بدون دیدگاه
رویدادهای اپل

آیا غرامت 20 میلیون دلاری اپل به کاربران ایرانی تعلق می‌گیرد یا خیر؟

غرامت 20 میلیون دلاری اپل

کمپانی اپل به تازگی یک دعوی 7 ساله را قبول کرده که در آن به کند کردن آیفون 4s متهم شده است که این اتفاق بعد از آپدیت کردن آی او اس 9 برای کاربران پیش آمده و حالا Apple مجبورست بابت این مسئله هزینه هنگفتی را بپردازد. اگر شما هم می‌خواهید درباره غرامت 20 میلیون دلاری اپل بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌دهیم که تا آخر این مطلب همراهمان باشید.

ماجرای غرامت 20 میلیون دلاری اپل

کمپانی اپل در سال 2015 آی او اس 9 را منتشر کرد و این آپدیت شامل ویژگی‌هایی مثل Siri، Picture in Picture، Slide over، Spilt View و مواردی از این قبیل بود. این امکانات نوآوری بزرگی در زمان خود بود. ماجرا از جایی شروع شد که وقتی افرادی که iPhone 4s دارند گوشی خود را به iOS 9 آپدیت کردند، به مشکل برخوردند.

اپل و غرامت 20 میلیون دلاری

مسئله دیگر این بود که وقتی کاربران دیدند آی او اس 9 مشکل دارد خواستند که به ورژن قبلی برگردند و به اصطلاح Downgrade کنند اما امکان پذیر نبود. پس از آن، تعداد زیادی از کاربران اپل از سال 2015 شروع به اعتراض کردند و این کمپانی در سال 2022 با این دعوی موافقت کرد و قرار شد به تعدادی از یوزرهای این آیفون نفری 15 دلار تعلق بگیرد.

جمع بندی

آیا غرامت 20 میلیون دلاری اپل به کاربران ایرانی تعلق می‌گیرد یا خیر؟ سوالی است که بسیاری از یوزرهای را درگیر خود کرده است و باید در این مورد بگوییم که جواب خیر است و این هزینه تنها برای برخی از افراد در خارج از کشور محسوب می‌شود.

در آخر باید بگوییم که با وجود اینکه این کمپانی به سیاست خود در رابطه با ضعیف کردن عملکرد گوشی‌های قدیمی خود اعتراف کرده اما به احتمال زیاد به صورت مرموزانه به این کار ادامه دهد تا افراد مجبور شوند مدل‌های جدید آن را بخرند.

مطالب پیشنهادی دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.