بدون دیدگاه
معرفی بازی

معرفی ۵ بازی جذاب iOS در سال ۲۰۲۳

5 بازی برتر سال 2023 برای iphon

همیشه از اصلی‌ترین و مهم‌ترین جذابیت‌های گوشی‌های تلفن همراه، استفاده از اون‌ها به عنوان یه وسیله‌ی سرگرمی و بازی بوده‌. تو این مقاله می‌خوایم پنج تا از بازی‌های محبوب کمپانی اپل رو که تو سال ۲۰۲۳ تولید و یا بروز رسانی شدند به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید:

بازی‌های جذاب iOS در سال ۲۰۲۳

۱) Undawn

سپیده‌دم (Undawn)، یه بازی تو سبک نقش‌آفرینی (RPG) رایگان واسه تلفن‌های همراه و رایانه‌های شخصی‌ست که توسط کمپانی LightSpeed Studios توسعه پیدا کرده و توسط کمپانی Level Infinite منتشر شده است. تو این بازی،‌ شما می‌تونید چهار سال بعد از یک فاجعه‌ی جهانی که تو اون تعداد زیادی از مبتلایان تو دنیایی از هم پاشیده پرسه می‌زنن، با بقیه‌ی بازمانده‌ها وارد ماجراجویی بشید. بازیکن‌ها در بازی Undawn با ترکیب حالت‌های PvP (بازیکن در برابر بازیکن) و PvE (بازیکن در برابر محیط)، باید از خودشون در برابر تهدیدات دوگانه افراد آلوده و سایر انسان‌ها که برای زنده موندن تو این سرزمین بایر آخرالزمانی مبارزه می‌کنند دفاع کنند.

در بازی Undawn، شما باید در برابر تهدیدات طاقت‌فرسا، بالاترین سطح مقاومت رو از خودتون نشون بدید و از خونه، متحدان و هرآنچه از بشریت باقی مونده محافظت کنید. دنیای Undawn، یه جهان پر از جزئیات واقعی‌ست. تو این جهان، بازیکن‌ها باید در مقابل بارون، گرما، برف و طوفان، شجاعانه مقاومت کنند. شاخص‌های بقای شخصیت مانند گرسنگی، نوع بدن، قدرت، سلامت، هیدراتاسیون، خلق و خو و تغییرات در محیط نیز بر این شاخص‌های بقا تأثیرگذارند. بازیکن‌ها می‌تونند ظاهر و لباس شخصیت خودشون رو انتخاب کنند، با بازیکن‌های دیگه برای تجارت سلاح و منابع تعامل داشته‌باشند و برای محافظت از منابع‌شون بجنگند.

بازی undawn از بهترین بازی های ios

۲)‌ Lost Words: Beyond the Page

تو بازی Lost Words: Beyond the Page، ‌شما با یه بازی ماجراجویانه و روایی مواجه هستید که تو اون باید در دو جهان موازی، تعداد زیادی پازل رو حل کنید. در این بازی داستان‌گو و بسیار جذاب، شما با در اختیار گرفتن کلمات، محیط اطراف خودتون رو تو یه سبک کاملا منحصر به فرد، تغییر می‌دید و پا به صفحه‌ی بعد می‌ذارید. این بازی با ترکیب منحصربه‌فرد مکانیک‌های گیم‌پلی، گرافیک بسیار چشمگیر که با آبرنگ رنگ‌آمیزی شده‌ و داستان منحصربه‌فردش، علاقه‌مندان به دنیای بازی رو مجذوب خودش کرده‌.

داستان بازی Lost Words تو سرزمینی خیالی سپری می‌شه که در اون‌جا، کلمات قدرت فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کنند. این سرزمین، دفترچه خاطرات دختر جوانی به نام ایزی‌ست. اصلی‌ترین نیروی محرکه‌ی بازی Lost Words، کنجکاوی بازی‌کننده‌ست. تو دنیای Lost Words، ایزی توسط دنیای استوریا و قدرتی که در اختیار داره، به قلب روایتی بسیار عمیق سوق پیدا می‌کنه که تجربه‌ای به یاد موندنی رو براش فراهم می‌کنه. تو Lost Words، شما باید جهان آبرنگی صفحات دفتر خاطرات ایزی رو کشف کنید تا به ایزی کمک کرده‌باشید با استفاده از قدرت کلمات، از جهان استوریا محافظت کنه.

