بدون دیدگاه
آیفون باز, چگونه ها

نحوه اتصال فلش به آیفون و انتقال سریع اطلاعات!

اتصال فلش به آیفون

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که لازم داشته باشید اطلاعاتی در فلش و یا هارد خود دارید را به آیفون منتقل کنید. برای انجام این کار لازم نیست دیتاهای خود را به سیستم انتقال دهید تا از این طریق آن را در آیفون خود کپی کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به شما نحوه‌ی اتصال فلش به آیفون را آموزش دهیم.

OTG آیفون

برای انجام این کار شما باید ابتدا از یک کابل یا تبدیل لایتنینگ به USB استفاده کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا کالایی که برای این کار خریداری می‎‌کنید از برند متفرقه نباشد تا حین انتقال اطلاعات با قطعی و یا سرعت کم آن مواجه نشوید. برای انصال فلش به آیفون، قطعا به یک تبدیل مناسب احتیاج دارید، اما این مبدل‌ها انواع مختلفی دارند، شما می‌توانید از OTG که تنها یک قطعه کانکتور است استفاده کنید و یا از مبدل‌های دیگری که سیم کوتاهی دارند، بهره ببرید. فقط در هنگام خرید، حواستان به سرعت انتقال اطلاعات و برند کالا بسیار توجه کنید.

اتصال فلش به آیفون

بعد از تهیه کالای مورد نظر برای اتصال فلش به آیفون و یا هارد اکسترنال، کافیست که آن را از طریق کابل و یا OTG به آیفون خود وصل کنید. بعد از اتصال شما در بخش فایل‌ها یک پوشه مجزا خواهید دید که با نام فلش و یا هارد اکسترنال شما نمایش داده می‌شود. حالا کافیست روی آن بزنید تا با وارد شدن به پوشه‌ی آن، اطلاعات مورد نیاز خود را از آن کپی کنید و به آیفون خود منتقل کنید.

تبدیل Lightening به USB

اتصال فلش به آیفون به هیچ عنوان کار سختی نیست، اما این نکته را هم در نظر بگیرید که زمانی که هارد و یا Flash به گوشی شما وصل است، ترجیحا آن را تکان ندهید و با موبایلتان کار سنگین انجام ندهید تا باعث کاهش سرعت انتقال فایل‌های خود نشوید. در آخر هم اگر سوالی درباره اتصال فلش به آیفون دارید، می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم.

 

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.