اگر یک ویرایشگر هستید یا صرافاً می‌خواهید تنها از شر پس‌زمینه‌های مزاحم یک عکس راحت شوید، به شما توصیه می‌کنیم این نرم‌افزار جذاب و کاربردی را دانلود و نصب کنید.

دانلود اپلیکیشن AI Background Remover

 

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی برای آیفون پرداختیم و دیدیم که چگونه می‌توان با استفاده از این ابزارهای کاربردی تا حد زیادی در زمان و هزینه صرفه‌جویی کرد. به عنوان مثال اگر حذف بکگراند از یک تصویر یا جداکردن موسیقی از صدای خواننده موضوعاتی پیچیده و چالشی بودند، اکنون به لطف برنامه‌های مبتنی بر AI این کارها با فشردن یک دکمه و انتخاب یک گزینه خواهند بود و نیازی به تخصص‌های خاص و مهارت‌های فنی ندارید. در ضمن اگر به دنبال اپلیکیشن‌های بیشتر در حوزه هوش مصنوعی هستید ، حتماً سری هم به سایر برنامه‌های رایگان‌شده استور بزرگ آی‌اپس بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.