بدون دیدگاه
سلامتی و تناسب اندام

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های کالری‌شمار برای آیفون

از مهمترین استفاده‌هایی که گوشی‌های تلفنهمراه برای کاربران خود دارند، استفاده از آن‌ها به عنوان ابزاری جهت تنظیم سلامت جسمی است. در این مقاله تلاش می‌کنیم تا با معرفی پنج اپلیکیشن مرتبط با حوزه‌ی سلامتی، به شما در پیدا کردن بهترین برنامه برای کنترل کالری مصرفی‌تان در طول روز کمک کنیم:

بهترین اپلیکیشن های کالری شمار

۱) MyPlate Calorie Counter

اپلیکیشن MyPlate Calorie Counter با ارائه‌ی هزاران قابلیت رایگان برای کمک به مراقبت از خود، یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی‌ است که می‌تواند در تنظیم کالری مصرفی بدن به شما کمک نماید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید تغذیه خود را پیگیری کنید، در درون خانه به ورزش بپردازید، از حالت تاریک آن استفاده نمایید، آن را به روی اپل واچ نصب نموده و از آن استفاده نمایید و بسیاری ویژگی‌های دیگر که می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی شما کمک کند.

MyPlate سریع‌ترین و سادهترین راه برای کاهش وزن و بهبود سلامت شما است. با ردیاب کالری MyPlate LIVESTRONG.COM به میلیون‌ها نفری بپیوندید که وزن کمکرده‌اند. این اپلیکیشن یکی از اپلیکیشن‌های بسیار محبوب در میان کاربران بوده که ایجاد برنامه‌ی غذایی و ورزشی را در اپل واچ،‌ آی‌پد و آی‌فون جهت تنظیم کالری و دریافت تغذیه‌ی مناسب بسیار آسان نموده‌است.

از اصلی‌ترین خصوصیات این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • MyPlate Calorie Counter توسط رابط کاربری بسیار ساده‌ای ساخته شده‌است.
  • این اپلیکیشن دارای بخش برنامه پیشرفت بسیار قوی می‌باشد.
  • این اپلیکیشن دارای برنامهغذایی 8 هفته‌ای است.
  • دارای دستورالعمل‌هایی بسیار سالم است.
  • حاوی برنامه‌ای بسیار جامع برای تمرینات ورزشی در منزل است.
  • دارای قابلیت ارتقا به عضویت طلایی می‌باشد.

اپلیکیشن کالری شمار MyPlate Calorie Counter

۲) My Macros +|Diet & Calories

مهم نیست که می‌خواهید وزن کم کنید، افزایش دهید یا سبک زندگی سالمی داشتهباشید. My Macros+ یک برنامه‌ی بسیار عالی برای تنظیم رژیم غذایی شماست. My Macros+ توسط یک متخصص تناسب اندام ساخته شده‌است. پس از سال‌ها تلاش برای دستیابی به بهترین برنامه‌های رژیم غذایی، این اپلیکیشن مفتخر است که راه حل کامل رژیم غذایی را به شما ارائه می‌دهد. My Macros+ توسط یک متخصص تناسب اندام تنظیم گردیده که راه‌حلی کامل را پیرامون رژیم غذایی به شما ارائه می‌دهد.

  • برنامه‌ی غذایی شما سریع و آسان بوده و تنها با سه کلیک، قابل اجرا می‌باشد.
  • پایگاه داده جامع مواد غذایی، دارای بیش از 5 میلیون آیتم غذایی می‌باشد!
  • این اپلیکیشن دارای اسکنر بارکد است.
  • اهداف تغذیه خود را بر حسب گرم یا درصد تنظیم می‌کند.
  • هر تعداد هدف تغذیه‌ای که کاربر می‌خواهد، از چرخه کربوهیدرات، روزهای پر/ کم و بیشتر پشتیبانی می‌کند.
  • وزن خود را با نمودارهای زیبا کنترل می‌کند.
  • تفکیک تغذیه برای هر روز، وعده غذایی و غذا را ببیند.
  • با این اپلیکیشن کاربران می‌توانند هر تعداد وعده‌ی غذایی که می‌خواهند بخورند و دیگر فقط در وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام گیر نکنند.
  • غذای سفارشی را مستقیماً از روی برچسب وارد کنید – MM+ آن را به درستی برای شما تبدیل و ذخیره می‌کند تا در هر اندازه سرو آن وعده‌ی غذایی را سریع و آسان انجام دهید.
  • دسته‌بندی هوشمند مواد غذایی برای سرعت بخشیدن به برنامه‌ی تغذیه
  • برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی به نسبت مارک‌ها و رستوران‌های مورد علاقه‌ی شما
  • قابل تنظیم بودن تمامی غذاها – غذای خود را در هر اندازه سرو وارد کنید یا غذای موجود را ویرایش کنید تا به هر اندازه‌ای که می‌خواهید باشد.
  • همگام‌سازی بین تمام سیستم‌عامل‌های iOS

۳) MyFitnessPal: Calorie Counter

با MyFitnessPal شما می‌توانید مسیر پیشرفت خود را به سمت اهداف تغذیه، آب، تناسب اندام و کاهش وزن دنبال کنید. این برنامه که به صورت همه‌جانبه برنامه‌ی غذا و سلامت کاربر را دنبال می‌کند، همیشه یک مربی تغذیه، برنامه‌ریز غذا و دفتر خاطرات غذایی همراه شماست.