از اصلی‌ترین ویژگی‌های کلیدی بازی Lost Words: Beyond the Page،‌ می‌شه به وجود چند تا جهان 2D، داستان سرایی همه‌جانبه، سبک بصری زیبا، گیم پلی نوآورانه و کاوشی پر از معنا اشاره کرد. 

Lost Words از بازی های محبوب 2023

۳) Hoop Land

به Hoop Land خوش اومدین! Hoop Land (سرزمین حلقه‌ها)، آخرین نسخه‌ی بازی‌های Hoop Titles بوده که توسط کمپانی Koality Game توسعه پیدا کرده و شما تو این بازی می‌تونید واسه دریافت امتیاز تو زمین مرکزی آماده بشید! تو این بازی می‌تونید پس از انتخاب لیگ، یه تیم انتخاب کنید و بازیکنان‌تون رو به سمت قهرمانی هدایت کنین. توپ رو تو بالای زمین دریبل کنید و حریف خودتون رو واسه یه پرتاب بلند سه‌گام به عقب برونید. با یه حمله سریع بریک کنین و توپ رو به سمت هم‌تیمی‌های خودتون بفرستید. اسلم دانک بزنین و در داغ‌ترین رقابت‌های شبیه‌سازی بازی بسکتبال گوشی‌های تلفن همراه، تیم خودتون رو قهرمان کنید.

در ضمن حواستون باشه که Hoop Land هنوز تو مرحله بتاست و بازی کامل اواخر تابستان 2023 منتشر خواهد شد!

۴) WHAT THE CAR

WHAT THE CAR یه ماجراجویی پر از مسابقه، هیجان و شگفتی‌ست. تو این بازی شما می‌تونید غلت بزنید، بپرید، پرواز کنید و به سوی پیروزی حرکت کنید! What the Car یه بازی مسابقه‌ی معمولی نیست. تو این بازی، شما یه ماشین هستید که به جای چرخ، پا داره! با پریدن، پرواز با جت پک، بالا رفتن از ساختمون‌ها، تحویل بسته‌ها و تقریباً هر کاری که از ماشین انتظار ندارین، می‌تونید تو صدها سطح منحصر به فرد مسابقه بدید.

اما این همه‌ی مسابقه‌ای که شما تو این بازی دنبال می‌کنید نیست. تو What the Car شما می‌تونین جزایر زیادی رو کاوش کنین تا با دوستان جدیدتون ملاقات کنید، گنج‌های پنهان رو بیابید یا هوشتون رو با حل کردن پازل‌های عجیب و غریب امتحان کنید و اون‌ها رو با دوستان و خانواده به اشتراک بذارین، یا از تابلوی امتیازات سطوح عجیب و غریب ساخته شده توسط بازیکنان دیگه گذر کنین.

۵) Spider Fighter 2

در بازی،‌ Spider Fighter، نیش عنکبوتی که به رادیواکتیو آغشته شده، شروع به جهش در بدن شخصیت اصلی داستان کرده و باعث فعال‌شدن ابرقدرت‌های زیادی تو بدنش می‌شه. قدرت‌هایی عنکبوتی شامل قدرت مافوق بشری، حس ششم که به او در مورد خطر هشدار می‌دن، مهارت‌های مبارزه‌ی بسیار بالا و همچنین سرعت و چابکی ابرقهرمانی. تو این بازی شما می‌تونین با تولید ابزارهایی متفاوت، قدرت عنکبوتی‌تون رو افزایش بدید.

در این بازی، کارفرماهای جنایتکار، شهر رو اشغال کردند و شما باید با مهارت‌های فوق‌العاده و قدرت‌های عنکبوتی که به دست آوردید، مافیای حاکم به شهر رو نابود کنید. پس یه ابرقهرمان بشید و تو یه بازی مبارزه‌ای، دشمن‌های شهر رو شکست بدین!

بازی Spider Fighter 2 در سبک beat’em up ساخته شده، درست مثل بازی‌های ابرقهرمانی دوران کودکی و بر پایه‌ی کمیک‌بوک. قهرمان این بازی توسط شما تو نقاط مختلف صحنه جا به جا می‌شه و با استفاده از توانایی‌های فوق‌العاده‌ی خودش، تلاش می‌کنه تا شهر رو از دست نیروهای شرور نجات بده.

ما توی این مقاله سعی کردیم تا با معرفی پنج بازی توسعه‌یافته برای گوشی آیفون تو سال ۲۰۲۳، علاقه‌مندان به این زمینه رو با آخرین تحولات دنیای بازی‌های تلفن همراه آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.