بدون دیدگاه
ماجراجویی, معرفی بازی

بررسی بازی Genshin Impact، یکی از جاه طلبانه‌ترین بازی‌های موبایلی!

بررسی بازی Genshin Impact

این روزها بازی‌های موبایلی آنقدر باکیفیت و جذاب شده‌اند که کاربران دیگر به صورت جدی به آن نگاه می‌کنند و از آن طرف هم توسعه دهندگان روز به روز کیفیت و خلاقیت خود را افزایش می‌دهند. یکی از این استودیوهای معروف بازیسازی، miHoYo Limited است که توانسته با عرضه بازی‌های خود توجه بسیاری ازکاربران را به خود جلب کند. بازی Genshin Impact هم یکی از معروف‌ترین‌های این کمپانی است. وقتی بازی را نگاه می‌کنید، قطعا از طراحی گرافیک حرفه‌ای آن شگفت زده خواهید شد، چراکه به راحتی کیفیت آن با بازی‌های سنگین کنسولی برابری می‌کند. اگر شما هم دوست دارید بررسی بازی Genshin Impact را بخوانید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

داستان بازی

بازی گنشین ایمپکت یکی از جاه طلبانه‌ترین بازی‌های موبایلی است که تا به امروز منتشر شده، با این حال الهام گرفتن از بازی Legend of Zelda در آن بسیار مشهود است و به چشم می‌خورد. از استایل‌های آرتیستیک کاراکترها گرفته تا نحوه بالا رفتن از کوه و مکانیک‌های بازی، همه و همه به خوبی ما را به یاد لجند آو زلدا می‌اندازد. البته این موضوع چیزی از جذابیت آن کم نمی‌کند. دنیای گسترده، تنوع کاراکترها و سیستم آر پی جی، همه و همه آنقدر خاص و هیجان انگیز هستند که به راحتی می‌توان ساعت‌های زیادی را درگیر آن بود.

داستان بازی Genshin Impact

در بررسی بازی Genshin Impact می‌توان گفت که آن در سبک ماجراجویی اکشن RPG است و شما نقش یک مسافر مرموز را دارید که از یک جهان دیگری می‌آید و پا به سرزمینی می‌گذارید که در آن با یک ابر جادوگر مواجه می‌شوید که به شما حمله می‌کند و در این میان خواهر یا برادر دوقولوی شما را به اسارت می‌گیرد. شما هم باید تلاش خود را بکنید تا او را از چنگ آن جادوگر شیطان صفت نجات دهید. برای انجام این کار هم شما باید میوه‌های زیادی را جمع آوری کنید و وسایل زیادی را در مسیر پیدا و ذخیره کنید.

نسبت به کیفیت بالای گرافیکی گنشین ایمپکت، داستانش به نوعی یک نقطه ضعف به حساب می‌آید، چراکه در آن پر از کلیشه‌های انیمه‌هاست که به صورت منسجم پیش می‌رود و به خط پایان می‌رسد.

گشت و گذار و ماجراجویی در Teyvat

البته شما با ماجراجویی و کشف دنیای اطراف خود هر لحظه اتفاقات تازه‌ای را تجربه می‌کنید و داستان مخصوص خودتان را می‌سازید. در گنشین ایمپکت 23 کاراکتر مختلف وجود دارد که می‌توانیدت یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و بازی کنید. در این گیم پلی شما با کاراکترهای مختلفی در ارتباط خواهید بود و کانکت شدن با آن‌ها هم به خوبی شکل می‌گیرد.

چه اتفاقاتی در تیوت در انتظار شماست؟

ستاره‌ی اصلی بازی بدون شک همان سرزمین Teyvat است، دنیایی از اتفاقات و ماجراجویی‌ها که زیبایی خیره کننده‌ای دارد. هر گوشه و کنار محیط اطراف غنایمی برای جمع آوری وجود دارد که باید آن‌ها را کشف کنید. اتفاقات زیادی را در تیوت تجربه خواهید کرد، کشتن دشمنان، باز کردن قفل قفس‌های مختلف، حل معما، مقابله با موجودات دیگر در سیاهچاله‌ها و مبارزه‌های سنگین با رئیس روئسای مختلف که به معنای واقعی شما را به چالش می‌کشد.

ممکن است قفس‌های سنگی کوچکی در طول بازی ببینید که بازکردن آن‌ها هر بار اتفاق تازه‌ای را رقم می‌زند، شاید معما یا جنگ با دشمنانتان باشد که شما را درگیر یک چالش جدید خواهد کرد.

تنوع کاراکترهای بازی

در Genshin impact شما می‌توانید با بیش از 40 کاراکتر مختلف بازی کنید البته این را هم در نظر داشته باشید که هر فرد ویژگی‌ها و مهارت‌های به خصوصی دارد و همه شبیه به هم نیستید. این نکته بسیار جذابی است که باعث شده آن‌ها واقعی‌تر به نظر برسند و بهتر بتوانید با بازی ارتباط برقرار کنید. شما باید این را هم در نظر داشته باشید که همه کاراکترها از همان ابتدا در دسترس نیستند و با پیش روی در بازی می‌توانید قفل آن‌ها را باز کنید.

کاراکترهای بازی عبارتند از:

Albedo, Aloy, Amber, Arataki Itto, Ayaka, Barbara, Beidou, Bennett, Chongyun, Diluc, Diona, Eula, Fischl, Ganyu, Gorou, Hu Tao, Jean, Kaedehara Kazuha, Kaeya, Keqing, Klee, Kokomi, Lisa, Mona, Ningguang, Noelle, Qiqi, Raiden Shogun, Razor, Rosaria, Sara, Sayu, Sucrose, Tartaglia, Thoma, Traveler, Venti, Xiangling, Xiao, Xingqiu, Xinyan, Yanfei, Yoimiya, Zhongli

سخن آخر

اگر شما هم از کاربران آیفون هستید و دوست دارید این بازی جذاب را تجربه کنید، همین حالا می‌توانید بدون نیاز به اپل آیدی بازی Genshin impact را دانلود کنید و یک تجربه جذاب را رقم بزنید. البته از آن‌جایی که این بازی بسیار سنگین و پرحجم است ممکن است هر دستگاهی کشش پردازش آن را نداشته باشد، اما به صورت کلی اگر گوشی شما رم 8 گیگابایت داشته باشد و ورژن iOS آن بالاتر از 9 باشد، می‌توانید این بازی را روی آن اجرا کنید و از یکی از گیم پلی‌های خارق‌العاده‌ی موبایل را تجربه کنید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.