بدون دیدگاه
آیفون باز, چگونه ها

 Airdrop از آیفون به اندروید بهترین و سریع‌ترین روش انتقال اطلاعات!

airdrop از آیفون به اندروید

انتقال اطلاعات از دستگاهی به دستگاه دیگر همیشه یکی از دغدغه‌های کاربران بوده و هست. استفاده از کابل‌ و سیم برای اتصال و جابجایی فایل‌ها روشی بسیار قدیمی است و در واقع کار را کمی سخت می‌کند. کمپانی اپل برای ساده‌تر کردن این کار یک فناوری با نام ایردراپ را در اختیار کاربران قرار داده است تا کار را ساده‌تر کند. البته تا چند وقت اخیر تنها کاربران اپل می‌توانستند استفاده کنند. اما در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چطور airdrop از آیفون به اندروید را انجام دهید و انتقال فایل‌ها را پیش ببرید.

 Airdrop از آیفون به اندروید چگونه انجام می‌پذیرد؟

برای airdrop از آیفون به اندروید لازم نیست مراحل پیچیده‌ای را طی کنید. تنها با کمک یک وبسایت می‌توانید انتقال اطلاعات خود را از گوشی اندرویدی به آیفونی انجام دهید. کافیست وارد وبسایت اسنپ دراپ شوید و ایردراپ آیفون و یا مک خود را فعال کنید، حالا در صفحه‌ی سایت اسم گوشی و یا سیستم خود را مشاهده خواهید کرد. حالا می‌توانید در گوشی آیفون خود روی اسم گوشی اندرویدی و یا حتی سیستم ویندوزی خود بزنید و از قسمت Choose file، فایل مورد نظر خود را Select کنید و سپس Add را بزنید. حالا خواهید دید که بعد از آماده سازی فایل‌ها، آن را به دستگاه دیگر انتقال می‌دهد. زمانی که فایل‌ها دریافت شد، اسنپ دراپ برای ذخیره کردن آن‎ها به شما پیامی نمایش خواهد داد که با زدن روی گزینه Save و انتخاب محل ذخیره، airdrop از آیفون به اندروید را به همین راحتی انجام دادید.

ایردراپ در اندروید

مراحل انجام کار به صورت خلاصه:

  1. وارد وبسایت Snappdrop شوید
  2. ایردراپ دستگاه اپل خود را فعال کنید
  3. حالا روی اسم دستگاه خود بزنید
  4. گزینه Choose file را انتخاب کنید
  5. فایل یا فایل‌های موردنظر خود را Select کنید
  6. روی گزینه‌ی Add بزنید
  7. بعد از انتقال، Save را بزنید
  8. در آخر هم محل ذخیره آن‌ها را انتخاب کنید

حتما به این نکته دقت داشته باشید که در این روش فرقی نمی‌کند که دستگاه گیرنده‌ی اطلاعات موبایل است یا ویندروز با وبسایت اسنپ دراپ شما می‌توانید از هر دستگاهی که از ایردراپ پشتیبانی می‌کند به تمامی سیستم‌ها اطلاعات خود را انتقال دهید و Airdrop از آیفون به اندروید و هر دستگاهی دیگری رو انجام بدید و لذت ببرید.

در آخر هم اگر درباره Airdrop از آیفون به اندروید سوالی دارید و یا نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید در بخش نظرات آن را با ما درمیان بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.