MyFitnessPal یک برنامه رژیم محدودکننده نیست. این یک برنامه‌ی سلامتی است که به شما کمک میکند تا در مورد عادات غذایی خود بیاموزید، ببینید چگونه غذا می‌خورید، انتخاب‌های غذایی هوشمندانه‌تری داشتهباشید، انگیزه و حمایت پیدا کنید و به اهداف سلامتی خود دست یابید.

برای دسترسی انحصاری به غذا، ابزارهای ثبت تناسب اندام و راهنمایی متخصص، دوره آزمایشی رایگان 30 روزه Premium خود را دانلود و آغاز نمایید.  این اپلیکیشن برنده‌ی جایزه تناسب اندام GQ 2020 (بهترین برنامه تناسب اندام) بوده و در نیویورک تایمز، وال‌استریت ژورنال، تودی شو و ایالاتمتحده به نمایش درآمده‌است. زمانی که اپلیکیشن MyFitnessPal را روی تلفن همراه خود نصب داشته‌باشید، گویی یک متخصص تغذیه، مربی شخصی و مربی تغذیه در دستان شما باشد. با استفاده از بخش Log Food این اپلیکیشن، ابزارهایی با کاربری آسان غذا را سریع و ساده می‌کنند.

۴) Nutritionix Track

Nutritionix Track یک برنامه تناسب اندام است که توسط تیمی از متخصصان تغذیه ثبتشده توسعه یافته و نگهداری میشود. تبدیل کردن تناسب اندام به یک عادت روزانه، روشی موثر برای کار در راستای اهداف سلامتی شماست، بنابراین ماموریت برنامه‌ی Track این است که کارهای سنگین را از پیگیری گزارش غذای شما دور کند.

سادگی و کارایی Track به این دلیل است که کاربران ما فقط ثبت غذا را امتحان نمیکنندآن‌ها به آن پایبند هستند. اپلیکیشن Nutritionix Track می‌تواند مصرف غذا، کل مواد مغذی، برنامه‌ی ورزشی، کاهش و افزایش وزن، کالری و اهداف کلان سلامت و میزان روزانه‌ی مصرف آب شما را پیگیری نماید.

۵) Calorie Counter – MyNetDiary

اگر به دنبال کالری شماری رایگان و نامحدود با اسکنر بارکد، ردیاب غذا یا یک برنامه غذایی جامع و موثر هستید، با اپلیکیشن MyNetDiary آشنا شویداپلیکیشنی خوش‌ساخت، هوشمند و ساده. این شخصی‌ترین دستیار کاهش وزن، رژیم غذایی و تغذیه با بزرگترین پایگاه داده غذایی در بریتانیا است. این اپلیکیشن رتبه‌ی اول در بهترین برنامه‌های کالریشمار سال 2022 بوده که توسط فوربس سلامت، بالاتر از سایر برنامه‌های رژیم غذایی تنظیم گردیده‌است.

این اپلیکیشن توسط مجله تغذیه امروز برای لیست برنامههای محبوب کاهش وزن در کنار WW و Noom انتخاب شدهاست و اپلیکیشنی ساده، سرراست، شامل ویژگی‌های رایگان و بدون تبلیغات می‌باشد. هر هفته اعضای فعال به طور متوسط 1.4 پوند وزن کم میکنند، MyNetDiary بیش از 14 میلیون عضو را در خود داراست و برنامه‌ای مدرن و با امکانات کامل برای اپل‌واچ می‌باشد. بسیاری از این افراد، از برنامه‌های دیگر به این برنامه اضافه شده و فهرست خرید و بررسی خواربار برای خرید عاقلانه‌تر و سالم‌تر را پیشنهاد می‌دهند.

بخشی از ویژگی‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن عبارتند از:

  • مقالات مربوط به رژیم/تغذیه و کتابخانههای وبلاگ، ویدیوهای آموزشی
  • رژیمهای غذایی ممتاز، بیش از 500 دستور غذا و منوی پرمیوم با طعم کامل توسط RDها، از جمله کم کربوهیدرات، کتو، پروتئین بالا، مدیترانهای، گیاهخواری و موارد دیگربا برنامهریزان رژیم غذایی، راهنماها و امکان دریافت بازخورد
  • برنامهریزی‌های کلان و دوچرخهسواری
  • گزارشهای تعاملی، نمودارها و تجزیه و تحلیل برای بهبود رژیم غذایی شما

در این مقاله تلاش نمودیم تا با معرفی پنج اپلیکیشن کالری‌شمار، به شما در  بهبود وضعیت سلامتی‌تان یاری نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.