بدون دیدگاه
استراتژی, معرفی بازی

با بازی city mania، شهردار شهر رویایی خود شوید!

بازی city mania

یکی از کمپانی‌های بازیساز معروف، Gameloft است که بازی‌هایی مثل Asphalt، War Planet Online، Heroes Of The Dark، Modern Combat و City Mania است. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم به بررسی بازی city mania بپردازیم و کاربران آی‌اپس را با این گیم جذاب آشنا کنیم. پس اگر علاقه‌مندید که با این بازی آشنا شوید، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

گیم پلی سیتی مینیا

بازی سیتی مینیا در سبک شبیه سازی شهری است و شما در آن با یک کارگر ساختمان همراه می‌شوید و او به شما تمام آموزش‌های لازم را می‌دهد. در این گیم پلی باید صدها ساختمان مختلفی مثل ادارات، آتش نشانی، پلیس، کارخانه‌ها و مواردی از این قبیل را در شهر خود بسازید. در طی بازی نیروهای انسانی برای کمک به شما آنلاک می‌شوند و با استفاده از آن‌ها خواهید توانست مصالح ساختمانی را به دست آورید و حرفه‌ای‌تر به ساخت و ساز بپردازید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی city mania، جعبه‌های جادویی است که آن‌ها دارای 4 حالت معمولی تا افسانه‌ای هستند و هنگامی که آن‌ها را باز می‌کنید، می‌توانید شخصیت‌ها و یا آیتم‌های جدیدی را به دست آورید و برای کار ساخت و ساز شهر رویایی خود استفاده کنید.

گیم پلی سیتی مینیا

شما در این گیم پلی می‌توانید با استفاده از امکانات و آیتم‌هایی که در اختیار دارید، مراکز تفریحی را برای مردم خود بسازید و شهرتان را زیباتر کنید. به علاوه با به دست آوردن پول و سکه خواهید توانست ساختمان‌های دلخواه خود را ارتقا دهید و امکانات آن‌ها را بهبود ببخشید.

گرافیک خیره کننده بازی city mania

طراحی گرافیک این بازی به گونه‌ای رنگارنگ وشاداب است که همان اول شما را جذب خود می‌کند و تفاوت آن را از بقیه بازی‌ها متوجه خواهید شد. بسیاری از گیمرها به دلیل دیزاین جذاب سیتی مینیا آن را به SimCity ترجیح می‌دهند.

گرافیک خیره کننده بازی city mania

سخن آخر

با دانلود بازی city mania از اپ استور آی‌اپس مشغول به ساخت و ساز شهر خود شوید و ساختمان‌ها و مراکز مورد نیاز مردم را بسازید. قطعا با نصب این گیم اعتیاد آور نمی‌توانید گوشی را زمین بگذارید و ساعت‌ها سرگرم خواهید شد.

امیدواریم این مطلب برایتان جذاب بوده باشد. اگر این بازی را تجربه کرده‌اید، حتما نظرتان را در بخش دیدگاه با دیگر کاربران آی‌اپسی به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.