1 دیدگاه
آموزش, معرفی بازی

معرفی ده بازی بسیار جذاب برای اپل‌واچ

بسیاری از مخاطبین اپل‌واچ، علاوه‌ بر این‌که می‌توانند از ساعت خود به عنوان ابزاری جهت ارتقای کیفیت زندگی روزمره و بهبود سلامتی استفاده نمایند، می‌تواند به عنوان ابزاری جهت ایجاد سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت نیز استفاده کنند. در این مقاله با معرفی ده بازی که مختص اپل‌واچ هستند، تلاش می‌کنیم برای مخاطبین آی‌اپس لحظات شادی را فراهم آوریم.

معرفی بهترین بازی های اپل واچ

Pocket Bandit

این بازی، یکی از بازی‌های بسیار جذاب برای اپل‌واچ است که به دلیل گیم‌پلی عالی و نحوه‌ی استفاده خوب آن از موتور تاپتیک و Digital Crown ساعت،‌ از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این بازی باید برای سرقت پول، جواهرات و سایر اقلام با ارزش وارد خزانه شده و در عین حال از وسایل ضد سرقت نصب‌شده روی برخی از خزانه‌ها اجتناب نمود. Pocket Bandit یک بازی بسیار جذاب برای پر کردن اوقات فراغت شما در اپل‌واچ است.

Tiny Armies

بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری، بازی‌های استراتژیک را نسبت به سایر بازی‌ها ترجیح می‌دهند. اگر شما هم عاشق بازی‌های استراتژیک هستید، باید بازی Tiny Armies را روی اپل‌واچ خود امتحان کنید. این بازی تعداد زیادی حالت مختلف از جمله بازی ‌تک‌نفره، نبرد دوستانه و حتی یک برنامه iMessage دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. بازی Tiny Armies توسط حرکات بسیار ساده‌ی انگشتان انجام می‌شود و با ظرافت بسیار بالایی طراحی گردیده‌است، اما اشیاء محیطی مانند دریاچه‌ها و کوه‌ها از پیچیدگی بیشتری برخوردار بوده و از آنجایی که این بازی استراتژیک، یک بازی نوبتی است، نیاز به آن دارد که از پیش از انجام بازی به روی همه‌ی حرکات آن برنامه‌ریزی نمایید، زیرا تمامی حرکات این بازی بسیار مهم می‌باشند.

Rules

اگر به دنبال یکی از بهترین بازی‌های حل پازل در اپل‌واچ هستید، Rules! یک بازی پازل سرگرم‌کننده برای اپل‌واچ است که از طریق پازل‌های محرک خود به رشد مغز شما کمک می‌کند. این بازی که توسط TheCodingMonkeys توسعه دادهشده‌، در اپ‌استور نیز منتخب سردبیر بوده که بسیار مورد تحسین قرار گرفته‌ است.

در این بازی، شما اساساً باید قوانینی را دنبال کنید تا از همه‌ی مراحل عبور نمایید. با این حال، موفقیت‌هایی که در مراحل قبلی کسب نموده‌اید، در مراحل جدید نیز قابل اجرا هستند و به سادگی به عنوانقانون 1″ تاقانون 4″ و غیره ذکر می‌شوند. بنابراین شما باید تمام قوانینی را که در مراحل قبلی آموخته‌اید پیگیری کرده و نیازی به گفتن نیست که در حین طی نمودن مراحل بعدی،این بازی بسیار سخت‌تر و سریع‌تر می‌گردد.

Snappy Word

اگر از طرفداران بازی محبوب کلمه Wordle هستید، زمان زیادی طول نمی‌کشد تا Snappy Word به یکی از بهترین بازی‌های اپل‌واچ برای شما تبدیل شود. این یک بازی واقعا ساده است. شبکه‌ای از چهار حرف به شما داده می‌شود و در طی این بازی، شما می‌توانید با استفاده از حروف، یک کلمه معنادار بسازید. در بازی Wordle شما با یک تایمر مسابقه می‌دهید. برای ایجاد کلمه باید حروف را بکشید. این بازی که بسیار سرگرم‌کننده است، دارای بیش از 400 سطح چالش برانگیز بوده و میزان دشواری آن با هر سطح افزایش مییابد.

Ping Pong for Apple Watch

بازی Pong نیازی به معرفی ندارد. این یک بازی پینگ‌پنگ است که برای اپل‌واچ تنظیم گردیده‌ و همانطور که از نامش پیداست، به شما امکان می‌دهد روی دست خود پینگ‌پنگ بازی کنید. این بازی کنترل‌گرهای بسیار ساده‌ای داشته، از طریق تاج دیجیتال مدیریت می‌شود و کنترل بی‌عیب و نقصی را که همیشه در یک بازی پینگ‌پونگ به آن نیاز دارید، ایجاد می‌کند.

