1 دیدگاه
رقابتی, معرفی بازی

بازی badland؛ هیجان عبور از مسیر پُرفراز و نشیب!

بازی badland

بازی badland یکی از بازی‌های سرگرم‌کننده و پُر چالش پلتفرمر محسوب می‌شود که ساعت‌ها شما را به خود جذب می‌کند. اگر می‌خواهید اوقات فراغت خود را با گیم خوش‌ساختی بگذرانید، از فکرتان کمک بگیرید و هیجان سپری کردن مراحل متفاوت را تجربه نمایید، می‌توانید روی بدلند حساب کنید. اگرمی‌خواهید با گیم‌پلی و ویژگی‌های آن آشنا شوید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های بازی badland در یک نگاه

  • گرافیک دوبُعدی و جذاب
  • 120 مرحله چالش متنوع و اعتیادآور
  • پیروی از قوانین فیزیک
  • جلوه‌های صوتی دلنشین و زیبا
  • امکان بازی به صورت تک نفره و همراه با دوستان

گیم‌پلی بازی badland

شما در بازی بدلند، مسئول همراهی و هدایت موجود بامزه‌ی مشکی رنگ هستید که مثل یک پرنده بال می‌زند و برای بقای خود تلاش می‌کند. این کلون در مسیر خود با انواع چالش‌های ریز و درشت مواجه می‌شود. از چرخ‌دنده‌های بزرگ و خطرناک گرفته تا چوب‌های نوک‌تیزی که هر لحظه ممکن است جانش را به خطر بیندازند. در واقع شما با آزمون و خطا جلو می‌رود و آنقدر روش‌های مختلف برای عبور از مکان‌ها را امتحان می‌کنید تا بتوانید رد شوید. آیا می‌توانید کلون را از خطر انقراض نجات دهید و به مقصد برسانید؟

گیم‌پلی بازی badland

لینک دانلود بازی از آی‌اپس: BADLAND

راهنمای بازی badland

در این بازی جذاب لازم است این موجود دوست داشتنی را از 120 مرحله جذاب و متفاوت به سلامتی عبور دهید و به مقصد خود برسانید. در هر یک از این مراحل با اتفاقات جدیدی روبه‌رو می‌شوید. گاهی با چرخ‌دنده‌های بزرگ دست‌ و پنجه نرم می‌کنید و گاهی هم سنگ کوه‌ها را جابه‌جا می‌کنید! خلاصه مطمئن باشید که با تنوع این گیم، هیچ‌گاه از ادامه دادن آن خسته نمی‌شوید. در ادامه به چند نکته که در این بازی می‌تواند بهتان کمک کند تا مراحل را بهتر و سریع‌تر طی کنید، می‌پردازیم.

قوانین فیزیک را رعایت کنید

جالب است بدانید که بازی badland به طرز عجیبی از قوانین فیزیک پیروی می‌کند. اگر به نحوه برخورد کلون(ها) با سنگ‌ها، نحوه فروریختن سنگ‌های بزرگ یا افتادن چوب‌ها دقت کنید، با قوانین منطقی مواجه می‌شوید. پس پیش از اینکه بخواهید آن(ها) را از دل خطرات عبور دهید، ابتدا حرکت بعدی را پیش‌بینی کرده و سپس به سرعت دست به عمل بزنید.

از قافله عقب نمانید

صحنه این بازی از راست به چپ در جریان است و توقفی برای ادامه مسیرش وجود ندارد. اگر از قافله عقب بمانید، قافیه را باخته‌اید! پس همراه با مسیر بازی پیش بروید و با شجاعت در دل چالش‌ها قدم بگذارید. ضمناً یادتان باشد که در راهتان، شانس موفقیت خود را با بوسترهای مختلفی که سر راهتان قرار می‌گیرد نیز افزایش دهید. در یک کلام، سعی کنید در قالب یک بازی مهیج، درس‌های واقعی زندگی را بیاموزید!

همراه با دوستان خود بازی کنید

بازی badland امکان تجربه بازی با دوستان را نیز برایتان فراهم می‌کند. کافی است در بخش Coop، دو تا چهار نفر از دوستان خود را دعوت کنید. سپس یکی از مراحل بازی را انتخاب کنید و یک کلون را برای خودتان در نظر بگیرید. سپس همراه دوستانتان از چالش‌های مسیر لذت ببرید.

از رقابت دسته‌جمعی با دوستان خود لذت ببرید

جالب است بدانید که در بخش Versus می‌توانید دو تا چهار نفر از دوستان خود را به بازی دعوت کنید و رقابت هیجان‌انگیزی را تجربه نمایید. این قسمت هر کسی بیشتر بتواند عمر کند، برنده میدان است!

مود versus در بازی بدلند

گرافیک و طراحی زیبا بازی badland

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این بازی، طراحی زیبا و چشم‌نواز آن است. به محض اینکه Badland را روی گوشی آیفون خود نصب و اجرا می‌کنید، با گرافیک دو بُعدی تاریکی مواجه می‌شوید که حس آرامش و غم را برایتان تداعی می‌کند. در دلِ این بازی از محیط‌های مختلف عبور می‌کنید. گاهی از طبیعتی سبز و دل‌انگیز گذر می‌کنید و گاهی هم از صحراهایی خشک اما زیبا لذت می‌برید. گاهی در تاریکی شب بازی می‌کنید و گاهی هم با غروب طلایی خورشید آرامش می‌گیرید.

موسیقی و جلوه‌های صوتی دلنشین

یکی از اولین ویژگی‌هایی که از بازی badland نظرتان را به خودش جلب می‌کند، موسیقی و جلوه‌های صوتی دلنشین آن است. در مراحل مختلف این برنامه می‌توانید از صدای طبیعت لذت ببرید. همچنین می‌توانید با جلوه‌های صوتی جالب از صدای برخورد سنگ‌ها، ریزش کوه‌ها، حرکت چرخ‌دنده‌ها و موارد دیگر، بازی واقع‌گرایانه‌ای را تجربه کنید.

سخن پایانی

بازی badland یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرمر دو بُعدی برای گوشی‌های آیفون به حساب می‌آید. با بَدلند می‌توانید آرامش همراه با هیجان را تجربه کنید، از سخت‌ترین مراحل بگذرید و طعم شیرین رسیدن به مقصد را بچشید. آیا شما هم این بازی را امتحان کرده‌اید؟ اگر پاسختان مثبت است، لطفاً نظر و تجربه‌ی خود را در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران آی‌اپسی به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

۱ دیدگاه در “بازی badland؛ هیجان عبور از مسیر پُرفراز و نشیب!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.