1 دیدگاه
آیفون باز, چگونه ها

3 برنامه برای باز کردن فایل‌های زیپ در آیفون

باز کردن فایل‌ زیپ در آیفون

فایل‌‌های فشرده به دلیل حجم کم خود، کاربردهای زیادی بین افراد دارند. وبسایت‌های زیادی برای ارائه فایل‌های پر حجم خود مثل آلبوم‌های موسیقی و پکیج‌های آموزشی، از این قالب استفاده می‌کنند. اما ممکن است شما کاربران، برای باز کردن آن‌ها روی گوشی خود، بارها به مشکل خورده باشید. همان طور که می‌دانید اجرای فایل‌های فشرده روی آیفون نیازمند داشتن ابزار مخصوص است. بنابراین در این مقاله قصد داریم تا به شما 3 اپلیکیشن برای باز کردن فایل‌ زیپ در آیفون در iOS را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا بهترین شیوه Zip و Unzip فایل‌ها را یاد بگیرید.

نحوه باز کردن فایل زیپ در اپل با برنامه izip برای آیفون

یکی از ابزارهایی که به شما در باز کردن فایل زیپ در آیفون کمک می‌کند برنامه izip است. این برنامه یکی از محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌ها در این حوزه است و با پشتیبانی از فرمت‌های RAR, 7Z, ZIPX, TAR, GZIP, BZIP, TGZ, TBZ, ISO, DEB, CAB, JAR, RPM, CBS امکان اجرای انواع فایل‌ها را به شما می‌دهد. در این اپلیکیشن علاوه بر خارج کردن فایل‌ها از حالت فشرده، می‌توانید آن‌ها را تبدیل به Zip کنید و  سپس آن‌ها را روی گوشی خود ذخیره نمایید.

بعد از این کار، ممکن است یکی از نگرانی‌هایتان امنیت و حریم خصوصی آن باشد. اما نگران نباشید چراکه با امکان رمز گذاری در این برنامه به سادگی می‌توانید بعد از فشرده سازی فایل‌های خود، گزینه Zip with password را بزنید تا با انتخاب رمز ورود خیالتان از این بابت راحت شود. با دانلود و نصب برنامه izip برای آیفون، فایل‌های Zip یا RaR را مدیریت کنید و با امنیت بالا و رمزگذاری آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

برنامه iZip Pro

برنامه Zip tool ابزار باز کردن فایل زیپ در آیفون

با برنامه Zip tool برای آیفون هم باز کردن فایل‌های زیپ را انجام دهید، هم آن‌ها را تبدیل به Zip کنید. اگر فایلی رمزگذاری شده باشد با در دست داشتن رمز فایل می‌توانید به اطلاعات آن دسترسی داشته باشید.

ویژگی منحصربفرد این برنامه پشتیبانی از حافظه‌های ابری Dropbox و OneDrive است که باعث می‌شود شما در هر جایی که باشید بتوانید به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و آن‌ها را هم در حافظه ابری ذخیره کنید، هم فایل‌های زیپ را از آن‌جا وارد برنامه کنید. برای انجام این کار کافیست فایل مورد نظر را وارد برنامه کنید و در صورت نیاز با وارد کردن رمز فایل آّن را از حالت زیپ خارج کنید.

مدیریت فایل‌های برنامه

در این برنامه‌ iOS شما می‌توانید فایل‌های zip و Unzip خود را مدیریت کنید. اسم پوشه‌ها را تغییر دهید، آن‌ها را طبق تاریخ و یا حروف دسته بندی کنید. شما با این روش می‌توانید به سریع‌ترین نحو ممکن به آن‌ها دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز از جستجوی پیشرفته استفاده کنید. با نصب برنامه Zip tool برای آیفون  می‌توانید در کسری از ثانیه، فایل‌ زیپ را از حالت فشرده خارج کنید.

برنامه zip tool

Files – File Manager & Browser زیپ خوان و فایل منیجر آیفون

برنامه Files – File Manager & Browser زیپ خوان و فایل منیجر آیفون است. یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای گوشی‌های هوشمند قطعا ابزار مدیریت فایل‌ها است، چراکه قطعا همه‌ی افراد برای دسترسی بهتر به فایل‌های خود از چنین اپلیکیشن‌هایی استفاده می‌کنند. اما با این برنامه شما با یک تیر دو نشان می‌زنید و علاوه بر مدیریت کردن فایل‌ها با این برنامه، می توانید به باز کردن فایل‌ های زیپ در آیفون بپردازید.

اگر فایل‌های شما شامل داکیومنت‌ باشد، این اپلیکیشن برای شما این فایل‌های PDF، HTML، RTF، DOC، PPT و  Word را نمایش می‌دهد. بنابراین نیازی به نصب اپلیکیشن دیگری ندارید. پس با دانلود Files – File Manager & Browser برای  آیفون، با یک تیر دو نشان بزنید و به جای نصب چندین اپلیکیشن، تنها یک برنامه را روی گوشی خود داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه پشتیبانی از حافظه ابری است و شما بدون محدودیت مکانی می‌توانید در هر جایی که باشید به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

برنامه Files

رابط کاربری ساده این برنامه توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و با وجود امکانات و ویژگی‎‌های فراوان توانسته برای دستگاه‌های iOS بسیار مفید عمل کند. البته امکانات این برنامه بسیار بیشتر از این‌هاست و تنها یک‌ بار استفاده از آن، خود گویای همه چیز خواهد بود.

سخن آخر درباره باز کردن فایل زیپ در آیفون

برای اینکه بتوانید یکی از اپلیکیشن‌های باز کردن فایل زیپ در آیفون را انتخاب کنید، کافیست با توجه به نیاز خود برنامه مورد نظر را انتخاب کنید. همه‌ی این نرم افزارها از پر دانلودترین و محبوب‌ترین‌ها هستند و قطعا می‌توانند در استفاده از فایل‌های ZIP بسیار کمک کنند. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و اگر اپ دیگری در نظرتان دارید حتما آن را در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران آی‌اپسی به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی دیگر:

۱ دیدگاه در “3 برنامه برای باز کردن فایل‌های زیپ در آیفون

  1. mohammad گفت:

    من از izip استفاده میکنم، اپ خوبیه ولی بعضی وقتا سر extract کردن به مشکل میخورم
    در کل ممنون
    اپ های کاربردی بیشتری معرفی کنین لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.