Tube Twister

Tube Twister یک بازی آرکید بوده که برای اپل‌واچ طراحی شده‌است. در این بازی سرگرم‌کننده، شما دونده‌ای هستید که برای رسیدن به مقصد باید از مجموعه‌ی زیادی از لوله‌های بی‌پایان عبور کرده و برای افزایش سرعت، باید گوی‌هایی که در مسیرتان قرار گرفته‌اند را جمع‌آوری کنید. Tube Twister یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های اپل‌واچ است. دو شخصیت قابل بازی وجود دارد و شما می‌توانید با برنده شدن در گوی‌ها و کسب امتیاز بیشتر، قفل شخصیت‌های بیشتری را باز کنید. چیزی که این بازی را به یک لیست ارزشمند تبدیل می‌کند این است که می‌توانید آن را با سرعت 60 فریم در ثانیه بازی کنید!

Lifeline 2

Lifeline، یکی دیگر از بازی‌های غیرخطی مبتنی بر داستان است که علاوه بر آی‌فون و آی‌پد، می‌توانید آن را به روی اپل‌واچ نیز بازی کنید. Lifeline 2 دومین قسمت از مجموعه لایف‌لاین است که در زمان انتشار برای اولین بار دنیا را غرق کرد. سبک بازی بسیار شبیه به Timecrest است، اما با گرافیک بهتر، محتوای اصلی زیاد و بدون خرید درون برنامه‌ای.

Jellyfish Tap

اگر شما هم از علاقه‌مندان به بازی‌های آرکیدی از قبیل Flappy Bird هستید، صبر کنید تا بازی Jellyfish Tap را روی اپل‌واچ خود بازی کنید. در این بازی که با ضربه به روی اپل‌واچ انجام می‌شود، شما باید به عنوان یک ماهی ژله‌ای از موانع پیش روی‌تان فاصله گرفته و برای کسب امتیاز بیشتر جلو بروید. اگرچه ممکن است آسان به نظر برسد، اما این بازی واقعاً به سرعت سخت می‌شود. تم پر تحرک و کنترل‌گر بسیار حساس آن، باعث می‌گردد بسیار به این بازی وابسته شده و در کمترین مدت، Jellyfish Tap به بازی مورد علاقه شما در اپل‌واچ تبدیل شود.

Dare the Monkey: Go Bananas

اگر عاشق بازی‌های پلتفرمر هستید، حتماً Dare the Monkey را در اپل‌واچ خود بررسی کنید. همانطور که از نامش پیداست، شما در این بازی نقش یک میمون را بازی کرده و هدف شما این است که از تله‌ها و دشمنان مختلف عبور کنید تا به انتهای سطوح برسید. Dare the Monkey یک بازی شگفت‌آور، سرگرم‌کننده و چالش برانگیز است، با گرافیکی واقعاً شایان ستایش که برای صفحه نمایش اپل‌واچ عالی به نظر می رسد.

Jupiter Attack

اگر شما هم از آن دسته مخاطبان بازی‌های رایانه‌ای هستید که از کودکی عاشق بازی Space Invaders بوده‌اند، خب پس دوست دارید Jupiter Attack را روی اپل‌واچ خود بازی کنید. در این بازی شما در حال هدایت یک سفینه فضایی هستید و باید با انبوهی از کشتی‌های دشمن که در جهنم برای نابود کردن زمین هستند، روبرو شوید.

کنترل‌گرها ساده هستند و شما می‌توانید از صفحه لمسی و تاج دیجیتال در اپل‌واچ‌تان برای حرکت دادن کشتی خود استفاده کنید و مطمئن شوید که دشمنانتان را، قبل از آن‌که آن‌ها شما را شکست دهند، شکست می‌دهید.

در این مقاله تلاش کردیم تا با معرفی ده بازی قابل اجرا به روی اپل‌واچ، لحظات خوبی را برای شما فراهم آورده‌باشیم، شما میتوانید با مطالعه این مقاله با بازی های جذاب IOS در سال 2023 نیز آشنا شوید. امیدواریم که با مطالعه‌ی این مقاله به شما در سپری نمودن اوقات فراعت شما کمک کرده باشیم.

۱ دیدگاه در “معرفی ده بازی بسیار جذاب برای اپل‌واچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.